318 tai 320 cabriolet Saksasta
Eipä noissa mitään ihmeempiä taida olla, moottoriksi ehdottomasti kuutonen ja pakollisia varusteita ainakin yli 185cm on sportpenkit ja m-sport paketilla olevan saat myytyä helpommin sitten josku ja ohanse paremman näköinen.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Kyllä, kuutosella ehdottomasti. Kiität itseäsi myöhemmin valinnasta Jos budjetti antaa myöten niin M-Sport myöskin kannattava, mutta ainakin sellainen jossa sport-penkit.
Ei kai siinä muuta kuin ihan perustarkastukset, että kaikki sähkövimpaimet toimii ja varsinkin kattoa testata pariinkin kertaan, että avautuu ja sulkeutuu hyvin.
BMWcar-lehdessä taisi taannoin olla "buyers guide" E46 Cabriolle... voin skannata sen jos sattuu löytymään vielä.
Ei kai siinä muuta kuin ihan perustarkastukset, että kaikki sähkövimpaimet toimii ja varsinkin kattoa testata pariinkin kertaan, että avautuu ja sulkeutuu hyvin.
BMWcar-lehdessä taisi taannoin olla "buyers guide" E46 Cabriolle... voin skannata sen jos sattuu löytymään vielä.
Vähän samansuuntaisia suunnitelma... Mutta kysyttävää pukkaa: Oliko tuolle kuutoskoneelle perusteluja kanssa? Onko luotettavampi, vai ainoastaan kuuluu olla?
Onko CO2-luvut selvät viranomaisille jo 2001-2002 mallleissa, vai meneekö kokonaismassan mukaan? Paljonko on ollut toteutunut tuontiveroprosentti taikka vuosittainen ajoneuvovero? Löytyykö CE-merkit vai tarvitaanko CoC:tä?
Miten pelaa talvikäytössä? Pitäisikö olla kova katto? Entäs huohotukset?
Siinäpä monta kysymystä. Hyvä tuntuinen foorumi teillä.
Onko CO2-luvut selvät viranomaisille jo 2001-2002 mallleissa, vai meneekö kokonaismassan mukaan? Paljonko on ollut toteutunut tuontiveroprosentti taikka vuosittainen ajoneuvovero? Löytyykö CE-merkit vai tarvitaanko CoC:tä?
Miten pelaa talvikäytössä? Pitäisikö olla kova katto? Entäs huohotukset?
Siinäpä monta kysymystä. Hyvä tuntuinen foorumi teillä.