Hei, ostin kyseisen auton eilen, tässä linkki. http://www.nettiauto.com/bmw/325/5075834" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarvitsisin apua seuraaviin ongelmiin:
-Auton sammuttaessa ajotietokoneeseen tulee aina ilmoitus "lic plate light fail", mitähän mahtaa tarkoittaa?
-Eilen illalla oltuani parkissa jonkin aikaa ilmastointi, valot ja radio päällä ei auto yhtäkkiä enää käynnistynyt, patterin kuva mittaristossa paloi, oletin että akku oli siis loppu. Kuitenkin noin 30minuutin jälkeen kun venailin kaveria antamaan varavirtaa auto käynnistyikin aivan normaalisti avaimella eikä akkuvalo enää palanut
-Auton tyhjäkäynti "lainehtii" sen sijaan että tikittäisi tasasesti, ääni menee "rallimaisesti" wrumm..... wrumm.... tavalla, en tiedä onko ihan normaalia automaatissa? Moottori siis ikään kuin sykkii tyhjäkäynnillä.
-Tankkasin autoon ensin 95 bensaa eilen, tänään tankkasin 98 ( aattelin että on parempaa ), ehdin ajaa huoltoaseman ulostulo väylälle ja auto sammui yhtäkkiä siihen, lähti kuitenkin käyntiin parin minuutin vekslaamisen jälkeen.
-Myöhemmin tänään auto ei oikeen tahtonut pysyä tyhjäkäynnillä päällä, käynnistyi mutta sammui melkeen samantien. Lähti sitten kuitenkin lopulta käyntiin.
-Kuskinpuoleisen ikkunan säätönapissa palaa valo, ja ajaessa se kuumenee tulikuumaksi. Apukuskin paikalla ei napissa pala valoa ja ei myöskään kuumene. Molemmat ikkunat kuitenkin toimivat.
Ajossa auto kuitenkin pelittää aivan normaalisti, lukuun ottamatta tuota tämänpäivän sammumista bensan tankkauksen jälkeen. Koeajaessa autoa ei mitään vikoja ilmennyt, vaan nyt tällälailla takavalojen hälvettyä tälläisiä on ilmennyt, apuja nyt siis tarvitsisin että mikä voi olla näissä asioissa kyseessä !
Kiitos etukäteen.
BMW 325 CiA Coupe ongelmia
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 3
- Liittynyt: 18 Syys 2012, 20:43
Kellään apua??
Auton tyhjäkäynti tosissaan on hyvin epätasaista, ja kulutuskin näyttää tyhjäkäynnillä korkeampaa kuin normaali ajossa, normaali ajossakin kulutus on kyllä korkeampaa mitä luultavasti pitäisi.
Auton tyhjäkäynti tosissaan on hyvin epätasaista, ja kulutuskin näyttää tyhjäkäynnillä korkeampaa kuin normaali ajossa, normaali ajossakin kulutus on kyllä korkeampaa mitä luultavasti pitäisi.
- Ironic32
- Valvoja
- Viestit: 1497
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:11
- Auto: E90 320dA, E39 530iA Individual
- Paikkakunta: Oulu
- Viesti:
Tämän ikäiseen löytyy varmasti paremmin apuja täältä: http://www.btcf.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Mutta heitetään nyt jotakin arvauksia kehiin:
Viisaammat varmaan voivat kertoa, voiko tuon ikäisestä lukea vikakoodeja minkälaisilla laitteilla.
Mutta heitetään nyt jotakin arvauksia kehiin:
Rekisterikilven valostahan tuo herjaa. Oletko tarkistanut palaako ne?-Auton sammuttaessa ajotietokoneeseen tulee aina ilmoitus "lic plate light fail", mitähän mahtaa tarkoittaa?
Kyllähän tuo Akun heikkoon happeen silti viittaisi. Tuonkin voi testata joko akkuliikkeessä tai sitten jännitemittarillakin näkee vähän osviittaa napajännitteiden perusteella. Laturin toimintakin selvinnee jännitemittarin avulla.-Eilen illalla oltuani parkissa jonkin aikaa ilmastointi, valot ja radio päällä ei auto yhtäkkiä enää käynnistynyt, patterin kuva mittaristossa paloi, oletin että akku oli siis loppu. Kuitenkin noin 30minuutin jälkeen kun venailin kaveria antamaan varavirtaa auto käynnistyikin aivan normaalisti avaimella eikä akkuvalo enää palanut
Suodattimet, tulpat, nokka-akselin asentotunnistin, kampiakselin asentotunnistin, imuvuodot, MAF (Ilmamassamittari).-Auton tyhjäkäynti "lainehtii" sen sijaan että tikittäisi tasasesti, ääni menee "rallimaisesti" wrumm..... wrumm.... tavalla, en tiedä onko ihan normaalia automaatissa? Moottori siis ikään kuin sykkii tyhjäkäynnillä.
-Tankkasin autoon ensin 95 bensaa eilen, tänään tankkasin 98 ( aattelin että on parempaa ), ehdin ajaa huoltoaseman ulostulo väylälle ja auto sammui yhtäkkiä siihen, lähti kuitenkin käyntiin parin minuutin vekslaamisen jälkeen.
-Myöhemmin tänään auto ei oikeen tahtonut pysyä tyhjäkäynnillä päällä, käynnistyi mutta sammui melkeen samantien. Lähti sitten kuitenkin lopulta käyntiin.
Viisaammat varmaan voivat kertoa, voiko tuon ikäisestä lukea vikakoodeja minkälaisilla laitteilla.
Jos et tee mitään, et voi tehdä virheitäkään...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 582
- Liittynyt: 09 Huhti 2010, 16:01
- Auto: F30 320iA Sportline
Edelliset:
E92 325iA
E81 118i
Yritetään auttaa mutta mitään en lupaa
1: Rekisterikilven valo palanut? Tarkista asia.
2: Milloin akku on viimeksi vaihdettu? Jos on yli 5v vanha niin suosittelen vaihtamaan jokatapauksessa näin talven kynnyksellä
3-5: Liittyvät varmaankin samaan ongelmaan kaikki. Polttoainepumppu tai ilmamäärämittari tulee äkkiseltään mieleen. Parasta olisi viedä auto pajalle testerin päähän.
1: Rekisterikilven valo palanut? Tarkista asia.
2: Milloin akku on viimeksi vaihdettu? Jos on yli 5v vanha niin suosittelen vaihtamaan jokatapauksessa näin talven kynnyksellä
3-5: Liittyvät varmaankin samaan ongelmaan kaikki. Polttoainepumppu tai ilmamäärämittari tulee äkkiseltään mieleen. Parasta olisi viedä auto pajalle testerin päähän.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 3
- Liittynyt: 18 Syys 2012, 20:43
Akku on tarkastettu mittarilla, jännitteet pelaa niinkuin pitääkin.