Bmw 320d e91

E90, E91, E92, E93
Jepaz
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Elo 2016, 09:26

Kellään tietoa mistä kannattaa käydä kyselemässä ohjelmointia? Ja paljonko sellanen piristäis tällästä katulaiskaa?

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
Avatar
penttim
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 189
Liittynyt: 30 Touko 2016, 16:13
Auto: F32 420dA M Sport
Paikkakunta: Ilmajoki

Virityspajoja on ympäri maata vaikka kuinka. Miltä suunnalta ohjelmointia nyt etsitään?
Googlellakin löytyy varmasti useita vaihtoehtoja.
Jepaz
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Elo 2016, 09:26

Huonosti selitin mutta meinasin jotain hyvää paikkaa etelä suomen alueelta ja

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
Avatar
Ans-elmi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 11:33

Karalan softista on monella hyviä kokemuksia. Omaan edelliseen autoon 318d E91 LCI laitettiin turbotecin (karala) ohjelma ja piristyi mukavasti. Arvio oli 143hv/320nm -> 177hv/390nm. Dynoa ei käyttämäni jälleenmyyjän (Ylöjärven autodiagnoosi) toimipisteessä ollut, mutta livedatan ja perstuntuman puolesta piristyi huomattavasti. Ko paikassa oli muutenkin erittäin asiantuntevaa henkilökuntaa ja kertoivat kyllä tarkasti homman kulusta, vaikutuksista ja vehkeiden kestävyydestä. Puolisen vuotta ajelin ko softalla ilman ongelmia, ennen kuin auto vaihtui muista syistä. Riippunee varmaankin toki jälleenmyyntitoimipisteestä, millaista palvelua saa.

Homma menee turbotecin pääkallopaikan ulkopuolisissa toimipisteissä siten, että riippuen ecusta, irroittavat sen tai suoraan piuhat obd-väylään ja lähettävät ohjelman sähköpostilla itse maestrolle karalalle joka sitten sitä sormeilee ja lähettää sen takaisin. Sitten vaan uusi ohjelma sisään ja rock n roll! Tähän meni aikaa noin 3h.

Toimipisteitä näyttää olevan suhteellisen kattavasti myös eteläisessä Suomessa; Helsinki, Espoo ja Järvenpää ainakin. 211hv/420nm näyttäisi arviolta tuosta sinun 320d:stä saavan heidän softallaan irti.

Linkki sivuille: http://www.turbotec.com/henkiloautot/et ... tusivu.php

Toki muitakin hyvä vaihtoehtoja varmasti on, mutta itse voin ainakin kokemuksesta suositella tätä.
Ex E61 530xd LCI aut. -08
Ex E91 330d individual aut. -06
Ex E91 318d LCI aut. -10
Jepaz
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 22 Elo 2016, 09:26

Kiitoksi täytyy kysellä itsekkin sieltä.

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla
Vastaa Viestiin