325iX E91 LCI (N53 moottori) käy epätasaisesti kylmänä, ihan kuin kävisi vajaapyttyisenä.
Moottorista löytyi vikakoodit:
- 2B08 : Typpioksidianturi, lämpö : Nitrogen oxide sensor, heating
- 2AAF: Polttoainepumppu; uskottavuus : fuel pump, plausibility
Onko muuta vinkkiä kuin viedä marmoritiskille jatkotutkimuksiin ?
Vikakoodit 2B08 ja 2AAF & kylmänä ravistaa
Vinkkaan kysymään naapurifoorumilta myös: www.btcf.fi
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 76
- Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:13
- Auto: Mese (vaihtuu) ja Ooppeli
Näin tein ja sieltä löytyikin hyvä topic aiheesta. Monenlaista vaihtoehtoista vikaa tuntuu N53 moottorista löytyvän...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... ost3916449
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... ost3916449
exät E28, 2xE61, E85, 2xE87, E90, 2xE91, 2xF11
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 76
- Liittynyt: 17 Heinä 2010, 00:13
- Auto: Mese (vaihtuu) ja Ooppeli
Näin tein ja sieltä löytyikin hyvä topic aiheesta. Monenlaista vaihtoehtoista vikaa tuntuu N53 moottorista löytyvän
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... ost3916449
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php ... ost3916449
exät E28, 2xE61, E85, 2xE87, E90, 2xE91, 2xF11