E90 Angel Eyes

E90, E91, E92, E93
NoMan
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Heinä 2017, 09:13

Hei,

kaipaisin hieman neuvoa parkkivalojen lamppujen ostoon. Olen nyt vaihtanut neljät LED polttimot kahden vuoden sisällä ja se on liian usein ledi polttimoille. Olen ostanut AliExpressistä halvat polttimot siinä uskossa, että ne toimisi. Mutta toisin kävi. Onko kenelläkään kokemusta ledi polttimoista jotka oikeasti kestää?

Kyseisiä polttimoita en suosittele kenellekään, vaikka ne onkin tosi edulliset.
Linkki AliExpress sivuille: https://goo.gl/WKaJAG

Auto: BMW E90 2005 325i (xenon valot)
pmj
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 219
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 11:40

Kaikenlaisia ja kaikenhintaisia ledejä olen kokeillut omaan E92:een. Vuoden sisällä viimeistään jompikumpi menee pimeäksi. Luovutin noiden kanssa ja hommasin ebaysta GP Thunderin 7500K halogeenipolttimot. Eihän nuo ihan yhtä valkoiset ole kuin ledit mutta saa kelvata. Ei jaksa sitä jatkuvaa vaihtorumbaa varsinkin kun tossa E92:ssa ne on niin veemäinen vaihtaa kun on ahtaat paikat.
Merikotka
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 209
Liittynyt: 16 Maalis 2014, 19:33
Auto: V60 T8

pmj kirjoitti:Kaikenlaisia ja kaikenhintaisia ledejä olen kokeillut omaan E92:een. Vuoden sisällä viimeistään jompikumpi menee pimeäksi. Luovutin noiden kanssa ja hommasin ebaysta GP Thunderin 7500K halogeenipolttimot. Eihän nuo ihan yhtä valkoiset ole kuin ledit mutta saa kelvata. Ei jaksa sitä jatkuvaa vaihtorumbaa varsinkin kun tossa E92:ssa ne on niin veemäinen vaihtaa kun on ahtaat paikat.
Näin on, Thundereilla saa kohtuullisen valkoisen valon - ei led mutta suht ok.

Mulla on pari ylimääräistä pakettia GP Thunderin 7500K polttimoita. Tilasin aikoinaan E92:een useammat samalla kertaa, mutta varoitteluista huolimatta ne kestivätkin tosi hyvin, eikä niitä tarvinnut vaihtaa ennenkuin vaihdoin auton. Laitoin ne myös vanhaan X1:een eli sopivat käytännössä aika moneen malliin ennen led-aikakautta. Hankin samassa yhteydessä myös sumareiden polttimot (vai oliko peräti sama tyyppi), ne on kuitenkin sen verran hankala vaihtaa etten jaksanut sitä koskaan tehdä.

Jos jotakuta kiinnostaa ostaa multa noi Thunderit, voi laittaa privaa.
Ex: F34 320i M-sport, F34 320d Sportline, E84 20d, E92 320i
pmj
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 219
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 11:40

^Sumareissa sama polttimo joo (siis ainakin E92:ssa) eli H8 35W. Mulla samat sumareissakin.
SimTek
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Helmi 2013, 12:03
Auto: E90 330da
279hv/647Nm

https://www.hids-direct.co.uk/categorie ... w/3-series

Mtecit ollu nyt 3 vuotta ja hyvin toimii edelleen.
Exät Saab 900i, Opel Ascona B, Saab 900T, Saab 9-5, Subaru Impreza GT
NoMan
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2
Liittynyt: 18 Heinä 2017, 09:13

Kiitos kaikille neuvosta.

E92:ssa on näköjään erillainen lamppu kuin E90:ssä. Toi GP thunder ei käy siihen. Pitääpä koittaa tota Mtacitin tuotetta.
pmj
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 219
Liittynyt: 06 Tammi 2015, 11:40

Eiköhän GP Thunderilta löydy oikeanlainen polttimo myös E90:iin.
Avatar
-sami-
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 215
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:56
Auto: F10 520dA xDrive LCI
E46 325iA LCI
Paikkakunta: Imatra

E60 enkuloihin ostin Osramin halogenit. Samat löytyy marmorilta BMW Blue Lamps nimellä (Osramin tekemät), mutta eri värisellä tiivisteellä ja kalliimmalla hinnalla. Selkeästi valkoisempi kuin orkkis, muttei kovin lähellä ledejä.
ex-318i e30 LCI, ex-522iA touring e39 LCI, 2x ex-520dA e60 LCI
Aero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1277
Liittynyt: 14 Marras 2011, 16:10
Auto: XE
350i DHC
159 Berlina
33 P4
Paikkakunta: Janakkala

NoMan kirjoitti:E92:ssa on näköjään erillainen lamppu kuin E90:ssä. Toi GP thunder ei käy siihen. Pitääpä koittaa tota Mtacitin tuotetta.
E92:ssa ja E93:ssa taitaa tosiaan olla H8, kun taa ainakin pre-lci -E90:ssä ja pre-lci E91:ssä on ihan omanlaisensa parkkivalo, ainakaan missään muualla en ole moiseen törmännyt. Omani ostin marmorilta, kun väri ei minua harmittanut ja halusin pitkää kestoikää, kun ei ne varsinaisesti mukavat vaihdettavat ole.
Silence! Is the moment between everyone
Is the best friend you have in the world
That moment in time will help you to survive
Lara Fabian - Silence
SimTek
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 19
Liittynyt: 04 Helmi 2013, 12:03
Auto: E90 330da
279hv/647Nm

Tässä tämä pre-lci orkkis enkelien polttimo:

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw ... 117161444/
Exät Saab 900i, Opel Ascona B, Saab 900T, Saab 9-5, Subaru Impreza GT
Avatar
tonysoprano
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 69
Liittynyt: 22 Marras 2014, 18:22
Auto: BMW E90 335Xi
Paikkakunta: Oulu

Just vaihdoin omaan pre-lci:n juurikin tuolta hids-directiltä tilattuihin 20w led polttimiin. Hyvä laatu ja kestävyys, eikä tartte erillisiä vastuksia tms ja eivät vilku tms. Kannattaa tuolta tilata.
Edellisessä autossani oli myös tuolta samasta mestasta, ja toimivat toista vuotta ilman ongelmia ja varmaan toimivat edelleenkin..
Hintaa tuli muistaakseni 37€ ja postikulut päälle.. Alta 50€ koko hoito. :thuup:
I got me a BMW and I got me some gas,Told everybody they could kiss my ass...
Vastaa Viestiin