Alpinen hifi-paketti 65410445684

E90, E91, E92, E93
J1978
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 2776
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013

Minulla on nyt lisää kuvia picasassa

http://picasaweb.google.com/10101876127 ... ngE91LCI09#" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
VMV
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 48
Liittynyt: 21 Touko 2010, 22:39
Auto: F10 530d
RR Evoque
e92 335
e90 330
e46 325Ci

Alpine-setti asennettu. Diskantit on vielä piilossa mutta paikallaan, kun ovilistat on matkalla. Ei todellakaan turha ostos!

Itse asensin ja laakista toimintaan. Jouduin purkamaan sisustaa enemmän mitä luulin. Etujakkarat piti ottaa irti, että pääsi paremmin kiinni johtosarjoihin. Tuli tsekattua subbaritkin samalla ja siivottua penkin aluset. Kevyin, mutta varmoin käsin takapenkki ja kynnyslistat irti. Etuovien paneeleiden ja takapenkin irrotukseen piti ottaa erikseen selvää, ettei mene paikat rikki. Jenkkisivuilta löytyi niihinkin kuvallisia ohjeita.

Johdot löytyivät helpohkosti, kun aloitin repsikan puolelta. Kuskin puolella oli enemmän piuhaa ja olivat vielä eripaksuiset, joten se hämmensi hieman. Purkuun meni 1h asennukseen 2-3h ja kasaus 1h. Yllättävän helppo homma, kun seurasi ohjeita.

Virrat päälle ja testi-cd koneeseen. Musaosastolle tuli loikka sinne missä sen pitäisi ollakin. Nyt heräsi ne subbaritkin ja ääni tulee helpommin ja kuuluu puhtaammin. Parannusta siis tuli, mutta ei varmaan tyydytä hifistien korvaa. Säätöjä ei löydy prof-raadiosta riittävästi. Ehkä siinä on seuraava parannuspaikka. Ja ne takakajarit on sitten ihan viilipurkit, jos joku ei vielä tiennyt :w00t:

Pääsin 'palkoille', kun tein itse :cools: Muuten pärjäsi perustyökaluilla, jota pitäisi löytyä joka jampan pakista, mutta Torx 50 päätä tarvitaan etupenkkien irrotukseen.
Liitteet
Matkaajan ovi auki.
Matkaajan ovi auki.
RepsikanOvi.jpg (59.12 KiB) Katsottu 3581 kertaa
Kuskin puolen johtoja ja subbari näkösällä.
Kuskin puolen johtoja ja subbari näkösällä.
Kuskinpuoli.jpg (53.86 KiB) Katsottu 3581 kertaa
Vastaa Viestiin