Minulla on nyt lisää kuvia picasassa
http://picasaweb.google.com/10101876127 ... ngE91LCI09#" onclick="window.open(this.href);return false;
Alpinen hifi-paketti 65410445684
- VMV
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 48
- Liittynyt: 21 Touko 2010, 22:39
- Auto: F10 530d
RR Evoque
e92 335
e90 330
e46 325Ci
Alpine-setti asennettu. Diskantit on vielä piilossa mutta paikallaan, kun ovilistat on matkalla. Ei todellakaan turha ostos!
Itse asensin ja laakista toimintaan. Jouduin purkamaan sisustaa enemmän mitä luulin. Etujakkarat piti ottaa irti, että pääsi paremmin kiinni johtosarjoihin. Tuli tsekattua subbaritkin samalla ja siivottua penkin aluset. Kevyin, mutta varmoin käsin takapenkki ja kynnyslistat irti. Etuovien paneeleiden ja takapenkin irrotukseen piti ottaa erikseen selvää, ettei mene paikat rikki. Jenkkisivuilta löytyi niihinkin kuvallisia ohjeita.
Johdot löytyivät helpohkosti, kun aloitin repsikan puolelta. Kuskin puolella oli enemmän piuhaa ja olivat vielä eripaksuiset, joten se hämmensi hieman. Purkuun meni 1h asennukseen 2-3h ja kasaus 1h. Yllättävän helppo homma, kun seurasi ohjeita.
Virrat päälle ja testi-cd koneeseen. Musaosastolle tuli loikka sinne missä sen pitäisi ollakin. Nyt heräsi ne subbaritkin ja ääni tulee helpommin ja kuuluu puhtaammin. Parannusta siis tuli, mutta ei varmaan tyydytä hifistien korvaa. Säätöjä ei löydy prof-raadiosta riittävästi. Ehkä siinä on seuraava parannuspaikka. Ja ne takakajarit on sitten ihan viilipurkit, jos joku ei vielä tiennyt
Pääsin 'palkoille', kun tein itse Muuten pärjäsi perustyökaluilla, jota pitäisi löytyä joka jampan pakista, mutta Torx 50 päätä tarvitaan etupenkkien irrotukseen.
Itse asensin ja laakista toimintaan. Jouduin purkamaan sisustaa enemmän mitä luulin. Etujakkarat piti ottaa irti, että pääsi paremmin kiinni johtosarjoihin. Tuli tsekattua subbaritkin samalla ja siivottua penkin aluset. Kevyin, mutta varmoin käsin takapenkki ja kynnyslistat irti. Etuovien paneeleiden ja takapenkin irrotukseen piti ottaa erikseen selvää, ettei mene paikat rikki. Jenkkisivuilta löytyi niihinkin kuvallisia ohjeita.
Johdot löytyivät helpohkosti, kun aloitin repsikan puolelta. Kuskin puolella oli enemmän piuhaa ja olivat vielä eripaksuiset, joten se hämmensi hieman. Purkuun meni 1h asennukseen 2-3h ja kasaus 1h. Yllättävän helppo homma, kun seurasi ohjeita.
Virrat päälle ja testi-cd koneeseen. Musaosastolle tuli loikka sinne missä sen pitäisi ollakin. Nyt heräsi ne subbaritkin ja ääni tulee helpommin ja kuuluu puhtaammin. Parannusta siis tuli, mutta ei varmaan tyydytä hifistien korvaa. Säätöjä ei löydy prof-raadiosta riittävästi. Ehkä siinä on seuraava parannuspaikka. Ja ne takakajarit on sitten ihan viilipurkit, jos joku ei vielä tiennyt
Pääsin 'palkoille', kun tein itse Muuten pärjäsi perustyökaluilla, jota pitäisi löytyä joka jampan pakista, mutta Torx 50 päätä tarvitaan etupenkkien irrotukseen.
- Liitteet
-
- Matkaajan ovi auki.
- RepsikanOvi.jpg (59.12 KiB) Katsottu 3581 kertaa
-
- Kuskin puolen johtoja ja subbari näkösällä.
- Kuskinpuoli.jpg (53.86 KiB) Katsottu 3581 kertaa