Voimaa e90 320d:hen (uudelleen ohjelmointi)

E90, E91, E92, E93
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

Onko tuosta tomaatin kestosta miten nyt tietoa tarjolla. 400nm tienoolla olevista rajoista puhutaan, mutta onko se mille kierrosalueelle vai vaikuttaako se edes samallalailla asiaan mitä manuaalissa?

Voipi olla, että jussin lähettyvillä kävis hakemassa vähän lisää vääntöä tuohon.

FusionWolf kirjoitti:
Keba kirjoitti:Itsekkin kaahailen työni puolesta pitkin pk-seutua nyt hieman pirteämmällä e90 bemulla (220 hv /480 Nm) ja reippaasti on päässyt kehä 1 tien päähän. Keskikulutus laski hieman ja näyttää nyt olevan 6.0/100km luokka. :)
Missä ja millä ohjelmalla kulkineesi on ohjelmoitu? Onko nuo ihan penkitettyjä tehoja vai luvattuja tehoja?
Keba kirjoitti:Kulkineeseen on syötetty turbotecin ohjelmaa ja hieman ylimääräistä heitettiin pois. Ei penkitetty vaan katsottu Boch ohjelmalla joka pitäisi näyttää kohtalaisen tarkasti.
Kerrotko vaikka privassa mitä kaikkea on poistettu. Mites tuo ylläoleva 400nm tienoolla oleva raja. Sulla vahvistettu jotain laatikosta?

Miksi muuten ylipäätään poistit viestisi?
Viimeksi muokannut Kennedy, 24 Touko 2013, 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kennedy
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 239
Liittynyt: 27 Syys 2012, 12:51
Auto: Nissan Z31 Turbo, Ei käyttistä
Paikkakunta: Järvenpää

yhdistin ylläolevaan
Avatar
FusionWolf
Valvoja
Valvoja
Viestit: 720
Liittynyt: 18 Syys 2010, 21:23
Auto: E90 320d

Kennedy kirjoitti:Mites on FusionWolf:illa laite toiminut?

Paha kun täällä meidän suunnalla on noita SamppaSportin laittamia volvoja niin alkaa olemaan tehoja niissä sen verran, että pysyvät vauhdissa.

Pitäisi siis itselle vähän lisää happea hakea.

Karalalta saisin edullisemmin kuin listahinta lastun kun edellisen auton käytin siellä. Nyt mielellään vähän lähempää.


http://www.vtech.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.epdtuning.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Näköjään sama firma.
Hienosti on peli toiminut. Uusin tosin kytkimen, painelaakerin ja massapyörän viimekesänä, kun kilsoja oli jotain 220tkm pintaan muistaakseni ja lähdössä sekä kiihdytyksessä tuntui tärinää.

Noh, selvisikin sitten aikaa myöten, että kyse ei ollutkaan noista kamoista vaan kardaanin peräpäässä oleva rättinivel oli tullut tiensäpäähän. Metalliholkit ko. nivelessä (kumilätkä), joiden läpi kardaanin kiinnityspultit menee oli hiertänyt kumia sen verran, että pääsivät kiihdytyksissä ravistelemaan. Tosin ei se kytkimen vaihto silti turhaa ollut. Melko ohkaiseksi oli päässyt jo kulumaan.

Muuten ei ole ohjelmoinnista ollut mitään haittaa ainakaan. Autolla on nyt ajettu kohta 280tkm ja edelleen käy ja kukkuu ihan hienosti ja tehojakin on omiin tarpeisiin. Kulutus ollut sekalaisessa ajossa tappavan tasaseen 6,1l/km vaikka olen silloin tällöin nollannut mittarinkin. Omat (matka) ajot on vaan viimeisen vuoden aikana vähentynyt reilusti parin vuoden takaisesta.

Tänään havaitsin, että ilmastointi ei puhalla kunnolla kylmää. Taitaa olla aineet lopussa... :mad: Selvitellä ensiviikolla, josko vika olisi (toivottavasti) vain siinä.
Vastaa Viestiin