E90 häiritsevät ominaisuudet
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2
- Liittynyt: 07 Helmi 2014, 23:28
- Auto: Bmw 330xd E91-2008
Radion toiminta omassani häiritsee tai sitten olen vain tyhmä, kun en ymmärrä sen logiikkaa.. Elikkä auto on 2008 330xd idrivellä ja tavan äänentoistolla. All station asetuksella, kun kotinurkilla ajelee kaikki kanavat on kuunneltavissa ja kaikki ok, mutta sitten kun lähtee ajelemaan esim Kotkasta Helsinkiin niin ei mene kauaa niin ei ole all stationissa kuin se kanava mitä kuuntelit lähtiessä ja sekään ei pysy kaupunki kohtaisella taajudella koko matkaa vaan rupeaa rätisemään/kohisemaan ym.. Ok tähän mitää vinkkeä/korjausta?? Edellisessä Audissa toimi kyllä niin kuin pitää… Muuten auto on kuin unelma...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 15
- Liittynyt: 09 Helmi 2014, 14:27
- Auto: e91 330d xDrive LCI 2008
e90 318iA LBE 2011 - Paikkakunta: Espoo
Naapurifoorumilla on ainakin jotain keskustelua aiheesta:Rodmani kirjoitti:Radion toiminta omassani häiritsee tai sitten olen vain tyhmä, kun en ymmärrä sen logiikkaa.. Elikkä auto on 2008 330xd idrivellä ja tavan äänentoistolla. All station asetuksella, kun kotinurkilla ajelee kaikki kanavat on kuunneltavissa ja kaikki ok, mutta sitten kun lähtee ajelemaan esim Kotkasta Helsinkiin niin ei mene kauaa niin ei ole all stationissa kuin se kanava mitä kuuntelit lähtiessä ja sekään ei pysy kaupunki kohtaisella taajudella koko matkaa vaan rupeaa rätisemään/kohisemaan ym.. Ok tähän mitää vinkkeä/korjausta?? Edellisessä Audissa toimi kyllä niin kuin pitää… Muuten auto on kuin unelma...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283351" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2
- Liittynyt: 07 Helmi 2014, 23:28
- Auto: Bmw 330xd E91-2008
Kiitos vinkistä.. Täytyykin tuota antennivahvistinta ruveta tsuumailemaan...Bemminator kirjoitti:Naapurifoorumilla on ainakin jotain keskustelua aiheesta:Rodmani kirjoitti:Radion toiminta omassani häiritsee tai sitten olen vain tyhmä, kun en ymmärrä sen logiikkaa.. Elikkä auto on 2008 330xd idrivellä ja tavan äänentoistolla. All station asetuksella, kun kotinurkilla ajelee kaikki kanavat on kuunneltavissa ja kaikki ok, mutta sitten kun lähtee ajelemaan esim Kotkasta Helsinkiin niin ei mene kauaa niin ei ole all stationissa kuin se kanava mitä kuuntelit lähtiessä ja sekään ei pysy kaupunki kohtaisella taajudella koko matkaa vaan rupeaa rätisemään/kohisemaan ym.. Ok tähän mitää vinkkeä/korjausta?? Edellisessä Audissa toimi kyllä niin kuin pitää… Muuten auto on kuin unelma...
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=283351" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rade
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 97
- Liittynyt: 20 Syys 2013, 21:07
- Auto: BmW 218d 2018
BMW 330 E91 Xdrive Da 2010 - Paikkakunta: Vantaa
Yhden kummallisuuden löysin E91 :stä.Farkku kun on niin apumiehen etupenkin selkänoja ei kaksisesti kallistele.Laitoin n.210cm pitkän panelinipun takaluukusta ja nippanappa sain sen mahtumaan.Etuselkänojan jos sais ihan linkkuun eteenpäin ja sitten penkin ihan taakse niin menis varmaan lähemmäs 3 metrinen nippu.Tolla munkin nipulla piti kääntää kumpikin takaselkänoja että sai paketin sisään.Ei kovin monikäyttöistä !
Uusin tehtaansofta muutti tuota mielestäni oleellisesti parempaan suuntaan.lesi kirjoitti:Nyt 35 tkm 320d:llä vm 2006 ajaneena häiritsee muutama pieni ominaisuus:
-Heikko alavääntö. Teho lisääntyy selvästi VASTA 2000 r/min jälkeen. Esim Volvo S40 1.9D pienempitehoisena (116 hp)
vääntää aivan eri tavalla jo 1500 r/min jälkeen ja tuntuu monessa tilanteessä BMW:tä (163 hp) tehokkaammalta.
EF:llä tällähetkellä 4,3 litraa keskikulutus uudesta asti. Alimmillaan olen mittarinmukaan päässyt 3,2l/100km-Polttoaineen kulutus korkeampi kuin oletin, tasaisessa rauhallisessa ajossa 5,8-6,2 l/100 km, kun yllä mainitu Volvo
kulutti vastaavassa ajossa noin 5,3-5,5 l/100 km. Minulla ei ole kokemusta siitä, että onko uudempien EF-mallien
TODELLINEN kulutus oleellisesti pienempi. Suhtaudun kuitenkin epäilevästi mainosmiesten lausuntoihin.
Jotenkin tuntuu että jopa perempi kuin F30...Mutta sitten hyviä puolia:
-Hyvin tasapainoinen käytös, taipuu hienosti puskematta mutkiin vaikka akseliväli onkin pitkä ja hyvä vetopito
kardaaniautoksi.
Vanha M47 kuluttaa paljon, mutta ei ole nokkaketjuongelmia-Ilmeisesti kestävä perustekniikka imusarjan läppien poiston jälkeen, uskon ja toivon.