Morot palstalle uudelta jäseneltä!
En viitsi uutta ketjua käydä avaamaan kun tämä näyttää sopivan mainiosti. Olen tullut siihen tulokseen että meidän talouteen seuraava auto on 320d (ja samalla ensimmäinen BMW). Aiempaa kokemusta merkistä ei ole muuten kuin kyydissä istuneena ja se on aina ollut miellyttävää.
n. 20k€ hintaluokassa löytyy vuosimalleja 2009-2011, 100tkm-200tkm ajettuina. Mutta mitä näissä "uudemmissa" kannattaa huomioida kun käy tutkailemassa potentiaalisia yksilöitä? Esim. nyt olisi tarjolla vm.-11 reilut 155tkm ajettuna 184hv moottorilla ja manuaalivaihteilla.
Löytyykö esim tuosta koneesta jotain sudenkuoppia? Taloudellinen ja vähäpäästöinen se ainakin näyttää olevan speksien mukaan.
Autoa ostamassa 320d
- RouZ
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 4
- Liittynyt: 28 Syys 2014, 12:23
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
järjestään ne imusarjan läpät mistä tuolla oli ollut aijemmin puhetta, itsellä oli e91 320 163hp koneella tosin ja minulta lähtiessä 380tkm mittarissa eikä ollut mitään ongelmia koko omistuksen aikana
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 8
- Liittynyt: 09 Helmi 2014, 11:37
- Auto: E91 LCI 335i xDrive AT
- Paikkakunta: Helsinki
Tuo nokkaketju, joka on mainittu heti toisessa viestissä. Googlellakin löytyy asiasta lisätietoa.Mäyris kirjoitti: Löytyykö esim tuosta koneesta jotain sudenkuoppia?
Itselläni olisi myös kiikarissa 130tkm ajettu -09 320D kiikarissa. Jakopääremonti tehty 2 km sitten maahantuojan piikkiin. Myyjän mukaan tuolla rempalla on vuoden takuu(?)Mäyris kirjoitti:Mites yksilöt joissa on kertaalleen jakopää uusittu? Ovatko tämän jälkeen ns. turvallisia hankintoja?
Mahtaisiko tuollaista rohjeta ostaa, kun on se 20 000€ kuitenkin iso raha nykypäivänä.