E39 M5 Pakoputkisto

E12, E28, E34, E39
Suuntavaisto
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 03 Heinä 2018, 18:04

Noniin morjens vaa kaikille.

Olen uusi foorumilainen vaikka olenkin täällä jo kurkkinut asioita vuosia.

Mutta asiaan.
Minulla on jo muutaman vuoden ollut -99 e39 M5 ja olen pikkuhiljaa sitä laittanut kuntoon.
Nyt ollaan siinä tilanteessa että pitäisi putkisto uusia. Sen verran hapan on laitos ettei siitä meinaa enää kalua saada, vaikkakin kyllä vielä kerran yritetään saada sen verran kasaan että saa leimasta läpi ja pääsee ajelemaan kesälomareissut sen kanssa.

Sitten pitäisi käydä metsästämään parempikuntoista käytettyä putkistoa, ammattilaista joka moisen pystyy rakentamaan tai viimeisenä vaihtoehtona uutta putkistoa.

Ongelma on se etten meinaa löytää putkistoa ollenkaan mistään. Erikoisvalmisteisia putkistoja kyllä löytänyt muutamat mutta hinnat ovat järkyttäviä.

Olisko kenelläkään apuja mistä moista kannattaa alkaa etsiä?
Olisko kellään alkuperäistä putkistoa jäljellä jos on vaihtanut parempaan?
Onko ehdottaa ammattilaista joka moisen voisi rakentaa?

Ja sitten vielä lisäyksenä että jos sitä aloitetaan rakentamaan niin mulla jäisi ylimääräiseksi molemmat taka äänenvaimentajat. Ovat ainoat osat putkistosta jotka ovat hyvässä kunnossa. Keskiäänenvaimentajakin on hyvässä kunnossa mutta toiveissa olisi sen pelastaminen mukaan rakentelu vaihtoehdossa, alkupää on muutenkin ok kunnossa.
Heguli31
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1136
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 13:05

Tuolla sisarfoorumilla löytyy enemmin näitä vanhempia laitteita ja keskusteluja näiden femmojen putkistoista. Tehdastekoisista valmiista paketeista sekä putkistopajojen tekemistä. Siis tuolla: https://www.btcf.fi/forum/
Vastaa Viestiin