Lämpö ongelmia..
Ostin tosta tuttulta 523i e39 -96. Auto keitti kokoajnan eikä olla vieläkään saatu järkevää syytä miki tekisi näin. Vesipumppu vaihdettu (todettiin rikkinäiseksi) termostatti kans vaihdettu mutta porattu lisää reikii koska keitää muuten heti. (Pysyy lämöissä jos laitaa puhaltamaan täysin hyttiin)
Outo on että nesteet ei hävii mihinkää ja kiertää kaikken läpi.
Olisi kiva jos jollain olisi kokemusta asiasta ja pystyisi kertomaan että mitä ne totesi ongelmaksi.
e39 523i
Onko kahdella tuulettimella mekaanisella ja sähköisellä?RobinSalin kirjoitti:Lämpö ongelmia..
Ostin tosta tuttulta 523i e39 -96. Auto keitti kokoajnan eikä olla vieläkään saatu järkevää syytä miki tekisi näin. Vesipumppu vaihdettu (todettiin rikkinäiseksi) termostatti kans vaihdettu mutta porattu lisää reikii koska keitää muuten heti. (Pysyy lämöissä jos laitaa puhaltamaan täysin hyttiin)
Outo on että nesteet ei hävii mihinkää ja kiertää kaikken läpi.
Olisi kiva jos jollain olisi kokemusta asiasta ja pystyisi kertomaan että mitä ne totesi ongelmaksi.
Itsellä oli e39 josta meni alavesiletkussa oleva lämpöanturi rikki ja sähköinen tuuletin ei lähtenyt
pyöriin. Jäähdytys kyllä riitti ajossa ja korkeammilla kierroksilla, jolloin mekaaninen tuuletin
pyöri riittävästi. Anturi oli helppo vaihtaa, kun oli kiinni pikakiinnityksellä.
Sitten vielä, että onko kahdella vesipumpulla? (myöskin mek. ja sähköinen)
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2
- Liittynyt: 08 Tammi 2014, 18:37
arriv kirjoitti:Onko kahdella tuulettimella mekaanisella ja sähköisellä?RobinSalin kirjoitti:Lämpö ongelmia..
Ostin tosta tuttulta 523i e39 -96. Auto keitti kokoajnan eikä olla vieläkään saatu järkevää syytä miki tekisi näin. Vesipumppu vaihdettu (todettiin rikkinäiseksi) termostatti kans vaihdettu mutta porattu lisää reikii koska keitää muuten heti. (Pysyy lämöissä jos laitaa puhaltamaan täysin hyttiin)
Outo on että nesteet ei hävii mihinkää ja kiertää kaikken läpi.
Olisi kiva jos jollain olisi kokemusta asiasta ja pystyisi kertomaan että mitä ne totesi ongelmaksi.
Itsellä oli e39 josta meni alavesiletkussa oleva lämpöanturi rikki ja sähköinen tuuletin ei lähtenyt
pyöriin. Jäähdytys kyllä riitti ajossa ja korkeammilla kierroksilla, jolloin mekaaninen tuuletin
pyöri riittävästi. Anturi oli helppo vaihtaa, kun oli kiinni pikakiinnityksellä.
Sitten vielä, että onko kahdella vesipumpulla? (myöskin mek. ja sähköinen)
On mekaninen ja sähköinen. Kahdesta pumpusta en tiedä? Missä olisi toinen pumppu jos on kaks?
Ja mull tuli ihan todella paljon painetta jäähdytys järjestelmään. Mutta jos oli täydet lämmöt päälä että puhaltaa sisälle niin lämmöt pysyi alhalla mut mulla ei kyllä auta se että pitäisin kierokset kovemalla/ajaisin kovemmin. Keitää kuitenkin... -.-