OBD-lukija E60:seen?

E60, E61
B-Mari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Joulu 2015, 19:45

Moi!

Pitäis vikakoodi sammutella, E60 ´07 530diesel. Ostin DriveLooper -lukijan, en saanut toimimaan, palautin laitteen. Ostin kotvan päästä toisen DriveLooperin, kun ajattelin että ensimmäisessä olisi ollut vikaa. Sama homma tän kanssa, ei toiminut.

Ei viittis tätä rumbaa enää lisää, onko vinkkejä toimivasta lukijasta? Lähtökohtaisesti haetaan _edullista_ laitetta (Drivelooper oli 25€) kun ei ole sen suurempaa käyttöä näkyvissä muuta kuin se yksi vikakoodin sammutus (tiedän, että itse vika johtui irti unohtuneesta kaapelista ja on nyt pois kun kaapeli on kiinni). Mielellään Android Bluetooth, mutta USB-läppäri -versio kävisi kans.
Kuudensuora
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 643
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
Auto: Bimmer

Täällä olis tarjolla 15€. Toimii bluetoothilla ja androidilla.
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
B-Mari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 29 Joulu 2015, 19:45

Hinta kuulostaa mun korviin mukavalta. Jos laite hoitaa hommansa, osto kiinnostaa. Olen amatööri tällä palstalla, en tiedä voiko lähettää yksityisviestiä, jos voi niin lähetätkö.
Vastaa Viestiin