Bmw huolto Oulussa?

E60, E61
Vesa Tapio
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 9
Liittynyt: 12 Elo 2011, 10:52
Auto: bmw 520D E61
Paikkakunta: kempele

Jollain on varmaan kokemusta bmw:n huolloista Oulussa. Missä kannattaa käyttää, mikä on asiantunteva ja hyvä/ halpa huoltopaikka vai onko sitä? wetteri vaikuttaa aika kalliiilta huoltopaikalta ja onkohan tuo hyvä?
pkonsta
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 05 Elo 2011, 18:05

Olen aina teettänyt isommat huollot merkkiliikkeessä,ollut hyvin tyytyväinen työn laatuun,

kohtuullinen hinta 30000km huoltovälein,vaihdan itse öljyt kerran välillä.

viikolla 41 lähden seitsemännellä bemarilla liikkeelle,ei koskaan ollut ongelmia,

Huollon yhdeydessä auto käytetään testerissä,Wetteriin olen tyytyväinen.
Vesa Tapio
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 9
Liittynyt: 12 Elo 2011, 10:52
Auto: bmw 520D E61
Paikkakunta: kempele

pkonsta kirjoitti:Olen aina teettänyt isommat huollot merkkiliikkeessä,ollut hyvin tyytyväinen työn laatuun,

kohtuullinen hinta 30000km huoltovälein,vaihdan itse öljyt kerran välillä.

viikolla 41 lähden seitsemännellä bemarilla liikkeelle,ei koskaan ollut ongelmia,

Huollon yhdeydessä auto käytetään testerissä,Wetteriin olen tyytyväinen.
luulin, että öljyillä voi ajaa sen 30000, minkä auton huoltoväli näyttää. paljonko tuollainen normaali määräaikaishuolto maksaa Wetterillä? Olen tilannut sieltä suomenkielisen huoltokirjan autooni n. 1.5kk. sitten. Ei ole vielä kuulunut.
pkonsta
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 05 Elo 2011, 18:05

Hyvä kysymys,mutta en muista huollon hintaa,on jo yli kaksivuotta-aikaa kun huollettiin Wetterillä,Vien omat öljyt huoltoon
mukanani, eivät kyllä tykkää siitä,ovat kyllä vaihtaneet,kun en ole antanut periksi,ovat kyllä uhkailleet takuu-ongelmilla,
Ei bmw;n huoltaminen ole kalliimpaa kuin muidenkaan autojen,on henkilökohtainen mielipiteeni.Autot ovat kyllä pelanneet
moitteettomasti.Varmaankin öljyllä voi ajaa nykyisin koko huoltovälin,mutta olen tottunut vaihtamaan öljyn 10-15000 km
välein.
Vesa Tapio
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 9
Liittynyt: 12 Elo 2011, 10:52
Auto: bmw 520D E61
Paikkakunta: kempele

pkonsta kirjoitti:Hyvä kysymys,mutta en muista huollon hintaa,on jo yli kaksivuotta-aikaa kun huollettiin Wetterillä,Vien omat öljyt huoltoon
mukanani, eivät kyllä tykkää siitä,ovat kyllä vaihtaneet,kun en ole antanut periksi,ovat kyllä uhkailleet takuu-ongelmilla,
Ei bmw;n huoltaminen ole kalliimpaa kuin muidenkaan autojen,on henkilökohtainen mielipiteeni.Autot ovat kyllä pelanneet
moitteettomasti.Varmaankin öljyllä voi ajaa nykyisin koko huoltovälin,mutta olen tottunut vaihtamaan öljyn 10-15000 km
välein.
Saanko kysyä, mitä öljyä käytät ja mitä bmw suosittelee?
pkonsta
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 25
Liittynyt: 05 Elo 2011, 18:05

Käytän autossani nesteen synteettistä diesel moottoriöljyä 10-30 ostin joskus tynnyrillisen sitä,ja käytän sen,muitaakseni bemari suosittelee Gastrolin öljyjä.Olen ajellut pitkään omilla öljyilläni.Nykyisin kuulemma pitäisi ajaa hiukkassuodatin oljyillä ?
eppe
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 20
Liittynyt: 18 Syys 2011, 09:23
Auto: 335d
Paikkakunta: Oulu

Diiseseli bemuun Gastrolin longlife-04 5w-30 niin voi ajaa 2vuotta tai 30000km.
Vastaa Viestiin