Harvoissa myynti-ilmoituksessa mainitaan bluetoothista. Itselleni tämä bluetooth-kännykkäyhteys on aivan välttämätön varuste. Haussa olisi 525/530 E61 LCI, mutta ei jaksaisi jokaisen muuten sopivan auton kohdalla alkaa tiedustelemaan erikseen
Kuuluuko siis tämä BT-kännykkäyhteys jonkun varusteen yhteyteen vai onko se aina erillinen lisävaruste?
Voiko tätä bt-mokkulaa asentaa jälkikäteen jos sitä ei autossa olekaan? Jos voi, niin paljonko moinen suurinpiirtein kustantaa ja seuraako jälkiasennetussa jotain ongelmia, esim. rattinapit ei toimi tms.?
Bluetooth kännykkäyhteys E61 LCI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Kyllä se on lisävaruste.
Osta tuo sigun auto pois, siinä on vähän muutakin eikä tarvi perusmalleihin tyytyä ;-)
Osta tuo sigun auto pois, siinä on vähän muutakin eikä tarvi perusmalleihin tyytyä ;-)
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Kiitos tästä tiedosta!Major kirjoitti:Kyllä se on lisävaruste.
Osaisiko joku vielä vastata mitä tuon bt-mokkula asennuksineen tulisi jälkikäteen laitettuna maksamaan?
Major kirjoitti:Osta tuo sigun auto pois, siinä on vähän muutakin eikä tarvi perusmalleihin tyytyä ;-)
Juuri tuollainen varustelu kelpaisi, mutta omat ja pankin rahat ei riitä noin tehokkaaseen koneeseen. Sillä on kuitenkin useemman tonnin ero 525/530een...
Sivun alareunasta löytyy palikoita http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... n_systems/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä tilasin itselleni fisconin bluetooth mokkulan mutta toistaiseksi ei olla saatu sitä toimimaan. Väittävät että toimisi ilman ohjelmointia, mutta ainakaan mun tapauksessa ei taida pitää paikaansa. Selvitellään vielä, josko sen saisi henkiin jotenkin.
Näkyykös teillä puhelin valikossa vaikka mitään bluetooth kikkareita ei ole asenneltu?
Näkyykös teillä puhelin valikossa vaikka mitään bluetooth kikkareita ei ole asenneltu?
Jatketaas tätä kun liittyy aiheeseen. Nokian CK-200 autosarjan asennuksessa tuli probleema heti alkuun kun en uskaltanut vääntää keskipaneelia (se missä on raitisilmantulot) suoraan irti. Päässä oli kiinnikkeet, mutta sitten niiden jälkeen en löydä seuraavia kiinnikkeitä, ja tuntuu että ottaa jostain kiinni ennen keskisuuttimia. Onko irrotuskokemuksia? tai kuvia.
Kyllä se tulee keskeltä ihan käsin vetämällä pois, kun olet päistä kammenut auki. Hätävilkun johto pitää irroittaa kun paneeli on melkein irti.Jusantti kirjoitti:Jatketaas tätä kun liittyy aiheeseen. Nokian CK-200 autosarjan asennuksessa tuli probleema heti alkuun kun en uskaltanut vääntää keskipaneelia (se missä on raitisilmantulot) suoraan irti. Päässä oli kiinnikkeet, mutta sitten niiden jälkeen en löydä seuraavia kiinnikkeitä, ja tuntuu että ottaa jostain kiinni ennen keskisuuttimia. Onko irrotuskokemuksia? tai kuvia.
No joo, paneeli lähti irti, tosin vasemman reunan alumiininasta ei lähde irti kuin pihdeillä vetämällä. Koristelistaa piti siis työntää vasemmalle sivuun että nasta irtosi listasta (viisi kiinnityspistettä, oikea reuna erilainen kuin muut, suosittelen esim. Motonetin koripaneelien irrotus vääntimiä).
Mutta uusi probleema on käsillä. Löytykö jostain sen radion fakra liittimen piuhojen oikea järjestys? Löysin parikin www sivua jossa sellainen oli mutta ne eivät pidä paikkaansa. Virrat eri kohdissa enkä paikallista mikä on oikea +12v ignition piuha. Niin ja Nokian CK-200 mykistää radion vaikka Mute piuha ei ole kytkettynä! (ei ilmeisesti pitäisi?)
Mutta uusi probleema on käsillä. Löytykö jostain sen radion fakra liittimen piuhojen oikea järjestys? Löysin parikin www sivua jossa sellainen oli mutta ne eivät pidä paikkaansa. Virrat eri kohdissa enkä paikallista mikä on oikea +12v ignition piuha. Niin ja Nokian CK-200 mykistää radion vaikka Mute piuha ei ole kytkettynä! (ei ilmeisesti pitäisi?)