Olen hankkimassa E61 mallin farkkua. Alkoi pohdituttamaan, josko ko. olisi mahdollista korottaa alustaa normaalista ?
Aiemmin mm. Audiin ja Meseen on saatu vastaukseksi ehdoton ei.
Onkohan Bemariin saatavissa vastaavaa settiä kuin E-sarjan mersuun tämä Airmatic ?
Kyseleepi noviisi...
Alustan korotus ?
- altsu
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 405
- Liittynyt: 18 Marras 2010, 22:00
- Auto: BMW G12 745Le xDrive
Porsche Cayenne - Paikkakunta: Hki
Juu E61:ssä on takana ilmajouset. Kokeile etsiä tältä foorumiltä (anteeksi itseä laiskottaa) ketjuja, joissa pohditaan alustan madaltamista. Niistä löytyy ohjeita, kuinka takapäätä voi säätää. Suunnalla ei ole niin merkitystä, menee myös ylöspäin.bitroid kirjoitti:Olen hankkimassa E61 mallin farkkua. Alkoi pohdituttamaan, josko ko. olisi mahdollista korottaa alustaa normaalista ?
Aiemmin mm. Audiin ja Meseen on saatu vastaukseksi ehdoton ei.
Onkohan Bemariin saatavissa vastaavaa settiä kuin E-sarjan mersuun tämä Airmatic ?
Kyseleepi noviisi...
Edit: no tossahan olikin E61 madallusketju paripykälää alempana, joten tässä linkki http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=23&t=484" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex BMW: F11 520d -11, F10 525dx -14
Miten tuo takapään ilmajousitus on E61:ssä toiminut. Ts. onko siinä ollut ongelmia kestävyyden suhteen. Mersusta muistan kuulleeni että takapään ilmajousitus on jonkin verran vika herkkä ja sen korjaaminen maksaa...
Onko siis vastaavaa kuulunut BMW ostalta?
Muutenkin kiinnostaisi tietää E60/61 kilmometri kestävyys?
Onko siis vastaavaa kuulunut BMW ostalta?
Muutenkin kiinnostaisi tietää E60/61 kilmometri kestävyys?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 532
- Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
- Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
- Viesti:
Farkuissa hajoaa se ilmajousien kompura pre-lci malleissa. Tai sieltä hajoaa ilmanottoputki ja kompuraan pääsee likaa.
Jos putken vaihtaa enennkuin se on finito niin ei todennäköisesti ole ongelmaa.
Noita E6x:iä löytyy dieselinä jo hli 300 tkm ajettuja vaikka kuinka paljon joten eiköhän tuollaisen uskalla vielä 200 tkm ajettunakin ostaa...
Jos putken vaihtaa enennkuin se on finito niin ei todennäköisesti ole ongelmaa.
Noita E6x:iä löytyy dieselinä jo hli 300 tkm ajettuja vaikka kuinka paljon joten eiköhän tuollaisen uskalla vielä 200 tkm ajettunakin ostaa...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Myös tasonsäädön anturien johtosarjoissa ja kompuraan kiinnitettävien liittimien johdoissa on ollut hapettumisia ja sen kautta katkeamisia. Panorama-katollisissa autoissa varapyöräkoteloon pääsee vettä ja kaikki siellä olevat ohjainyksiköt ja liittimet menevät yleensä vaihtoon.