520 D jakopää....

E60, E61
Ekabemari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Helmi 2015, 10:47

Tervehdys.
"Kauhulla" oon lukenut BMW aiheisia tarinoita. Olen siis hankkinut ekan bemarin jostain syystä. Malli on 520 da touring ja tehoja on ilmeisesti 120 kw / 163hv. Vuosimalli 2007 (9-2007)
Imusarjan läpistä ja alustan ongelmista löytyy tekstiä mutta mistä tiedän onko tämä varmatoiminen ketjujakopää kuitenkin epävarma? Kilsoja mittarissa on 187.000
En haluaisi lähteä mitään nyppimään kun en ole siihen tottunut edellisessäkään merkissä.
Ajatuksia, kokemuksia tai linkkejä keskusteluihin. Kiitos :blush:
overboost
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 17
Liittynyt: 16 Maalis 2013, 13:07

Jos sulla on vanhempi 120 kw kone (M47), siinä ei ole jakopääongelmia...
Major
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 532
Liittynyt: 15 Huhti 2010, 12:52
Auto: 535xdta 2015 & F33 435iA Cab
Viesti:

myö N47:aa on tehty 120 kW Fleet editionina, helpoimmin konetyypin näkee vaihdekepistä jos on automaatti,
M47:n kanssa on perinteinen keppi ja N47:n kanssa uusi "kobra" Stick jossa lukituksen vapautusnappi on vasemmassa sivussa ja parkkinappi päällä...
Tuontiautoja avaimet käteen -- myös rahoitus ja vaihto -- http://www.viacar.fi
Ekabemari
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 08 Helmi 2015, 10:47

Kysyin Rintajoupilta.. Peli ei kuulu ns tehdaskampanjan piiriin ja meinasivat että silloin olisi parempi versio. Ja pitäisi olla 120 kw sekä on vanhemman mallinen keppi. No, haen sen huomenna. Kiitos viesteistä =) :thuup:
e28518i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 15:27

Onko se jakopäämurhe kaikissa 130kw koneissa, mulla on 2010 vm. 130kw (E61), onko siinä se jakopäämurhe ja millä kilometrillä rupee olee riskialtis auto? Entä voiko jakopään hajoamisen jotenkin estää, muuta kun pistämällä auto kiertoon?
Böntti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1096
Liittynyt: 20 Maalis 2013, 00:01
Paikkakunta: Tampere

Major kirjoitti:myö N47:aa on tehty 120 kW Fleet editionina, helpoimmin konetyypin näkee vaihdekepistä jos on automaatti,
M47:n kanssa on perinteinen keppi ja N47:n kanssa uusi "kobra" Stick jossa lukituksen vapautusnappi on vasemmassa sivussa ja parkkinappi päällä...
Tästä tuli mieleen että Fleet editionin moottorinohjaimeen voi ajaa normaalin moottorin ohjelmiston, saa tuon hurjat 10 Kw lisää tehoa :thuup: .
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Vastaa Viestiin