Nonniin aiemmat suunnitelmat 3-sarjan hankkimisesta näyttää jäävän taakse ja nyt ois suunnitelmissa hankkia 5-sarja.
6 vuotta tullut pyöritettyä E90 318d rattia. Hyvä auto on ollut kaikenkaikkiaan, mutta tuntuu että sitä tilaa saisi olla enemmän autossa.
Muutamia F10 malleja on tullut ajettua sillon tällön, ku auton on ollut huollossa ja ei voi muuta sanoa ku tykkään!
Hakusessa on 30.000 - 40.000,- maastoon sijoittuva 520d a
Mitä näistä F10 malleista tulisi tietää? Mikäli nopea yksilö löytyy niin kaupat olisi tarkoitus tehdä nopealla aikataululla
F10 520d
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 448
- Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
- Auto: G31 520da -17
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Kannattaa hommata uudemmalla koneella oleva eli B47. Syksystä vm14 lähtien tullut tämä kone.
En ainakaan tähän mennes oo kuullu esim jakopään osalta et olis ollut vikaa. Käynti äänikin sivistyneempi, varsinkin tyhjäkäynti.
En ainakaan tähän mennes oo kuullu esim jakopään osalta et olis ollut vikaa. Käynti äänikin sivistyneempi, varsinkin tyhjäkäynti.
Hmm..BMW e90 kirjoitti:Kannattaa hommata uudemmalla koneella oleva eli B47. Syksystä vm14 lähtien tullut tämä kone.
En ainakaan tähän mennes oo kuullu esim jakopään osalta et olis ollut vikaa. Käynti äänikin sivistyneempi, varsinkin tyhjäkäynti.
Tänään olis koeajossa vuoden 2013 520d x-Drive. Meinaatko että siinäkin saattais esiintyä noita jakopään ongelmia?
Niin täydellisyyttähän kun ei ole olemassa.BMW e90 kirjoitti:Niin kyllähän siihen (N47) tuli parannuksia vuosien mittahan mutta ei kai siitä ikinä tullut kunnollista... Toki tuo vm2013 on varmaan paljon parempi kuin alkupään N47 myllyt.
Nykyisessä 318d -11 meni tuo jakopää, mutta onneksi kävi hyvä munkki ja bmw:n piikkiin meni. Maksettavaa tuli ainoastaan muutama satanen töistä.
No täytyy käydä kuuntelemassa ja kattelemassa tuota 520d tänään.
Edit: Toista puhelua tulee ja seuraava kanditaatti olisi vuoden 2014 520d. Alkuvuoden tuotantoa, mutta ilman nelivetoa :(
Jos vaan pätäkkäpuoli antaa periksi mennä hieman yli tuon neljäkymmppiä, niin n.46 000€lla sais uuden 518d Buss.exlusiven loistavilla varusteilla.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 11
- Liittynyt: 14 Marras 2013, 12:43
- Auto: BMW X1,F48 2016
Moro
Meillä on F10 2013 LCI 520D X-drive. Käyttöönotto 1/2014. Ajettu 150 tkm,ei moitteen sijaa. Run flat renkaat kannattaa vaihtaa normeihin. On varsinkin tuulisella ilmalla levoton ajaa RFT renkailla. Adaptiiviset LED-valot tulee seuraavaankin autoon.
Vetarin suojakumi rikki 126 tkm paikkeilla. Ainut "vika".
Nelivedosta ei vielä talvikokemuksia,mutta kärryllä jyrkkään mäkeen puukuorman kanssa peruutettaessa ei ruovitellut.
Suosittelen.
Meillä on F10 2013 LCI 520D X-drive. Käyttöönotto 1/2014. Ajettu 150 tkm,ei moitteen sijaa. Run flat renkaat kannattaa vaihtaa normeihin. On varsinkin tuulisella ilmalla levoton ajaa RFT renkailla. Adaptiiviset LED-valot tulee seuraavaankin autoon.
Vetarin suojakumi rikki 126 tkm paikkeilla. Ainut "vika".
Nelivedosta ei vielä talvikokemuksia,mutta kärryllä jyrkkään mäkeen puukuorman kanssa peruutettaessa ei ruovitellut.
Suosittelen.
Elikkäs yhteenvetoa päivästä.
Ensimmäiseksi oli vuorossa F10 520D X-drive vm 2013 ja mittarissa lähemmäksi 120k. Kulki eteen niin kuin pitääkin ja oli mukava ajaa. Kuitenkin se ''jokin'' jäi puuttumaan. Sisustahan oli aika pelkistetty. Pyyntihinta tälle yksilölle 35 900,-
Seuraavaksi pakasta sattui mukaan ajoon F10 525D X-drive vm 2013 ja mittarissa 93k. Sporttivaihetta ja penkkiäkin löyty ja jopa kiihtyikin vielä ihan hyvin. Varsinaista miinustahan tuosta autosta ei oikein voinut antaa, paitsi hinta... 41 900,-
Kuinkahan lähelle 525D tehoja pääsee lastuttamalla 520D?
Kuukausilyhennys tuossa 525D ois tasan 600,-
Jos sais esim tasan 500,- ni kaupat ois varmaan syntyny jo.
Ensimmäiseksi oli vuorossa F10 520D X-drive vm 2013 ja mittarissa lähemmäksi 120k. Kulki eteen niin kuin pitääkin ja oli mukava ajaa. Kuitenkin se ''jokin'' jäi puuttumaan. Sisustahan oli aika pelkistetty. Pyyntihinta tälle yksilölle 35 900,-
Seuraavaksi pakasta sattui mukaan ajoon F10 525D X-drive vm 2013 ja mittarissa 93k. Sporttivaihetta ja penkkiäkin löyty ja jopa kiihtyikin vielä ihan hyvin. Varsinaista miinustahan tuosta autosta ei oikein voinut antaa, paitsi hinta... 41 900,-
Kuinkahan lähelle 525D tehoja pääsee lastuttamalla 520D?
Kuukausilyhennys tuossa 525D ois tasan 600,-
Jos sais esim tasan 500,- ni kaupat ois varmaan syntyny jo.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Mites vanhempi 530d?
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 150
- Liittynyt: 01 Joulu 2010, 20:45
- Auto: BMW F10 530d xDrive M Performance 2014
Ajelin tuossa -14 520dx f11 autolla 160tkm ja ainoa vaihdettu osa oli pariin kertaan jarrupalat ja yhdet levyt, niitähän nämä tuntuu vievän, siis ainakin xdrive.
Nyt vaihtui lennosta alle saman vuotinen 530dx f10 m performance kitillä. Hieno moottori, ei jää kaipaamaan tuota nelosnakua... Eli täältäkin ääni 530d:lle, ajamisen hauskuutta ja uskoisin, että alkaa pian löytyä -14 autoja tuohon hintaan, koska omanikin oli jo siinä rajalla 79tkm ajettuna.
Nyt vaihtui lennosta alle saman vuotinen 530dx f10 m performance kitillä. Hieno moottori, ei jää kaipaamaan tuota nelosnakua... Eli täältäkin ääni 530d:lle, ajamisen hauskuutta ja uskoisin, että alkaa pian löytyä -14 autoja tuohon hintaan, koska omanikin oli jo siinä rajalla 79tkm ajettuna.