Re: F11 vetokoukku?
Lähetetty: 09 Helmi 2015, 14:48
Jos jollain tarvetta niin löytyisi alkuperäinen täyssähkönen koukku ylimääräsenä F11 peräisin. Privalla lisätietoja
Saitko tähän jotain vastausta? Itsellä vastaava haaste, mutta koukulle olisi suuri tarve, auto tosin f10 mallinen vuodelta 2011.Voodoo kirjoitti:Onko täällä kokemusta vetokoukun asentamisesta LCI malliin, jossa on Comfort access?
Tarkoituksenani olisi Thule/Brink MX mekaanisesti puskurin alle taittuva koukku, mutta saamassani tarjouksessa on seuraava huomautus:
Remark / Important notice:
BMW 5er type F10/F11, no car with comfort unlocking hatchback (foot
activity), no model M5, no Active Hybrid - please check before your
order !; retractable system, a cutting in the bumper is necessary in an
area where you don't see it; You have to encode the electric set after
installation; delivery time to Finland are nearly 3-4 days
Onko koukku ja Comfort Access mahdollinen yhdistelmä lainkaan, vai onko tuota jalan heilautuksella tapahtuvaa aukaisua mahdollista koodata pois ja unohtaa koko systeemi? Onko muuten tuo ominaisuus edes vakiona kaikissa CA:lla varustetuissa LCI autoissa ensinnäkään?
Toinen kysymys on sitten että onko kukaan ottanut CAN väylää koukun asennuksessa oikean takapyörän paikkeilta?
Tarjotun sähkösarjan asennusohjeissa tuota tarjotaan vaihtoehdoksi sille että piuha vedettäisiin kuskin jalkatilaan asti.
Jos autossa ei ole automaattista peräluukun aukaisua jalalla, mitä tuon ikäisessä ei pitäisi olla, voi vetokoukun asentaa huoletta. Ymmärtääkseni se tuli vm. 2012 autoihin comfort accessing päivityksen mukana.stonde73 kirjoitti:Saitko tähän jotain vastausta? Itsellä vastaava haaste, mutta koukulle olisi suuri tarve, auto tosin f10 mallinen vuodelta 2011.Voodoo kirjoitti:Onko täällä kokemusta vetokoukun asentamisesta LCI malliin, jossa on Comfort access?
Tarkoituksenani olisi Thule/Brink MX mekaanisesti puskurin alle taittuva koukku, mutta saamassani tarjouksessa on seuraava huomautus:
Remark / Important notice:
BMW 5er type F10/F11, no car with comfort unlocking hatchback (foot
activity), no model M5, no Active Hybrid - please check before your
order !; retractable system, a cutting in the bumper is necessary in an
area where you don't see it; You have to encode the electric set after
installation; delivery time to Finland are nearly 3-4 days
Onko koukku ja Comfort Access mahdollinen yhdistelmä lainkaan, vai onko tuota jalan heilautuksella tapahtuvaa aukaisua mahdollista koodata pois ja unohtaa koko systeemi? Onko muuten tuo ominaisuus edes vakiona kaikissa CA:lla varustetuissa LCI autoissa ensinnäkään?
Toinen kysymys on sitten että onko kukaan ottanut CAN väylää koukun asennuksessa oikean takapyörän paikkeilta?
Tarjotun sähkösarjan asennusohjeissa tuota tarjotaan vaihtoehdoksi sille että piuha vedettäisiin kuskin jalkatilaan asti.
Mulla toimii takaluukun avaus jalalla (tuontiauto, vaikuttaneeko asiaan) ja koukkupajan vastaus oli, että ei tule ongelmaa käytössä. Noh, laitan asennukseen ja katsotaan miten käy.jleinonen kirjoitti:Jos autossa ei ole automaattista peräluukun aukaisua jalalla, mitä tuon ikäisessä ei pitäisi olla, voi vetokoukun asentaa huoletta. Ymmärtääkseni se tuli vm. 2012 autoihin comfort accessing päivityksen mukana.stonde73 kirjoitti:Saitko tähän jotain vastausta? Itsellä vastaava haaste, mutta koukulle olisi suuri tarve, auto tosin f10 mallinen vuodelta 2011.Voodoo kirjoitti:Onko täällä kokemusta vetokoukun asentamisesta LCI malliin, jossa on Comfort access?
Tarkoituksenani olisi Thule/Brink MX mekaanisesti puskurin alle taittuva koukku, mutta saamassani tarjouksessa on seuraava huomautus:
Remark / Important notice:
BMW 5er type F10/F11, no car with comfort unlocking hatchback (foot
activity), no model M5, no Active Hybrid - please check before your
order !; retractable system, a cutting in the bumper is necessary in an
area where you don't see it; You have to encode the electric set after
installation; delivery time to Finland are nearly 3-4 days
Onko koukku ja Comfort Access mahdollinen yhdistelmä lainkaan, vai onko tuota jalan heilautuksella tapahtuvaa aukaisua mahdollista koodata pois ja unohtaa koko systeemi? Onko muuten tuo ominaisuus edes vakiona kaikissa CA:lla varustetuissa LCI autoissa ensinnäkään?
Toinen kysymys on sitten että onko kukaan ottanut CAN väylää koukun asennuksessa oikean takapyörän paikkeilta?
Tarjotun sähkösarjan asennusohjeissa tuota tarjotaan vaihtoehdoksi sille että piuha vedettäisiin kuskin jalkatilaan asti.
Ja edelliseen viestiin liittyen, oman F11 auton koukun asennuksessa otettiin sähköt kuskin jalkatilasta. Varmaan Voodoo on jo koukun saanut asennettua...
Niin onko kellään kokemusta tuosta mekaanisesti alle kääntyvästä koukusta? olisi mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin kokonaan irroitettava. ei tarvitsisi paskaista koukkua ottaa sisälle autoon...Voodoo kirjoitti: ↑18 Touko 2015, 22:08 Onko täällä kokemusta vetokoukun asentamisesta LCI malliin, jossa on Comfort access?
Tarkoituksenani olisi Thule/Brink MX mekaanisesti puskurin alle taittuva koukku, mutta saamassani tarjouksessa on seuraava huomautus:
......
Toinen kysymys on sitten että onko kukaan ottanut CAN väylää koukun asennuksessa oikean takapyörän paikkeilta?
Tarjotun sähkösarjan asennusohjeissa tuota tarjotaan vaihtoehdoksi sille että piuha vedettäisiin kuskin jalkatilaan asti.
Kaveri noita on teettänyt alumiinista. Ei ole kylläkään ihan ilmaisia, kun alumiinin 3D-printtaus tarvittavalla tarkkuudella on vielä kohtuu kallista puuhaa. Jos tarvetta, niin voidaan privalla jatkaa.
Mikään 3D-printattava muovilaatu ei näissä kestä. Sopii toki kysyä, miten tuollaisten rattaiden koneistus heiltä onnistuu.
Ainakin aiemmin nuo Viron-kaverin rattaat oli 3D-printattu rosterista ja laatu oli todella kaukana näistä alumiinista printatuista. Tiedän tämän, koska yhden rattaan ehdin tuolta aikoinaan tilata. Laadukas alumiininen 3D-tuloste tehdään hienosta jauheesta ja jokainen kerros sintrataan laserilla. Rosterin 3d-printtaus tapahtuu pääsääntöisesti siten, että koko kappale printataan jauheesta ja hauras kappale uunitetaan kokonaisena. Tämä aiheuttaa printin ja uunituksen välissä herkästi epätarkkuuksia lopputuloksessa.Wonderi kirjoitti: ↑28 Helmi 2018, 16:41 Ei välttämättä tarvitse keksiä pyörää uudestaan, jos Latvian mies vielä rattaita tekee ja myy. http://forum.bmw5.co.uk/profile/50848-jaak-kãµivistik/
Ehkä joku muukin, kun vaan osaa googlettaa sopivasti.