M-sport korisarja

F10, F11, F07
Jacce1971
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 9
Liittynyt: 28 Touko 2015, 09:54

Jacce1971 kirjoitti:Vasta hankitussa kulkineessa on M-Sport sisusta ja alusta, mutta eipä ollut M:n korisarjaa.
Kun ikkunalistatkin olivat sopivasti kirkasta mustaa, niin mieli rupes tekemään M-helmoja ja vanteita.
Laitoin nuukuuttani ei-OEM korisarjan. Tuossa kuvia lopputuloksesta.

Mielestäni jälki on ihan katseen kestävää. Pientä säätöä ja hinkkaamista tuon asentaminen oli. Parkkitutkien säätäminen millilleen jäi ehkä tekemättä, mutta kelpaa tuollaisenaankin toistaiseksi.
Hinaus-/vetosilmukoiden ja lampunpesimien peitelevyjen istuvuus ei ole ihan samaa luokkaa kuin vakio-OEM puskureissa, mutta noidenkin kanssa pärjää.

Epäilemättä OEM-sarjalla päästään lähemmäksi 100% lopputulosta.
Toisaalta maalaustyökin ratkaisee paljon lopputuloksessa.

ps. renkaat pitää vielä päivittää oikeaan kokoluokkaan. Nuo 20mm liian kaposet nakit näyttävät vähän surkeilta... :blush:
Ko. sarja on siis Diederichs -merkkinen. Saksalainen firma, tuotanto Taiwanissa.
Sarja ostettu tuningkauppa.comista.
Vanteet OEM M351-malliset 8,5*19" ja 9*19".
f10alpine
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 23 Heinä 2017, 23:48

Olen etsimässä alkuperäista uutta f10 m-sport pakettia (puskurit, sivuhelmat+ kaikki muu asennukseen tarvittava). Kaksi halvinta paikkaa, jotka olen löytänyt:
http://www.salesafter.eu/product_inf...m-package.html
http://www.mstyle.co.uk/bmw-5-series...ge-saloon.html
Saako jostain vielä edullisemmin tilattua tuon paketin?

Kysyin tuolta salesafterilta, että onko sarjassa kaikki mitä tarvin asennukseen ja sieltä vain vastattiin, että sarja sisältää kaiken asennukseen tarvittavan mitä ETK sanoo. Onko kukaan tuolta tilannut tuota sarjaa? Sisältääkö se kaiken tarvittavan vai joudunko vielä tilaamaan itse lisää muoviosia asennusta varten? Tohtiikohan tuolta muuten tilata tuon sarjan? Mstyleen laitoin myös kysymyksen, mutta sieltä ei ole vastattu mitään..
Vastaa Viestiin