Joko on joku päässyt koeajamaan faceliftiä tai edes nähnyt sellaista liikkeessä/liikenteessä?
Olikohan näille joku esittelyviikonloppu tulossa sitten kun ovat ajettavissa vai alkaako näitä vaan tulla liikkeisiin sitä mukaan kun autoja saadaan maahan?
F10/F11 facelift mallit koeajettavissa?
Eilen Lahden Deltan pihalla seisoi nelikko farkku 520 d facelift. Ulkoiset erot on luonnossa aika pieniä.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Piti käydä ihmettelemässä valkoista 520d xDrive lci -mallia. Autossa ei ollut mitään varustepakettia, joten lokasuojassa oli vain kromikoriste entisen sivuvilkun paikalla. Sivuvilkuthan löytyy peileistä nykyään, kuten moni tietääkin jo.
Ensimmäisenä havaitsin etuvilkut jotka on toteutettu pitkästä aikaa taas polttimoin. Lisävarusteena saatavien led-valojen myötä saa led-vilkut. Diesel-mallista kun on kyse niin huomasin adblue urealle täyttökorkin suoraan polttoainekorkin vieressä.
Mallissa 518d näytti olevan myös tuplaputket ihan kuten suurempikoneisissa malleissa. Muutaman kuvankin ehdin näpätä mutta en ehdi nyt tähän hätään niitä tänne postata.
Pakko käydä koeajamassa tuo 518d joskus. Ihan tulee mieleen BMW:n säästömalli 25 vuoden takaa eli E28 518i jota myöhemmin seurasi E34 518i.
Ensimmäisenä havaitsin etuvilkut jotka on toteutettu pitkästä aikaa taas polttimoin. Lisävarusteena saatavien led-valojen myötä saa led-vilkut. Diesel-mallista kun on kyse niin huomasin adblue urealle täyttökorkin suoraan polttoainekorkin vieressä.
Mallissa 518d näytti olevan myös tuplaputket ihan kuten suurempikoneisissa malleissa. Muutaman kuvankin ehdin näpätä mutta en ehdi nyt tähän hätään niitä tänne postata.
Pakko käydä koeajamassa tuo 518d joskus. Ihan tulee mieleen BMW:n säästömalli 25 vuoden takaa eli E28 518i jota myöhemmin seurasi E34 518i.
Jokohan bensapelitkin olis flexi / multifuel malleja joille jo tehtaalta tullessaan kelpais myös RE85...///Marko kirjoitti:...Diesel-mallista kun on kyse niin huomasin adblue urealle täyttökorkin suoraan polttoainekorkin vieressä...
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Onpahan ainakin tuo etuvilkku muuttunut melko reilusti ja pitääkö nyt myös 520d:n tankkiin kusta?///Marko kirjoitti:Tässäpä ne kuvat jotka on puhelimella otettuja, siksi laatu ei ole kovin kaksinen:
Mitkä lienee LCI 520dA:n CO2 arvot? Konehan on nyt EU6-norminen.
Vastaan itse: alimmillaan 119.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
Näemmä takavaloissakin perinteiset vilkkupolttimot. Jarruvaloista vaikea mennä sanomaan kuvien perusteella.
BMW:llä on sellainen On-Off suhde LEDeihin... E46 LCI Coupessa oli led-vilkut ja led-jarruvalot takana, E92 ne jätettiin pois ja LCI-mallissa ne otettiin takaisin. Ja nyt F32 Coupessa ne jätettiin pois ellei ota LED-ajovalot... Vähän sama juttu E90ssä ja F30ssä.
BMW:llä on sellainen On-Off suhde LEDeihin... E46 LCI Coupessa oli led-vilkut ja led-jarruvalot takana, E92 ne jätettiin pois ja LCI-mallissa ne otettiin takaisin. Ja nyt F32 Coupessa ne jätettiin pois ellei ota LED-ajovalot... Vähän sama juttu E90ssä ja F30ssä.
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 144
- Liittynyt: 30 Tammi 2011, 17:36
- Auto: F20 116dA
- Paikkakunta: Pk-seutu
Pienoinen pettymys itsellekin on tuo LED-vilkuista luopuminen - varsinkin, kun sivupeilit ovat LEDeillä. Syttymisen ja sammumisen eriaikaisuuden huomaa kuka tahansa..
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Ledit näyttävät hyvältä, ovat nykyaikaa ja näkyvät paremmin kuin perinteiset polttimot - onhan xenonitkin melkein joka bemussa ja jos ei ole niin kovasti sitä ihmetellään
Pettymys kun BMW otti ne pois esim. 3-sarjasta.
Pettymys kun BMW otti ne pois esim. 3-sarjasta.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Muutama kilometri LCI:llä ajettuna ja pieniä ovat kyllä muutokset. Toki, hyvästä on paha parantaa.
Muutamia havaittuja muutoksia:
- istuimen pituussäätö nyt oikealla alhaalla, kuten ykkösessä ja kolmosessa
- ilmastoinnin "all" muuttunut "sync"
- ilmastoinnin lämpötilan viereen ilmestynyt jokin lämmityssymboli molemmille puolille
- iDriven säätimessä edelleen nav-pikavalinta, vaikka autossa ei navia olekaan
- ulkoiset muutokset todella pieniä, mutta vieressä olevaan "vanhaan" verrattuna kuitenkin selkeitä
Muutamia havaittuja muutoksia:
- istuimen pituussäätö nyt oikealla alhaalla, kuten ykkösessä ja kolmosessa
- ilmastoinnin "all" muuttunut "sync"
- ilmastoinnin lämpötilan viereen ilmestynyt jokin lämmityssymboli molemmille puolille
- iDriven säätimessä edelleen nav-pikavalinta, vaikka autossa ei navia olekaan
- ulkoiset muutokset todella pieniä, mutta vieressä olevaan "vanhaan" verrattuna kuitenkin selkeitä
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 381
- Liittynyt: 29 Tammi 2011, 20:51
- Auto: F10 LCI 520da M-Sport 2014
- Paikkakunta: Tampere
Onkohan ajovaloissa haluttu tehdä pesäeroa xenon- ja LED valojen välille jättämällä LED vilkut pois?
Pienoinen pettymys nuo perus lamput kieltämättä ovat. Itse pidän pre-Lci:n lamppuja paremman näköisinä.
Penkin säätäminen pituus suunnassa helpottuu BMW:n ominaisuuksista tietämättömille(eli loppuu asiakkaille neuvominen,että mistä se repsikan penkki säätyy. Yleensä asiakkaat hapuilevat ensimmäisenä Sporttipenkin reisituen säätöä,sen jälkeen penkin kallistusta ja viimeisenä korkeus ja-selkänojan säätöjä ennen kuin kyllästyvät ja jättävät asian sikseen.) itse henk.kohtaisesti pidän nykyisen autoni säädöistä enemmän.
Pienoinen pettymys nuo perus lamput kieltämättä ovat. Itse pidän pre-Lci:n lamppuja paremman näköisinä.
Penkin säätäminen pituus suunnassa helpottuu BMW:n ominaisuuksista tietämättömille(eli loppuu asiakkaille neuvominen,että mistä se repsikan penkki säätyy. Yleensä asiakkaat hapuilevat ensimmäisenä Sporttipenkin reisituen säätöä,sen jälkeen penkin kallistusta ja viimeisenä korkeus ja-selkänojan säätöjä ennen kuin kyllästyvät ja jättävät asian sikseen.) itse henk.kohtaisesti pidän nykyisen autoni säädöistä enemmän.
Ja hätäisin näyttäisi saavan nopeasti omaksi
http://www.nettiauto.com/bmw/520/5799149" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/bmw/520/5799149" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
No onhan uudessakin 3-sarjassa yhä osa valoista ledeillä. Jos on valopaketti niin mm. ovenkahvoissa on ulkopuolella ledit. Rekkarivalot on vakiona ledit ja osa takavaloista on ledeillä. Sen voi tarkistaa ihan ohjekirjasta. Valopaketin mukana sisävaloistakin suurin osa on ledein ja loput voi päivittää ledeiksi vaikka bemarin omalla ledisetillä. Ne enkelinsilmätkin on nyt ledit kun ne ei aiemmin olleet. Toki vilkut ei oo enää ledeillä, mutta useampi muu valo on sitten nyt ledimallia.japi2010 kirjoitti:Ledit näyttävät hyvältä, ovat nykyaikaa ja näkyvät paremmin kuin perinteiset polttimot - onhan xenonitkin melkein joka bemussa ja jos ei ole niin kovasti sitä ihmetellään
Pettymys kun BMW otti ne pois esim. 3-sarjasta.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
On muuten todella huomattava tuo "coasting" ominaisuus vaihdelaatikossa. Hyvä ettei edessä olevan perään karannut auto useampaan kertaan, kun auto rullasi niin hyvän eteenpäin...
Tämä on kyllä pain in the ass, kuten jo 520d:ssä aiemmin, jotenkin Audi-Skoda fiilis E60:ssa oli hyvä kun neloskoneisen erotti jo tuosta.///Marko kirjoitti:Mallissa 518d näytti olevan myös tuplaputket ihan kuten suurempikoneisissa malleissa..