Vertaillen: Uusi Audi A6 vs F10 5-sarja

F10, F11, F07
Avatar
FusionWolf
Valvoja
Valvoja
Viestit: 720
Liittynyt: 18 Syys 2010, 21:23
Auto: E90 320d

Todella hienoja autoja molemmat, mutta jos hintaluokka tulee samantyyppisillä koneilla olemaan yhtään samansuuntaiset niin kyllähän Audi vie ja muut vikisee.... valitettavasti näin on sanottava.

Audi näyttää jotenkin 'futuristiselta'. On kuin ne autobotit jostain transformereista. Voisi kuvitella tuon muuttuvan hetkenä minä hyvänsä jonkinlaiseksi jättiläismonsteriksi.

Tuo BMW taas....huoh... noh, mun isäukko varmaan tykkäis tuosta....

Ei sillä, että ihan mollaamiseksi menisi. Tosi nättejä autoja molemmat ja ajaisin ihan kummalla vaan tämänhetkisen auton sijasta mikäli vaan olisi resurssien puolesta mahdollista. ;-)
EPJBMW
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 764
Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
Auto: F25 X3 xDrive20d
Paikkakunta: Jyväskylä

Minua häiritsee tuo Audi sivuprofiili. Äkkiä katsoen se muistuttaa aivan, B8:n mallin A4:sta ja se oli luonnossa sellainen lättänä niin kuin iso norsu olisi tallannut sen päälle. Itsellä oli kyseinen laite mustana, ilman ikkunan ympärys kromeja ja siinä tuo vaikutelma tuntui oikein korostuvan. BMW on jotenkin sopusuhtaisemman näköinen. Sisustoihin en ole tarkemin tutustunut, näissä isommissa laitteissa (A6 / 5-sarja), mutta sen vähän mitä olen päässyt vielä kokeilemaan BMW:n 3-sarjan sporttijakkaraa, tuntuisi se jäävän tappiolle Audin A4:n vastaavaan verrattuna. Olisiko noissa isommissa sitten samoin, kukapa tietää. :cools:
Avatar
Antinontoxic
Valvoja
Valvoja
Viestit: 3734
Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
Auto: R53 Cooper S '03
Paikkakunta: Vantaa

Paremmat vertailut päivitetty ensimmäiseen viestiin: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=42&t=845&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Avatar
masiaro
Valvoja
Valvoja
Viestit: 1240
Liittynyt: 29 Maalis 2010, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Tässä parempia ja vertailukelpoisempia kuvia kun kummallakin autolla sport-lisävarustepaketti. Tässä 5-sarja näyttää jo paljon paremmalta kuin se eka postauksen kuva.

Kuva

Kuva

Perus-mallit
Kuva

Kuva


Kuva


Kuva

Kuva
- - -
JukkaE60

Toisessa on designia ja toinen on piirretty.
Avatar
Makkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 379
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:45
Auto: E39, E36, E90
Paikkakunta: Leppävirta

Herranjumala nuo Audin etulyhdyt on kornit.

Eihän tuo muuten mikään rumilus ole, siis Audi, mutta nuo etuvalot tekee niin halpiskiinavaikutelman, että yksin niiden vuoksi kauppaan jäisi. (Mikäli siis olisi varaa ko. hintaluokan autoihin, todellisuudessa jää kumpikin kauppaan persaukisuuden vuoksi)
Avatar
Hydrophyte
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 286
Liittynyt: 06 Heinä 2010, 20:07
Auto: G31 520dA xDrive M-Sport
Paikkakunta: Klaukkala
Viesti:

Melko makuasioita millä ajaa. Itsellä tällä hetkellä A6 Avant alla. Audia ennen oli 10vuoden aikana kolme uutta farkku bemaria e39, e39 facelift ja e61. Vaihto Audiin tuli ihan sen vuoksi, kun en halunnut e61 faceliftiin vaihtaa (vaikka e61 on paras auto mitä mulla on ollut), Halusin vähän vaihtelua ja Audi oli ihan mukavan oloisen näköinen auto.

Vaihdan autoa noin kolmen vuoden välein ja nyt Audi on ollut 3.5v ja kun bemarilta tuli F11, niin ei ollut epäselvyyttä mihin Audi vaihtuu. En voi moittia Audia oikeastaan millään tavalla (paitsi viime viikolla, kun akku vaihdettiin, niin se maksoi 429.99e). Audi vaan ei tunnu omalta, bemaria on ollut ikävä jo jonkin aikaa. En ole edes koeajanut F11:sta vaan se oli selvä, että kunhan tulee bemarilta uusi 5-sarjan farkku, niin vaihdan siihen. 1.7 tilasin, joten alkaa pikku hiljaa polttelemaan... kk vielä..
Avatar
pena69
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 174
Liittynyt: 10 Syys 2010, 21:37

Audissa perusmuoto on edelleen sama kuin 90-luvun Passatissa, etuvaloja lukuunottamatta silti ihan ok. Jokohan ovat saaneet äänieristyksen viimein hinnan edellyttämälle tasolle, se on ollut rinkelipusseissa etuvedon ohella heikko lenkki. F10 on taas kerran BMW jonka ulkonäkö parenee vanhetessaan, uutena oli tällä kertaa varsin pliisun näköinen. M-sporttina on todella hieno. Forumin kello on näköjään tunnin edellä.
fifty
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 894
Liittynyt: 02 Huhti 2010, 14:47
Auto: bmw X6 40d
Paikkakunta: Luxembourg

"Foorumin kello on näköjään tunnin edellä."
Joo, se on ollut tunnin edellä niin kauan kun olen tällä foorumilla käynyt :lol: :lol:
Avatar
BMWforum
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 230
Liittynyt: 25 Maalis 2010, 23:51
Viesti:

fifty kirjoitti:"Foorumin kello on näköjään tunnin edellä."
Joo, se on ollut tunnin edellä niin kauan kun olen tällä foorumilla käynyt :lol: :lol:
Nyt katkesi kamelin selkä :lol:

Foorumin kellosta, sen toiminnasta ja kellonajan valinnasta lisää täällä: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=4&t=741" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin