M3 hinta noin 119.000e ja M4 tais olla 121.000e. Nämä kuulemma aika lopullisia.traveller kirjoitti:co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/kmjapi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
BMW M3 F80
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 199
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
- Auto: M3 F80,i4 M50 G26,320d xdrive G20,320d xdrive G20
- Paikkakunta: Vantaa
Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...haba kirjoitti:M3 hinta noin 119.000e ja M4 tais olla 121.000e. Nämä kuulemma aika lopullisia.traveller kirjoitti:co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/kmjapi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
560hv/780nm & 544hv/795nm & 239hv/504nm & 239hv/504nm
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 199
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
- Auto: M3 F80,i4 M50 G26,320d xdrive G20,320d xdrive G20
- Paikkakunta: Vantaa
No täytyy tehdä vielä töitä enemmänPitkis kirjoitti:No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
560hv/780nm & 544hv/795nm & 239hv/504nm & 239hv/504nm
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Tämän hintaluokan auton saa n. vuoden tai kahden kuluttua edukkaimmin saksasta haettuna. Suomessa liikeet tulevat pyytämään käytetystäkin vuosien ajan melkein uuden hintaa koska käytettytinä niitä tuskin liikoja on. 6-sarjan kohdalla ilmiö on olemassa, törkeitä pyyntihintoja. Saksasta 640d saa 65 tuhannella ja siihen verot 25-30 niin jää vielä 30 tuhatta suomen vastaavia halvemmaksi.
näin itse olen asian havainnut, korjatkaa jos olen väärässä.
näin itse olen asian havainnut, korjatkaa jos olen väärässä.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Krisu fiilistelee uutta M3:sta.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Tässä pitää ottaa huomioon valtion erittäin ailahtelevat veropolitiikka. Näiden kärryjen hinta voi olla vähän mitä sattuu joskus 2-3 vuoden kuluttua. Esim. entinen oma E92M3 on erikoisessa hintakuopassa, kun kotimaassa olevat kärryt maksavat 50-60ke ja aivan halvimmatkin romut ulkomailta tuotavat menevät tuon yli verojen jälkeen. Verojen noston johdosta tuontiautojen hinta on noussut, mutta kaupan ollessa nihkeää, monet myyjät joutuvat laskemaan rekisterissä olevien hinnan alemmaksi kuin ulkomailta tuotaessa. Ei sanotaan nyt näin, että jos juuri nyt on ostamassa jotain autoa ulkomailta, vähän käytettynä varmasti kannattaa tuoda itse, mutta mikä tilanne on 1-2-3 vuoden kuluttua, siitä ei voi mitään takeita sanoa.japi2010 kirjoitti:Tämän hintaluokan auton saa n. vuoden tai kahden kuluttua edukkaimmin saksasta haettuna. Suomessa liikeet tulevat pyytämään käytetystäkin vuosien ajan melkein uuden hintaa koska käytettytinä niitä tuskin liikoja on. 6-sarjan kohdalla ilmiö on olemassa, törkeitä pyyntihintoja. Saksasta 640d saa 65 tuhannella ja siihen verot 25-30 niin jää vielä 30 tuhatta suomen vastaavia halvemmaksi.
näin itse olen asian havainnut, korjatkaa jos olen väärässä.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Radiotoimittaja Tuomas Rajala naatiskelee M3:sta.
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 199
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
- Auto: M3 F80,i4 M50 G26,320d xdrive G20,320d xdrive G20
- Paikkakunta: Vantaa
Googlella löysin topikin...335i kirjoitti:No täytyy tehdä vielä töitä enemmänPitkis kirjoitti:No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
Enpä muistanutkaan tälläistä kirjoittaneen
Töitä on tehty ja tehdään edelleen.
560hv/780nm & 544hv/795nm & 239hv/504nm & 239hv/504nm
Tuli käytyä Münchenin matkalla Weltissä ja tämä oli ajossa, huhhuh mikä auto ja moottori. Ei voi kuin suositella.
Eihän siinä muuta vikaa ollut kuin se, että nyt oma tuntuu aikas luumulta tuon jälkeen ja autokuume on valtava.. :D
Eihän siinä muuta vikaa ollut kuin se, että nyt oma tuntuu aikas luumulta tuon jälkeen ja autokuume on valtava.. :D
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.