M3-kuume (E9x)

Keskustelua ///M-malleista
markusoh
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3
Liittynyt: 04 Joulu 2017, 21:05

Sod-3 kirjoitti:Tuo on ns. Suomiauto. Oli aikoinaan Laakkosen ensimmäinen esittelyauto.
Luulen, että Nettiautossa oleviin muihinkin autoihin on saatavissa diilejä. Tuohon pitää kuitenkin tehdä laakeriremontti, joka on sen pari tonnia. Näyttäisi olevan tarjolla myös laitteita, joihin remppa on jo tehty.
Itse teetätin Laakkosella nyt syksyllä laakerit ja makso sen 1500 €
Klarion
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 15
Liittynyt: 20 Helmi 2016, 09:14

markusoh kirjoitti: 06 Tammi 2018, 16:08
Sod-3 kirjoitti:Tuo on ns. Suomiauto. Oli aikoinaan Laakkosen ensimmäinen esittelyauto.
Luulen, että Nettiautossa oleviin muihinkin autoihin on saatavissa diilejä. Tuohon pitää kuitenkin tehdä laakeriremontti, joka on sen pari tonnia. Näyttäisi olevan tarjolla myös laitteita, joihin remppa on jo tehty.
Itse teetätin Laakkosella nyt syksyllä laakerit ja makso sen 1500 €
Aika edullinen mielestäni hinta siis jos koko työ osineen 1500 eur?
heikki99
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 10
Liittynyt: 12 Elo 2012, 09:06

Terve,

Olen omistanut E90-M3:n 6 vuotta. Täysin ongelmaton auto. Kilometrejä nyt reilu 120t ja mietin laakereiden uusimista.

Ketkä näitä remontteja osaavat tehdä Suomenssa? Mihin hintaan? 1500 euron korjaus: mikä Laakkosen toimipiste/kuka mekaanikko (jos nimikirjaimet tms voi kertoa)?

Auto on ollut hyvin kevyellä käytöllä käytännössä vaimoni ajettavana, eikä mitään huolto-ohjelmaan kuulumatonta ole toistaiseksi pitänyt tehdä.

Kiitos vastauksista!
Vastaa Viestiin