M5 E60
- Squamish
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 626
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 21:58
- Auto: F15 eDrive
- Paikkakunta: Helsinki
Näiden eksoottisten ja semi-eksoottisten laitteiden kanssa on vaan hyväksyttävä, että ylläpito on kalliimpaa kuin sen melkein samannäköisen perhemallin. Jos ei pysty elämään tämän tosiasian kanssa, niin silloin ei kannata ryhtyä leikkiin.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Jo S85:n polttoaineen kulutus on niin suuri, että vaikka tuollaisella 50 000km matkalla se muodostaa varsin merkittävän osan jos vertaa esim. 520 d:n polttoainekuluihin. Sillä erotuksella jo melkein yhden kunnon moottorirempan tekee. Kumia kuluu, samoin jarruja hieman enemmän jos ajotyyli aggressiivinen. Rahaa palaa. Ei se tosiaan ole kiinni siitä, ettäkö jotain menee varsinaisesti rikki. Se ajaminen vain on kallista. Mutta tietysti ihan eri maailma kuin perheautolla huristelu. Jos tuollaisen haluaa, siitä vain ostamaan eikä kannata paljoa pohtia. One life - live it.Squamish kirjoitti:Näiden eksoottisten ja semi-eksoottisten laitteiden kanssa on vaan hyväksyttävä, että ylläpito on kalliimpaa kuin sen melkein samannäköisen perhemallin. Jos ei pysty elämään tämän tosiasian kanssa, niin silloin ei kannata ryhtyä leikkiin.
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
Kulkeehan sekin ja on tyylikäskin. Ilmeisesti coupe ja kasi. Onko kytkin vaihdettu jo?tyko kirjoitti:No ei tullu ämmäläistä tänne vaan audin s5. Hauska vekotin tämäkin vaikkakin kaliiberin kesympi.
ex. E63 650i, E88 125i
- CLiK
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 372
- Liittynyt: 24 Maalis 2011, 20:18
- Auto: E61 LCI
+ 987 + w450
Muistaakseni kytkimen painelaakeri on se heikko kohta. Muita isompia tyyppivikoja noista ei tuntunut löytyvän kun pari vuotta sitten asiaa tutkin. S5 oli silloin yksi vaihtoehto 650:lle.
ex. E63 650i, E88 125i