En ole E90:n sporttipenkeissä istunut paljonkaan mutta E60:n sporteista on kokemusta. Ja M3:n penkit ovat _huomattavasti_ korkeammalla kuin ne. Aika käsittämätöntä, korkeus on tosiaan penkkien suuri möhläys. Se ei tunnu niin karmealta enää kun koko auto on madallettu, mutta ainakin 10 cm olisi pitänyt saada niitä alaspäin jo tehtaalta. Uudet M5 ja M6 en muista niin tarkkaan tarkastaneeni, mikä on korkeus. Varmasti parempi, M5:ssa onkin aika lailla perinteiset M-jakkarat.///Marko kirjoitti:Jääkö vielä korkeammalle kuin E90:n sporttipenkit?Antinontoxic kirjoitti:Kaikella muulla tapaa hyvät, mutta jäävät liian korkealle.Pitkis kirjoitti:Kyllä ne E9xM3:n jakkarat ovat ihan järkyttävän hyvät - pisin ajopäivä on ollut 15 tuntia (1200 km tms) eikä tuntunut missään. Ja alla oli jo kaksi 12h ajopäivää sitä ennen. Kyseessä on aivan harvinaislaatuisen laadukkaat penkit kaikilla mittareilla.
F12/F13 BMW M6 Coupe/Cabrio julkistettu (info, kuvat)
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Mitä tarkoitatte korkealle Saahan sitä säädettyä alas jos niikseen. Toisaalta jos kyseessä on oikein pitkiä miehiä niin sittenhän tilanne eri.
On toi 6-sarjan ratti kyllä ulkoisesti ruma mutta ehkä se on hyvä kätöseen, sehän se tietysti tärkeää on mutta voishan se kauniimpikin olla. Taitaa olla F30 tulevassa M-sportissa samannäköinen ruori.
On toi 6-sarjan ratti kyllä ulkoisesti ruma mutta ehkä se on hyvä kätöseen, sehän se tietysti tärkeää on mutta voishan se kauniimpikin olla. Taitaa olla F30 tulevassa M-sportissa samannäköinen ruori.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Taitaa vaan tosiaan olla, että ne penkit ei alimmassa asennossakaan ole yhtä alhaalla kuin normaalit sport-penkit.japi2010 kirjoitti:Mitä tarkoitatte korkealle Saahan sitä säädettyä alas jos niikseen. Toisaalta jos kyseessä on oikein pitkiä miehiä niin sittenhän tilanne eri.
On toi 6-sarjan ratti kyllä ulkoisesti ruma mutta ehkä se on hyvä kätöseen, sehän se tietysti tärkeää on mutta voishan se kauniimpikin olla. Taitaa olla F30 tulevassa M-sportissa samannäköinen ruori.
Minä alan jopa tykätä tuosta ratista...
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Istumakorkeus eli takapuolen matka tien pintään on vain M3:ssa aivan luvattoman korkea. Tietysti sillä alimmalla tasolla. Coupessa joutuu jo lähes kyyristelemään, että näkee ulos. Urheiluautoihin verrattuna korkeutta on 15 cm enemmän. Ja se on paljon. Jo ihan se mitä E60:n sporttipenkin korkeus on olisi ok, mutta kun ei niin ei.japi2010 kirjoitti:Mitä tarkoitatte korkealle Saahan sitä säädettyä alas jos niikseen. Toisaalta jos kyseessä on oikein pitkiä miehiä niin sittenhän tilanne eri.
On toi 6-sarjan ratti kyllä ulkoisesti ruma mutta ehkä se on hyvä kätöseen, sehän se tietysti tärkeää on mutta voishan se kauniimpikin olla. Taitaa olla F30 tulevassa M-sportissa samannäköinen ruori.
M6:n ratin kehä on mielestäni samanlainen kuin kaikissa muissakin M-autoissa eli ihan hyvä, mutta muutoin se on kyllä ruma ratti.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
No onpa harmi että ei ole tullut koeistuttua E9x M3:sta koskaan. Täytyy testata seuraavalla etelän reissulla.Pitkis kirjoitti: Istumakorkeus eli takapuolen matka tien pintään on vain M3:ssa aivan luvattoman korkea.
Ihmettelen sitä että miksi rei´itetty nahka on jätetty pois kaikista M-rateista. E9x:n M-sport ratti on helposti paras mitä tähän asti on vastaan tullut. F1x:n M-sport ratti oli ihan ok, mutta tästä syystä edellä mainittua huonompi.Pitkis kirjoitti: M6:n ratin kehä on mielestäni samanlainen kuin kaikissa muissakin M-autoissa eli ihan hyvä, mutta muutoin se on kyllä ruma ratti.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 63
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 19:44
- Auto: 2002 Turbo -75
M5 -86
325iX -88
X5 4,8i -07 - Paikkakunta: Joensuu
Tuosta ratti-asiasta olen samaa mieltä. E9x M-sport ratti on tosi hyvä. M3:n myös hyvä pehmeän nahkansa takia. Miellyttävä käsissä.///Marko kirjoitti:Ihmettelen sitä että miksi rei´itetty nahka on jätetty pois kaikista M-rateista. E9x:n M-sport ratti on helposti paras mitä tähän asti on vastaan tullut. F1x:n M-sport ratti oli ihan ok, mutta tästä syystä edellä mainittua huonompi.
Omassa E90:ssä istumakorkeus on alkanut häiritä. Voisivat tosiaan olla alempana. Kyseessä siis sporttisähkötuolit. Edellisessä E92:ssa en muista vastaavaa ongelmaa. Ei myöskään E61:ssä. En nyt muista miten Pitkiksen M3:ssa oli. Taisin kiinnittää huomion johonkin muuhun Ahvenistolla..
- henripit
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
- Auto: e90 330dA -06
- Paikkakunta: Vantaa
Mielestäni e90 (normi, ei M3) sporttipenkki menee tarpeeksi alas. Eikä sen penkin siellä ihan lattialla tarvitse mielstäni ollakkaan. Tulee muuten mieleen teinipojat, joista ei näy sivulasista kuin lippalakin yläosa. Käsivarsikin joutuu nousemaan yläviistoon, kun rannetta pitää roikottaa ratin päällä Sorry OT, tämä tuli ensimmäisenä mieleen kun keskustelua luin..
- Vähempi parempi -
Täältä voi ladata esitteen M6:sta:
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/mse ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/mse ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.