BMW M3 F80

Keskustelua ///M-malleista
haba
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:20
Auto: G20 330e M Sport

traveller kirjoitti:
japi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/km
M3 hinta noin 119.000e ja M4 tais olla 121.000e. Nämä kuulemma aika lopullisia.
335i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 198
Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
Auto: M3 F80,330e xdrive G21,G20 320d xdrive,G20 320d xd
Paikkakunta: Vantaa

haba kirjoitti:
traveller kirjoitti:
japi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/km
M3 hinta noin 119.000e ja M4 tais olla 121.000e. Nämä kuulemma aika lopullisia.
Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.
335i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 198
Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
Auto: M3 F80,330e xdrive G21,G20 320d xdrive,G20 320d xd
Paikkakunta: Vantaa

Pitkis kirjoitti:
335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.
No täytyy tehdä vielä töitä enemmän ;)
450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Tämän hintaluokan auton saa n. vuoden tai kahden kuluttua edukkaimmin saksasta haettuna. Suomessa liikeet tulevat pyytämään käytetystäkin vuosien ajan melkein uuden hintaa koska käytettytinä niitä tuskin liikoja on. 6-sarjan kohdalla ilmiö on olemassa, törkeitä pyyntihintoja. Saksasta 640d saa 65 tuhannella ja siihen verot 25-30 niin jää vielä 30 tuhatta suomen vastaavia halvemmaksi.

näin itse olen asian havainnut, korjatkaa jos olen väärässä.
Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 753
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da



Krisu fiilistelee uutta M3:sta.
Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1060
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16
Paikkakunta: Etelä-Suomi

japi2010 kirjoitti:Tämän hintaluokan auton saa n. vuoden tai kahden kuluttua edukkaimmin saksasta haettuna. Suomessa liikeet tulevat pyytämään käytetystäkin vuosien ajan melkein uuden hintaa koska käytettytinä niitä tuskin liikoja on. 6-sarjan kohdalla ilmiö on olemassa, törkeitä pyyntihintoja. Saksasta 640d saa 65 tuhannella ja siihen verot 25-30 niin jää vielä 30 tuhatta suomen vastaavia halvemmaksi.

näin itse olen asian havainnut, korjatkaa jos olen väärässä.
Tässä pitää ottaa huomioon valtion erittäin ailahtelevat veropolitiikka. Näiden kärryjen hinta voi olla vähän mitä sattuu joskus 2-3 vuoden kuluttua. Esim. entinen oma E92M3 on erikoisessa hintakuopassa, kun kotimaassa olevat kärryt maksavat 50-60ke ja aivan halvimmatkin romut ulkomailta tuotavat menevät tuon yli verojen jälkeen. Verojen noston johdosta tuontiautojen hinta on noussut, mutta kaupan ollessa nihkeää, monet myyjät joutuvat laskemaan rekisterissä olevien hinnan alemmaksi kuin ulkomailta tuotaessa. Ei sanotaan nyt näin, että jos juuri nyt on ostamassa jotain autoa ulkomailta, vähän käytettynä varmasti kannattaa tuoda itse, mutta mikä tilanne on 1-2-3 vuoden kuluttua, siitä ei voi mitään takeita sanoa.
Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 753
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da



Radiotoimittaja Tuomas Rajala naatiskelee M3:sta. :thuup:
Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 753
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da


335i
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 198
Liittynyt: 24 Maalis 2011, 21:38
Auto: M3 F80,330e xdrive G21,G20 320d xdrive,G20 320d xd
Paikkakunta: Vantaa

335i kirjoitti:
Pitkis kirjoitti:
335i kirjoitti: Ei mennyt alle 100k€ valitettavasti...
No ei...päästöistä ja Saksan hinnasta sai heti laskettu 115ke arvion, johon näköjään pari tonnia tuli lisää tänne tuotaessa. Ei onneksi enempää.
No täytyy tehdä vielä töitä enemmän ;)
Googlella löysin topikin...

Enpä muistanutkaan tälläistä kirjoittaneen :lol:

Töitä on tehty ja tehdään edelleen.
450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm
OEM
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1
Liittynyt: 25 Loka 2016, 21:40
Auto: E46 - 330i

Tuli käytyä Münchenin matkalla Weltissä ja tämä oli ajossa, huhhuh mikä auto ja moottori. Ei voi kuin suositella.

Eihän siinä muuta vikaa ollut kuin se, että nyt oma tuntuu aikas luumulta tuon jälkeen ja autokuume on valtava.. :D
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Vastaa Viestiin