BMW M3 F80

Mrmela
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 105
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 20:41
Auto: X3 20d
320 touring 20dA xdrive
Paikkakunta: Lieto

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Mrmela » 12 Joulu 2013, 21:42

M3 näyttää omaan silmään paremmalta. M4 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M3 herättää kyllä omistamisen halua..

Editoitu kun meni alun perin ristiin..
Viimeksi muokannut Mrmela, 14 Joulu 2013, 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tonibergholm
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
Auto: F31 320dXA M-Sport
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja tonibergholm » 13 Joulu 2013, 09:23

Toisivat tuohon farkkukorin...
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13

japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja japi2010 » 13 Joulu 2013, 17:18

Minusta sedani näyttää hirvittävän hyvältä, varsinkin toi vaalean sininen. Ei siis 3:lla turbolla vaan kahdella. Aiemmin oli luuloissa 3 turbon versio.

Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
Viimeksi muokannut japi2010, 13 Joulu 2013, 17:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tonibergholm
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
Auto: F31 320dXA M-Sport
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja tonibergholm » 13 Joulu 2013, 17:20

Kyllä tuo auto on nätti kuin sika pienenä, mutta tartten farkun. Ei viitti edes unelmoida sedanista. :D
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13

traveller
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 470
Liittynyt: 28 Heinä 2010, 22:33

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja traveller » 13 Joulu 2013, 17:40

japi2010 kirjoitti: Mikä mahtaa olla verotusarvo Suomessa, eli päästöt? Kaiken järjen mukaan päästöt jäävät alle 200g, joten sen puolesta houkutteleva hinta olisi 95-99t euroa...
co2: manuaali 204 g/km, DCT 194 g/km

Avatar
Raimo Miettinen
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 750
Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen » 13 Joulu 2013, 17:51

Onko bemariin saanut keraamisia jarruja aikaisemmin?

Avatar
Hiace
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 778
Liittynyt: 25 Syys 2011, 15:41
Auto: E93 335i 2007
Paikkakunta: Joensuu

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Hiace » 13 Joulu 2013, 19:09

F10 M5 & M6 on ainakin jo saanut keraamiset jarrut = kallista, taitaa olla 8000$ jenkkien hinta noille.
HiaceVideos@Youtube |
E93 335i | ex: E82 135i coupe, E91 335i, E46 M3, E91 330d

Avatar
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3845
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Auto: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja salmol » 13 Joulu 2013, 19:56

Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Samaa mieltä, M4 herättää omistamisen halua. Minulle ei iske tuo sedan. Eikä ainakaan farkku jos sellainen joskus tulisi.
Nyt: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe (Celtic Tuning 240hp, 440nm)
Ex: BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6

Avatar
Anssi79
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 434
Liittynyt: 13 Marras 2012, 08:23
Auto: 530e M-Sport 2018
Paikkakunta: Espoo

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Anssi79 » 13 Joulu 2013, 20:32

salmol kirjoitti:
Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Samaa mieltä, M4 herättää omistamisen halua. Minulle ei iske tuo sedan. Eikä ainakaan farkku jos sellainen joskus tulisi.
Sedan smurffin sinisenä :love:
G30 530e M-Sport -18 -- Ford Focus ST Line -17
Ex.F34 xDrive M-Sport -15 - söpö Fiat 500c - HandWashOnly F30 - Audi A3 quattro - BMW 325 E91 - 2x E46

-Timo-
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 60
Liittynyt: 07 Kesä 2013, 18:12
Auto: BMW 320iA Business Sport 2013

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja -Timo- » 13 Joulu 2013, 21:01

Sinistä tuli kokeiltua viime talvena, aikalailla samanoloinen kuin bemarissa, sorry offtopic.
Liitteet
IMG_0872-2.jpg
V40 T5A R-Design
IMG_0872-2.jpg (242.71 KiB) Katsottu 5524 kertaa

Avatar
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3845
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Auto: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja salmol » 13 Joulu 2013, 22:41

Jotenkin tuo sininen niin volvossa kuin bemarissa näyttää jotenkin vesiväritetyltä muovailuvahalta. Sori jos joku tuosta tykkää.
Nyt: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe (Celtic Tuning 240hp, 440nm)
Ex: BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6

Avatar
Pitkis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1059
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
Auto: X1 25i -15
i8 -14
720S -18
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Pitkis » 14 Joulu 2013, 00:25

Hiace kirjoitti:F10 M5 & M6 on ainakin jo saanut keraamiset jarrut = kallista, taitaa olla 8000$ jenkkien hinta noille.
M6:n keraamiset jarrut on 12 000e Suomessa listahintana. M4:ssä päästöjen vuoksi halvempia....kymppitonni ehkä.

tonibergholm
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 102
Liittynyt: 29 Tammi 2013, 07:25
Auto: F31 320dXA M-Sport
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja tonibergholm » 14 Joulu 2013, 07:46

Onhan toi nyt vaan farkkuna herkku Kuva
Kesä: K46 -12, Talvi: F31 -13

Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 644
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Havis » 14 Joulu 2013, 08:11

Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Eihän tuo lokasuojan muotoilu eroa M3 vs M4 välillä. Ainoa ero korivärityksen aiheuttama varjostus jos sekään.

M3 F80 hakkaa ulkonäössä mennen tullen M4:n, joka ei herätä mitään, puhumattakaan omistamisenhalua. Jos joku tois lahjaks M4:n pihaan, kiittäisin lahjoituksesta, mutta kävisin vaihtamassa sen heti tuohon F80 M3:een :)

Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1687
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: 530dA GT xDrive F07 lci

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja ///Marko » 14 Joulu 2013, 08:38

Mulle kelpais tuo M3 Touring. Joko mustana tai hopeisena kiitos.

Avatar
Vice
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 879
Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
Auto: ex - F11 520d M Sport A

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Vice » 14 Joulu 2013, 11:13

tonibergholm kirjoitti:Onhan toi nyt vaan farkkuna herkku
///Marko kirjoitti:Mulle kelpais tuo M3 Touring. Joko mustana tai hopeisena kiitos.
Hieno! :drool:
Mustana tai (helmiäis)valkoisena...

Avatar
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 3845
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Auto: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja salmol » 14 Joulu 2013, 11:29

Havis kirjoitti:
Mrmela kirjoitti:M4 näyttää omaan silmään paremmalta. M3 takalokasuojan pullistus on jotenkin liian viritetyn näköistä.. M4 herättää kyllä omistamisen halua..
Eihän tuo lokasuojan muotoilu eroa M3 vs M4 välillä. Ainoa ero korivärityksen aiheuttama varjostus jos sekään.
Paha sanoa varmaksi, mutta kyllä se takalokasuoja näyttää videoiden perusteella erilaiselta, ja ainakin takalokarin edessä on eroa johtuen f80 takaovista joita ei tietty f82:ssa ole. Takalokarin takaosakin näytti mielestäni himan erilaiselta.

Mutta jos joku heittäisi f80, f81 tai f82 auton pihaan niin kiittäisin kauniisti enkä lähtisi vaihtamaan, eli kyllä noista mikä vaan kelpaisi, mutta hienoin on mielestäni tuo f82.
Nyt: BMW F36 420dA xDrive Gran Coupe (Celtic Tuning 240hp, 440nm)
Ex: BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6

pumafi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 539
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 00:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja pumafi » 14 Joulu 2013, 16:14

Kyllä tuo M4 on vallan nätti. M3 takalokasuojien pullistukset ei oikein istu silmään. Touring taitaa olla vain haaveita ja photosoppaajien unelmia. Missään en ole nähnyt suunnitelmia moisesta. Sedan, coupe ja cabrio ovat tehomallien vahvistetut korimallit. Taitaa olla Touring liikaa eurooppalainen juttu päästäkseen sarjatuotantoon.
Ex: E60/F10

Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 644
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Havis » 14 Joulu 2013, 19:16

pumafi kirjoitti:Kyllä tuo M4 on vallan nätti. M3 takalokasuojien pullistukset ei oikein istu silmään. Touring taitaa olla vain haaveita ja photosoppaajien unelmia. Missään en ole nähnyt suunnitelmia moisesta. Sedan, coupe ja cabrio ovat tehomallien vahvistetut korimallit. Taitaa olla Touring liikaa eurooppalainen juttu päästäkseen sarjatuotantoon.
Minusta melko mitätön ero tuo, aivan saman oloinen, voimaa uhkuvan näköinen molemmissa tuo lokasuoja. Minusta M3 on kokonaisuudessaan OK, huomattavasti parempi kuin M4.

Mutta se mitä en ymmärrä on tämä itämaisen muodin mukainen yksityiskohtien viljely, joka näkyy esim kornin näköisissä koristeissa. Näistä räikein taitaa olla tuo etupyörän ja oven välinen "ilmanpoistoaukko" kromireunoineen. typerän näköinen. Olisi paaaljon parempi ilman moista bling-bling krääsää. Ilmeisesti Kiinan / Venäjän markkinoiden mieltymykset on saaneet tuollaiset ulkoiset vaurauden merkit muotiin.

Mrmela
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 105
Liittynyt: 01 Kesä 2011, 20:41
Auto: X3 20d
320 touring 20dA xdrive
Paikkakunta: Lieto

Re: BMW M3 F80

Viesti Kirjoittaja Mrmela » 14 Joulu 2013, 23:38

Näissä malleissa tuo ilmanpoistoaukko sopii paremmin kun se on hienosti yhdistetty tuohon kylki pakkaukseen. Kun taas 3 gt mallissa se on korni niin kuin Havis sanoi. Toinen esimerkki noissa joka on ylimuotoiltu mielestäni on takapuskurin diffuusorinsa ylimuotoilu. Tuosta tulee mieleen seatilla edellisen sukupolven leonniin myyty korisarja.. Jotenkin sellainen scandinaavinen pelkistys toimii pitkän päälle paremmin..