Akrapovic
Onko kenelläkään kokemuksia Akrapovic-pakoputkista. Käyttävät näköjään aika harvaa (100 cpsi) katalysaattorikennostoa tehon lisäämiseksi ja painon pudottamiseksi. Tuleeko ongelmia katsastuksen päästömittauksessa. Ilmeisesti nuo putket ei kelpaa ainakaan Kalifornian kaduille.
Huono sanoa; mulla on Laserin putki ja hyvin on pysytty vauhdeissa mukana. Pari kertaa on sinipunavaloilla oltu takana mutta aina eri aikaan on menty kahveille.... Jaa niin tää tais koskee autoja....marko kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia Akrapovic-pakoputkista. Käyttävät näköjään aika harvaa (100 cpsi) katalysaattorikennostoa tehon lisäämiseksi ja painon pudottamiseksi. Tuleeko ongelmia katsastuksen päästömittauksessa. Ilmeisesti nuo putket ei kelpaa ainakaan Kalifornian kaduille.
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Pitkiksellä on Akrapovicin putkisto E92 M3:ssa. Kannattaa kysellä häneltä vaikka yv:llä.marko kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia Akrapovic-pakoputkista. Käyttävät näköjään aika harvaa (100 cpsi) katalysaattorikennostoa tehon lisäämiseksi ja painon pudottamiseksi. Tuleeko ongelmia katsastuksen päästömittauksessa. Ilmeisesti nuo putket ei kelpaa ainakaan Kalifornian kaduille.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Katsos, huomasin tämän vasta täällä. Mulla on tuo full EVO Akralta. Kaveri osti juuri samanlaisen myös, samanlaiseen autoon. Hyvin on pelannut, 100% problem free. Soundeihin olen tyytyväinen ollut koko ajan. Kilometrejä on tullut 40 000 km noilla putkilla, kaikki ok. Katukelpoisuudesta ei hajua, vien katsastukseen keväällä. Jos ei mene läpi, pohditaan juttuja. Pois en noita ota, se on selvä. Nuo putket on paras tuunaus mitä autoon olen tehnyt, ehdottomasti suosittelen.///Marko kirjoitti:Pitkiksellä on Akrapovicin putkisto E92 M3:ssa. Kannattaa kysellä häneltä vaikka yv:llä.marko kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia Akrapovic-pakoputkista. Käyttävät näköjään aika harvaa (100 cpsi) katalysaattorikennostoa tehon lisäämiseksi ja painon pudottamiseksi. Tuleeko ongelmia katsastuksen päästömittauksessa. Ilmeisesti nuo putket ei kelpaa ainakaan Kalifornian kaduille.
Ilmeisesti ainakin OBC saadaan hämättyä tuolla Delete-R-mokkulalla, joka kiinnitetään OBC-portin eteen. Ei tule Check Engine valoja. Katsastuksessa kai tsekataan OBC mahdollisten päästöihin liittyviin vikailmoituksiin eli periaatteessa toi Delete-R olis pakollinen lisävaruste. Varsinaisesta päästömittauksesta sen saa varmaan helpommin menemään läpi, jos katit on kuumina ennen kuin menee testiin.Pitkis kirjoitti:Katukelpoisuudesta ei hajua, vien katsastukseen keväällä. Jos ei mene läpi, pohditaan juttuja. Pois en noita ota, se on selvä. Nuo putket on paras tuunaus mitä autoon olen tehnyt, ehdottomasti suosittelen.
Täällä on Amerikan poikien keskustelua päästöistä: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=473262" onclick="window.open(this.href);return false;
Mulla ei ole mitään hajua miten Amerikan päästövaatimukset rinnastuvat Suomen vastaaviin, mutta ainakin ne vaihtelevat osavaltiosta toiseen ja Kalifornia lienee tiukin.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Joo, mulla on Delete-R. Näkee nyt kun vie kuumana katsastukseen, mikä on tilanne. Tosin katsastus on vasta ensi kesänä, joten siinä mielessä jää ensi vuoden puolelle pohdinta.marko kirjoitti:Ilmeisesti ainakin OBC saadaan hämättyä tuolla Delete-R-mokkulalla, joka kiinnitetään OBC-portin eteen. Ei tule Check Engine valoja. Katsastuksessa kai tsekataan OBC mahdollisten päästöihin liittyviin vikailmoituksiin eli periaatteessa toi Delete-R olis pakollinen lisävaruste. Varsinaisesta päästömittauksesta sen saa varmaan helpommin menemään läpi, jos katit on kuumina ennen kuin menee testiin.