Viime Heinäkuussa ostin. Liikenteessä oli viime kesänä hyvin vähän.Antinontoxic kirjoitti:Hyvä hyvä. Onko tämän talven ostoksia vai oliko jo viime kesänä liikenteessä?Attitude kirjoitti:Eiköhän se sieltä kamerankin eteen saada kelien parantuessa
Mikä ///M tallistasi löytyy?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 7
- Liittynyt: 20 Helmi 2011, 19:46
- Auto: BMW Z4 M Coupe -08
- Paikkakunta: Joensuu
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Yhden mustan muistan nähneeni viime kesänä...Attitude kirjoitti:Viime Heinäkuussa ostin. Liikenteessä oli viime kesänä hyvin vähän.Antinontoxic kirjoitti:Hyvä hyvä. Onko tämän talven ostoksia vai oliko jo viime kesänä liikenteessä?Attitude kirjoitti:Eiköhän se sieltä kamerankin eteen saada kelien parantuessa
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 45
- Liittynyt: 29 Maalis 2010, 09:52
- Auto: E87 120i M sport
E87 118i
E30 M3
E30 M3 Cab.
AWtä.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
+1Sod-3 kirjoitti:
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1119
- Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
- Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
- Paikkakunta: Tuusula
Hieno toi convertiblen M3. Jotenkin tuntuu sille, että vaikka tuotekehitys olisi pysähtynyt tuohon 80-90 luvun vaihteeseen, niin autoihin voisi olla hyvinkin tyytyväinen myös tänäkin päivänä koska autot ovat edelleenkin eritt. hienoja ja teknisesti makeita
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 45
- Liittynyt: 29 Maalis 2010, 09:52
- Auto: E87 120i M sport
E87 118i
E30 M3
E30 M3 Cab.
Kiitos!
Jälleen kerran näitä olisi pitänyt ostaa joskus silloin, kun ne oli vielä "halpoja". Tuo Convertti on ollut minulla vuodesta 2004 ja tuo kovakattoinen 2009. Molemmat menossa museorekisteriin, kun täyttävät 30v.
Autoina molemmat on edelleen todella hienoja, cabin löysä runko vähän pilaa sitä E30 M3 kokemusta, mutta on muulla tavoin sitten todella hieno ja erikoinen. Kun taas tuo kovakattoinen on edelleen oikea "kilpuri" niin kuin se sellaiseksi suunniteltiinkin. Nykypäivänä tehot ei tietenkään ole kovia, mutta ajettavuutta on sitten senkin edestä ja M auton veitsen terävyyttä ja koneen kierrosherkkyyttä.
Jälleen kerran näitä olisi pitänyt ostaa joskus silloin, kun ne oli vielä "halpoja". Tuo Convertti on ollut minulla vuodesta 2004 ja tuo kovakattoinen 2009. Molemmat menossa museorekisteriin, kun täyttävät 30v.
Autoina molemmat on edelleen todella hienoja, cabin löysä runko vähän pilaa sitä E30 M3 kokemusta, mutta on muulla tavoin sitten todella hieno ja erikoinen. Kun taas tuo kovakattoinen on edelleen oikea "kilpuri" niin kuin se sellaiseksi suunniteltiinkin. Nykypäivänä tehot ei tietenkään ole kovia, mutta ajettavuutta on sitten senkin edestä ja M auton veitsen terävyyttä ja koneen kierrosherkkyyttä.
Ei Kristus mitä pelejä sulla on!Convertible kirjoitti:Kiitos!
Jälleen kerran näitä olisi pitänyt ostaa joskus silloin, kun ne oli vielä "halpoja". Tuo Convertti on ollut minulla vuodesta 2004 ja tuo kovakattoinen 2009. Molemmat menossa museorekisteriin, kun täyttävät 30v.
Autoina molemmat on edelleen todella hienoja, cabin löysä runko vähän pilaa sitä E30 M3 kokemusta, mutta on muulla tavoin sitten todella hieno ja erikoinen. Kun taas tuo kovakattoinen on edelleen oikea "kilpuri" niin kuin se sellaiseksi suunniteltiinkin. Nykypäivänä tehot ei tietenkään ole kovia, mutta ajettavuutta on sitten senkin edestä ja M auton veitsen terävyyttä ja koneen kierrosherkkyyttä.
Jokaisen Bemaristin unelmia.Ja vielä molemmat valkoisia! Kyllä käy katteeks..
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Laittakaahan niitä kuvia myös esille... mielelläänhän näitä aina katselee