Väittävät että tämän tyyppistä olis luvassa 2012. Eli turboa pukkaa. Tämän perusteella sedani tulee muuttumaan huomattavasti enemmän kun coupe. Eihän se nykyinen E92 pahalta näytä. Yleensä on tainnut olla niin että M3 tulee n.2vuotta sedanin ja n.1v coupen jäkeen että odottelu vois mennä sinne vuodelle 2013.
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... e517bb62c0" onclick="window.open(this.href);return false;
F32 M3
- Raimo Miettinen
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 753
- Liittynyt: 04 Marras 2010, 20:03
- Auto: BMW 525dA F10 ex. 320dA M-Sport E91, 120da
Keula on kyllä todella raskas. Mieleen tulee muutama tuore jenkkiauto, joissa korkea kylkilinja ja massiivinen keula. Itse kaipaisin enemmän siroutta autoon.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Tähän suuntaan ollaan BMW:llä menossa. Aika monen uuden tai tulevan BMW:n automallin keula on hyvin massiivinen ja hieman kallellaan eteenpäin.Raimo Miettinen kirjoitti:Keula on kyllä todella raskas. Mieleen tulee muutama tuore jenkkiauto, joissa korkea kylkilinja ja massiivinen keula. Itse kaipaisin enemmän siroutta autoon.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Tuosta keulasta voi jokainen jo heti alkuun mielessään karsia pois nuo päiväajovalotnauhat, splitterit ja aukot keskellä konepeltiä. Perähän tuossa kuvassa näyttää olevan lähes yksi yhteen E92 Coupen kanssa joten ei kannata liian vakavissaan noita kuvanmuokkauksia ottaa
- MasterH
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 158
- Liittynyt: 21 Touko 2010, 22:47
- Auto: F10 528iSA
- Paikkakunta: Helsinki
Juuri näin, ihan kiva kuva siitä huolimatta. Keula tulee varmasti 5- ja 7-sarjalaisten tapaan myös uudessa kolmosessa olemaan pystympi, jo pelkästään jalankulkija turvallisuushommeleiden vuoksi. Se lienee jotain joka noudattelee aavistuksen tuota kuvaa. Jälkikäteen sitte parempi arvioida kuinka lähelle mikin lähde photoshoppauksillaan pääsi. Tulis ny edes ensin se F10 M5Antinontoxic kirjoitti:Tuosta keulasta voi jokainen jo heti alkuun mielessään karsia pois nuo päiväajovalotnauhat, splitterit ja aukot keskellä konepeltiä. Perähän tuossa kuvassa näyttää olevan lähes yksi yhteen E92 Coupen kanssa joten ei kannata liian vakavissaan noita kuvanmuokkauksia ottaa
Edell. E92 335iA
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Uusimpien huhujen mukaan F3X M3:n pellin alle tulossa 3.3 litrainen V6 TriTurbo Eli ts. F10 M5:n 4.4l V8, josta yksi pari sylintereitä pois ja meillä on 3.3l V6.... katsotaan mitä tuleman pitää, mutta tämä olisi kyllä vähintääkin mielenkiintoinen ratkaisu.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Kolmen turbon lay-out on ollut tiedossa projektialustana jo kolmisen vuotta, mutta tuo V6 on vähän uusi juttu! Kone tulee joka tapauksessa olemaan aikamoinen tykki. M3 on kuitenkin, loppujen lopuksi, BMW:n rajuin laite ja keihäänkärki IMO. Se ei voi olla huono, siihen pistetään kaikki paukut mitä irtoaa.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Kolmea turboahan ollaan oltu tarjoamassa jo vähän vaikka mihin koneeseen ja ei tuo V6 huhukaan aivan uusi ole. Taisi olla jo toista vuotta sitten kun joku M-pomoista kertoili, että jos V6 todetaan paremmaksi ratkaisuksi kuin suora kutonen, niin silloinhan sellainen sinne pellin alle laitetaan, sanoi historia mitä tahansa. Mutta olisihan se kieltämättä aika radikaali ratkaisu ottaen huomioon historian painolastin. Toisaalta jos se todetaan nimenomaan turbojen kanssa paremmaksi ratkaisuksi, niin silloinhan sellainen on tehtävä. Joka tapauksessa mielenkiinnolla seuraan spekulaatioita...Pitkis kirjoitti:Kolmen turbon lay-out on ollut tiedossa projektialustana jo kolmisen vuotta, mutta tuo V6 on vähän uusi juttu! Kone tulee joka tapauksessa olemaan aikamoinen tykki. M3 on kuitenkin, loppujen lopuksi, BMW:n rajuin laite ja keihäänkärki IMO. Se ei voi olla huono, siihen pistetään kaikki paukut mitä irtoaa.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Noinhan se oikeastaan on. 3-turboista konetta on soviteltu ainakin dieseliin, tuohon I6-bensaan ja kolmisylinteriseen bensakoneeseen. Mitä sitten tulee, nähtäväksi jää. Käsittääkseni ne kaikki ovat kuitenkin toteutumassa, mutta aika ja vaihe ovat epäselviä. V6-huhukin voinee taas olla vähän niin ja näin, esim. M5:stä oli vielä muutama viikko sitten "varma" huhu ettei siihen tule DCT-askia, mutta sekin osoittautui potaskaksi lähes samantien. Silti juttua leviteltiin arvovaltaisissa lehdissä ja esim. CAR-lehdessä on usein ihan selviä virheitä, todella selviä ja tyhmiä, kun puhutaan tulevista BMW-malleista. Mutta mitäpä näillä väliä, jokainen voi aina lähteen arvioida itse ja pohtia asiaa sen pohjalta. Eikös se uusi M3 pitäisi tulla jo noin 2 vuoden päästä ulos? Jossain oli aikataulu, mutta en muista ulkoa. Voisi olettaa, että ensi vuonna alkaa tippumaan ihan faktaa asiasta. Teknisen ylivoiman ylläpitäimiseksi en usko, että mikään perinteinen konstruktio tulisi riittämään - joku radikaaliratkaisu kuten kolme turboa voisi olla ratkaisu päästä muiden yläpuolelle.Antinontoxic kirjoitti:Kolmea turboahan ollaan oltu tarjoamassa jo vähän vaikka mihin koneeseen ja ei tuo V6 huhukaan aivan uusi ole. Taisi olla jo toista vuotta sitten kun joku M-pomoista kertoili, että jos V6 todetaan paremmaksi ratkaisuksi kuin suora kutonen, niin silloinhan sellainen sinne pellin alle laitetaan, sanoi historia mitä tahansa. Mutta olisihan se kieltämättä aika radikaali ratkaisu ottaen huomioon historian painolastin. Toisaalta jos se todetaan nimenomaan turbojen kanssa paremmaksi ratkaisuksi, niin silloinhan sellainen on tehtävä. Joka tapauksessa mielenkiinnolla seuraan spekulaatioita...
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
F32 Coupe tulee ulos 2013, joten todennäköisesti uusi M3 on vuosimallia 2014.Pitkis kirjoitti:Eikös se uusi M3 pitäisi tulla jo noin 2 vuoden päästä ulos? Jossain oli aikataulu, mutta en muista ulkoa. Voisi olettaa, että ensi vuonna alkaa tippumaan ihan faktaa asiasta.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Niinpäs oli, F30 tulee ulos Genevessa ensi talvena eli syksyllä varmaan Suomessa? Tai vähän aikaisemmin. Ja coupe perään sitten joskus. Sen muistan hyvin, että E92 tuli Suomeen 9/2006, kun kävin sitä heti koeajamassa. En muista, milloin E90 tuli maahan, mutta 2005 myytiin jo mukavasti ainakin.Antinontoxic kirjoitti:F32 Coupe tulee ulos 2013, joten todennäköisesti uusi M3 on vuosimallia 2014.Pitkis kirjoitti:Eikös se uusi M3 pitäisi tulla jo noin 2 vuoden päästä ulos? Jossain oli aikataulu, mutta en muista ulkoa. Voisi olettaa, että ensi vuonna alkaa tippumaan ihan faktaa asiasta.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Ensimmäiset F30 Suomessa alkuvuodesta 2012.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
3/2012 voisi toteutua jos auto esitellään Genevessä yleisölle ensimmäisen kerran kuten joka puolella on näillä tietoa lausuttu. Yleensä samaan aikaan kärry on jo Suomessa. Tämä tarkoittaisi web-roll-outia joskus 12/2011 ja pressikoeajoja tammi-helmikuussa 2012.Antinontoxic kirjoitti:Ensimmäiset F30 Suomessa alkuvuodesta 2012.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Jotain tällaistaPitkis kirjoitti:3/2012 voisi toteutua jos auto esitellään Genevessä yleisölle ensimmäisen kerran kuten joka puolella on näillä tietoa lausuttu. Yleensä samaan aikaan kärry on jo Suomessa. Tämä tarkoittaisi web-roll-outia joskus 12/2011 ja pressikoeajoja tammi-helmikuussa 2012.Antinontoxic kirjoitti:Ensimmäiset F30 Suomessa alkuvuodesta 2012.