Kattavin luxus-SUV vertailu

RennfahrerZwei
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 27 Elo 2016, 21:04

Tässä lienee toistaiseksi kattavin vertailu luxus-SUVeista. Hieman enemmän olisivat saaneet X5:sta uudistaa jotta se olisi pärjännyt paremmin:

http://www.caradvice.com.au/470932/luxu ... ?trending0

uudet Audi Q7 ja Volvo XC90 vie..
Anyway
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 445
Liittynyt: 19 Elo 2010, 19:49
Paikkakunta: Helsinki

Tämä selvä, mersua ei kannata edes harkita. . .
RennfahrerZwei
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 13
Liittynyt: 27 Elo 2016, 21:04

Mersu noista varmaankin kestää pisimpään jollei erehdy ottamaan siihen vikaherkkiä varusteita kuten ilmajouset, xenonit, kattoluukku ja webasto. Perusmese rautajousin ja LED-valoilla saattaisi kyyditä sellaiset 500-700 tkm aika peruskorjauksilla.

Toyota Land Cruiser dsl olisi varmaan vielä järkevämpi jos sillä jaksaisi ja kehtaisi ajaa:hinta ei uudesta paljoa putoa ja se kestää sen 40 vuotta ainakin. 0-100 km/h kestää toki ainakin sen 12.5 sekuntia.. :curse:

eli kaikilla on hyvät puolensa, riippuu mitä hakee. Itse joskus kadun kun tuli sorruttua näihin uutena hienohin merkkeihin jossa oli uutena hyvät ominaisuudet. Eivät sitten kestä eivätkä pidä hintaansa kuten tojota.
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Autovertailut ovat aina maku-, mieltymys- ja mielipidekysymyksiä.
Omalla kohdalla tein henk.koht vertailua ja "testiä" viime syksystä tammi-helmikuulle. Siinä "vertailussa" BMW päätyi ykköseksi.
Minulla selkeä kahden kärki oli Cayenne ja X5.
Jos jätetään kaikki tunnepuoli tarkastelun ulkopuolelle, olisi Volvo XC90 T8 ollut minullekin kova tekijä. Volvo on kuitenkin melko vahva tunnepuolen auto. Siitä joko pitää todella tai ei pidä lainkaan. Minä kuulun jälkimmäisiin.
Ominaisuuksiltaan Volvo on kuitenkin tehnyt hienon auton tässäkin luokassa, sitä ei voi kiistää.

Hyvää nykyautoissa on se, että kaikki tuonkin vertailun autot ovat hyviä. Valitsee minkä tahansa, niin paljoa ei pieleen mene. Se jättää hankintaa puntaroivalle mahdollisuuden painottaa tunnepuolen asioita melko vahvasti. Se taas aikaansaa sen, että on mahdollisuus tehdä hankinta johon voi olla hyvin tyytyväinen - tai sitten pettyä raskasti, jos kohdalle sattuu ongelmayksilö.
JP X-Driver
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 49
Liittynyt: 16 Heinä 2011, 22:12
Auto: Bmw X5 45e

Olen samaa mieltä kuin "jva" edellä.

Hyviä tuotteita kaikki tämän hintaluokan autot ovat. Toki joitakin erojakin löytyy. Viime kädessä jokainen kuluttaja valitsee itselleen parhaiten sopivan kokonaisuuden. Toki näillä toimittajien tekemillä autovertailuillakin oma funktionsa on. Luetun tekstin tulkintataidosta on kuitenkin aina etua.
Vastaa Viestiin