Katsastussetä sanoi, että X3seni (F25, EDC) etuiskareiden välillä on liikaa eroa. Eli kaipa se pitää korjauttaa.
Sanokaapas teknisesti sivistyneemmät, että:
- pitääkö vaihtaa molemmat uusiin kerralla?
- onko uusiminen ainoa vaihtoehto?
- mistä kannattaa pyytää tarjous? (Schmiedmann pyydetty)
Kiitokset vinkeistä jo etukäteen.
X3 (EDC) etuiskarin korjaus
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 122
- Liittynyt: 25 Touko 2013, 16:55
- Auto: 530eXA M-sport
I4 M50 tilattu
Sanoisinpa että molemmat pitää vaihtaa.
Jos vaihdetaan toinen niin edelleen epätasapaino säilyy.
Iskari on kumminkin se hälpäke joka pitää pyörän tiessä kiinni.
Eli oleellinen turvallisuus tekijä.
uusiminen on nykyään oikeastaan ainoa vaihtoehto.
Tuolta etelähelsingistä voisi kysellä
Jos vaihdetaan toinen niin edelleen epätasapaino säilyy.
Iskari on kumminkin se hälpäke joka pitää pyörän tiessä kiinni.
Eli oleellinen turvallisuus tekijä.
uusiminen on nykyään oikeastaan ainoa vaihtoehto.
Tuolta etelähelsingistä voisi kysellä
Uusia iskareita voi hakea vaikka varaosa numerolla ebay.de: http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=313 ... 8&_sacat=0
Ja löytyyhän noita kotimaisia sekä ulkomaisia nettikauppoja vaikka kuinka paljon.
Käytetyt iskarit vaihdetaan aina pareittain,kuten jo mainittiin. Joko uusiin tai korjattuihin. Joihinkin (erikois?) iskareihin voi asentaa korjaussarjoja,mutta yleensä ne vaan uusitaan. Suomessakin on firmoja,jotka tekevät noita huoltokorjauksia. Googlettamalla varmaan löytyisi tietoa paikoista ja siitä onko nuo sinun oem/EDC-iskarit korjattavissa. Uusien hankintahinta varmaan noille on kuitenkin aika paljon.
Ja löytyyhän noita kotimaisia sekä ulkomaisia nettikauppoja vaikka kuinka paljon.
Käytetyt iskarit vaihdetaan aina pareittain,kuten jo mainittiin. Joko uusiin tai korjattuihin. Joihinkin (erikois?) iskareihin voi asentaa korjaussarjoja,mutta yleensä ne vaan uusitaan. Suomessakin on firmoja,jotka tekevät noita huoltokorjauksia. Googlettamalla varmaan löytyisi tietoa paikoista ja siitä onko nuo sinun oem/EDC-iskarit korjattavissa. Uusien hankintahinta varmaan noille on kuitenkin aika paljon.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 24
- Liittynyt: 01 Kesä 2010, 14:00
- Auto: F25 xDrive20dA
ex: E83 xDrive30dA, E90 330iA - Paikkakunta: Helsinki
Moro,
Onko projekti edennyt, itselläkin mahdollisesti edessä joten kiinnnostaa
Samoilla linjoilla että miolemmat vaihtoon + muutama muukin osa:
P/N Kuvaus kpl
37116797025 LEFT FRONT SPRING STRUT 1,00
37116797026 FRONT RIGHT SPRING STRUT 1,00
31336787114 SPRING PAD LOWER 2,00
31336787104 Additional shock absorber, front 2,00
31306852167 Guide support / Ylälaakeri F25 2,00
31306851799 Screw self-tapping 6,00
33326760368 Hexagon nut with collar 2,00
31306851244 PROTECTION CAP 2,00
Noi EDC tolpat on melko arvokkaita ...
Ihan kiinnostuksesta kuinka paljon eroa laite näytti? Omassa meni vielä katsastuksesta läpi vaikka vuotaa reilusta ja ajossakin kyllä huomaa :(
A
Onko projekti edennyt, itselläkin mahdollisesti edessä joten kiinnnostaa
Samoilla linjoilla että miolemmat vaihtoon + muutama muukin osa:
P/N Kuvaus kpl
37116797025 LEFT FRONT SPRING STRUT 1,00
37116797026 FRONT RIGHT SPRING STRUT 1,00
31336787114 SPRING PAD LOWER 2,00
31336787104 Additional shock absorber, front 2,00
31306852167 Guide support / Ylälaakeri F25 2,00
31306851799 Screw self-tapping 6,00
33326760368 Hexagon nut with collar 2,00
31306851244 PROTECTION CAP 2,00
Noi EDC tolpat on melko arvokkaita ...
Ihan kiinnostuksesta kuinka paljon eroa laite näytti? Omassa meni vielä katsastuksesta läpi vaikka vuotaa reilusta ja ajossakin kyllä huomaa :(
A