Minusta on todella hienoa, että BMW vihdoin tekee päivityksiä myös ohjaamoilmeeseen faceliftien yhteydessä. Esimerkiksi poistuvan X6:n mittaristo näyttää kohteliaasti sanottuna melkoisen klassiselta vuonna 2014. Toisaalta sekin on positiivista, että faceliftilla ei dissata vanhaa mallia eli muuteta autoa täysin erinäköiseksi.
Päivitetyt moottorit taitavat olla melko pian koko mallistossa. Hyvä juttu kun ainakaan oma tulotasoni ei salli siirtymistä kolmelitraisiin.
Veikkaan että F20 saa myös silmäkirurgin käsittelyn lähiaikoina..
F25 X3 LCI julkaistu
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 117
- Liittynyt: 01 Kesä 2011, 20:41
- Auto: X3 20d
- Paikkakunta: Lieto
Vaikka hinnat on nousseet Saksassa, niin ei se välttämättä tarkoita että täällä nousisi. Ainakin päästöjen pienentyminen alentaa veron osalta nostopaineita. Mikä perustelu tuolle hinnan nousulle voisi olla? Teho ja vääntö kasvavat hieman kaksi litraisessa dieselissä, mutta en kyllä hoksannut perusvarustelussa mitään uutta. Toki lisävaruste puolelle tuli lisää optioita, mutta se on eri asia.
Eikös suomen hinnastot ole usein tulleet varsin pian tälläisissä tapauksissa?
Eikös suomen hinnastot ole usein tulleet varsin pian tälläisissä tapauksissa?
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Tämä M-Sport on vedetty överiksi. Itse ottaisin vakiomallin mieluummin, enkä maksaisi mitään lisää tuosta melko hurjasta, isoaukkoisesta M-Sport -lookista.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
Erittäin onnistunut LCI ja hyviä parannuksia mm. juuri tuo paljon puhuttu ilmastointiyksikön päivitys keskikonsolissa. M-sport melkoinen valashai suurine ilmanottoaukkoineen ja näyttää aivan kamalalta.
Ex: E60/F10
Nyt näkyisi olevan tuo eCall vakiona, on sillä ainakin joku osuus hinnan nousuun.Mrmela kirjoitti:Vaikka hinnat on nousseet Saksassa, niin ei se välttämättä tarkoita että täällä nousisi. Ainakin päästöjen pienentyminen alentaa veron osalta nostopaineita. Mikä perustelu tuolle hinnan nousulle voisi olla? Teho ja vääntö kasvavat hieman kaksi litraisessa dieselissä, mutta en kyllä hoksannut perusvarustelussa mitään uutta. Toki lisävaruste puolelle tuli lisää optioita, mutta se on eri asia.
Eikös suomen hinnastot ole usein tulleet varsin pian tälläisissä tapauksissa?
Huomaako joku jotain muuta lisätyksi vakioksi entiseen verrattuna ?
Tässä muutama vertailukuvia. Samaa mieltä, onnistunut facelift!
Lähde: http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=943350
Lähde: http://x3.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=943350
- - -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Kun hieroin kauppoja tuosta omasta tulokkaastani, niin oli puhetta, että LCI:n suomen toimitukset alkaisivat syksyllä.X&3 kirjoitti:Onko kukaan ehtinyt kysyä milloin toimitukset alkavat?
Mutta jos Saksassa on jo hinnastot esillä voisi kuvitella, että Suomeenkin autoja saisi jo aikaisemmin?
Tosin tuossa omassani oli n.4kk:den toimitusaika ja johan sillä aikataululla kesäkuun alussa tilatut autot menisi syyskuulle?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Hieno on facelift ainakin keulasta! Mutta miksipä tähän vaihtamaan miettii hän? Mitään hälyyttävän mullistavaa ei ole varustelistallekaan tullut.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
On kyllä erittäin onnistunut tuo LCI-malli! Edelliseen verrattuna uudessa on tullut mielestäni paljon positiivista parannusta ulkonäköön, ei edellinenkään mikään hullumman näköinen ollut, mutta tuo keula on uudessa heti paremman näköinen ja positiivisella tavalla agressiivisempi. Toimii erittäin hyvin. Myös sisustaan on saatu hieman uudenlaista ilmettä pienillä muutoksilla ainakin tuon keskikonsolin osalta. Jännä miten hyvin pienet yksityiskohtien muutokset vaikuttavat.
Yleensä M-sport tuo ulkonäköön hieman parannusta, mutta tässä mallissa niin ei tosiaankaan pääse käymään. Aika älytön ylilyönti, mieleen tulee joku hirveä teinikötöstys , ehkä ilmanottoaukkoja pienentämällä asia voisi olla toisin.
Siispä vakiona uusi X3 näyttää paljon paremmalta kuin M-sport versio .
Yleensä M-sport tuo ulkonäköön hieman parannusta, mutta tässä mallissa niin ei tosiaankaan pääse käymään. Aika älytön ylilyönti, mieleen tulee joku hirveä teinikötöstys , ehkä ilmanottoaukkoja pienentämällä asia voisi olla toisin.
Siispä vakiona uusi X3 näyttää paljon paremmalta kuin M-sport versio .
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Hieno tuo sisustan suklaanruskea väri, jota ei tosin Saksan 360-konfiguraattorissa ollut. Liekö individual jutukin tulossa 3 äksään?
Pystyykö uudella LCI-mallilla peruuttamaan kanttikiven päälle? Tai vaikkapa peräkärryn ylämäkeen? Automaattivaihteisena siis...
Koskahan tulee koeajettavaksi.
Takavalot ihan samat? Eli ei vielä LEDejä vilkkuihin ja jarruvaloihin ja peruutusvaloihin?
Koskahan tulee koeajettavaksi.
Takavalot ihan samat? Eli ei vielä LEDejä vilkkuihin ja jarruvaloihin ja peruutusvaloihin?
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Hyvä kuva vertailu masiaro! Toki ulkonäkö pitää nähdä "livenä", kuten tiedämme. Mutta kyllä tuo ns. vakio näyttää tosi hyvältä, selvästi samaa sukua kuin uusi X5.
Ja hyvä että tuo Suomen käyttis kone 2.0d on vihdoin saanut virallisesti sen tehot.
Ja hyvä että tuo Suomen käyttis kone 2.0d on vihdoin saanut virallisesti sen tehot.
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Varmasti ovat uudet LEDit!Ludwig kirjoitti: Takavalot ihan samat? Eli ei vielä LEDejä vilkkuihin ja jarruvaloihin ja peruutusvaloihin?
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
Hassua miten paljon nuo kromit vaikuttavat. Oma F25:nkin muuttui viime syksynä Tellervo Koivistosta Kerttu Kotakorveksi kun liimailin kromipaketin paikalleen.Turbo kirjoitti:Aika hyvin mielestäni päästy F10 tunnelmaan
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 448
- Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
- Auto: G31 520da -17
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Onkohan vaan takavaloissa ledit...epäilen. Päinvastoin tuntuu että nuo ledit on poistumassa vilkuista. Esim f10 lci edessä ledit poistuneet vilkuista ja onkohan takanakin,korjatkaa jos olen väärässä. Mutta tuosta 2.0d koneesta,onko siitä tullut tarkempaa faktaa että onko täysin uusi kone? Ja jos on, niin onkohan tulossa saman tien bemarin muihinkin mallisarjoihin.
- hege
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 172
- Liittynyt: 27 Loka 2012, 10:44
- Auto: G30 530e Luxury Line
- Paikkakunta: Espoo
F10 LCI:ssä saa ledivilkut, jos ottaa LED-ajovalot. Vakiona (Xenonien kanssa) on perinteiset polttimovilkut.BMW e90 kirjoitti:Onkohan vaan takavaloissa ledit...epäilen. Päinvastoin tuntuu että nuo ledit on poistumassa vilkuista. Esim f10 lci edessä ledit poistuneet vilkuista ja onkohan takanakin,korjatkaa jos olen väärässä. Mutta tuosta 2.0d koneesta,onko siitä tullut tarkempaa faktaa että onko täysin uusi kone? Ja jos on, niin onkohan tulossa saman tien bemarin muihinkin mallisarjoihin.
Ex: F10 530d M Sport, E90 LCI 320d