Nyt X3 xDrive 20d:n 2,0-litrainen turbodiesel kehittää 5 kW ja 20 Nm enemmän kuin ennen eli 140 kW ja 400 Nm. Kiihtyvyys nollasta sataan sujuu 8,1 sekunnissa.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/kaun ... ttu-bmw-x3" onclick="window.open(this.href);return false;
Pressi kitti:
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__4241" onclick="window.open(this.href);return false;
F25 X3 LCI julkaistu
Keula on hienompi kuin aiemmin! Tuohan onnistuu helposti vaihtamalla vain ajovaloumpiot ja puskurit uuteen, siinä se. Konepelti ja lokasuojat ovat ilmeisesti samoja kuin pre-LCI:ssä.
Yllätyin, että 18d ja 20d moottorit "uudistuivat". Nyt 20d:stä irtoaa 140kw/190hv (aiemmin 135kw) ja 18d 110kw/150kw (aiemmin 105kw). Toivottavasti kone ei ole yhtä sama kuin N47D20C jossa jakopää ei kestä.
Yllätyin, että 18d ja 20d moottorit "uudistuivat". Nyt 20d:stä irtoaa 140kw/190hv (aiemmin 135kw) ja 18d 110kw/150kw (aiemmin 105kw). Toivottavasti kone ei ole yhtä sama kuin N47D20C jossa jakopää ei kestä.
- - -
Ja uutta tekniikkaa lisävarusteena:
Active Driving Assistant with ACC Stop/Go
Lane Departure Warning
Frontal Collision Warning
Pedestrian Warning
City Collision Mitigation
Full-color Head-Up Display
Parking Assistant
iDrive Touch
Ja vakiona nyt:
Intelligent Emergency Call
Active Driving Assistant with ACC Stop/Go
Lane Departure Warning
Frontal Collision Warning
Pedestrian Warning
City Collision Mitigation
Full-color Head-Up Display
Parking Assistant
iDrive Touch
Ja vakiona nyt:
Intelligent Emergency Call
Kone on B47.
Miten se eroaa N47:sta? Kait pikapuolin nähdään "räjäytyskuva".
Miten se eroaa N47:sta? Kait pikapuolin nähdään "räjäytyskuva".
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 764
- Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
- Auto: F25 X3 xDrive20d
- Paikkakunta: Jyväskylä
Minä kun en ole näitä diesel juttujua juurikaan lueskellut, niin millaisilla kilometri määrillä noista on mennyt noita jakopäitä?masiaro kirjoitti:Toivottavasti kone ei ole yhtä sama kuin N47D20C jossa jakopää ei kestä.
Nimimerkki: Tulikohan tehtyä väärä valinta.
Tilasin nimittäin tämän vanhakorisen / -moottorisen X3:sen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 448
- Liittynyt: 11 Touko 2010, 20:18
- Auto: G31 520da -17
- Paikkakunta: Pohojanmaa
Mun tietääkseni ei ole enää niin "suurta" vaaraa et jakopää laukeaisi tai alkaisi ääntä pitämään. N47 on tehty täs vuosien varrella jo aika monta parannusta jakopäähän. Toki niitä on vieläkin kuulemma porsinut mutta kuinka yleistä tämä on niin empä usko et kovin yleistä. Omani on tullut tehtaalta pihalle 04/2012. Mitään ongelmaa ei ole ollut ainakaan vielä Työkaverilla on vm2008 520d ja ajettu 175tkm eikä ole ollut mitään vikaa jakopääs.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Myös M-Sportissa aivan uutta näköä.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1336
- Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
- Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak - Paikkakunta: Kaarina
Ensimmäinen penarin keula, jossa M-Sport näyttää typerämmältä kuin orkkis. Noista rei'istähän mahtuisi potkaisemaan jalkapallon konehuoneeseen
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2776
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 09:45
- Auto: F34 320iA xDrive
ex F30 320iA xDrive vm. 2013
Sama pata kuin esim. F30/F30-malleissa on nyt tuossa minkä tilasit. Kuten muihinkin F-malleihin on F25:een tehty jakopäähän taas ties kuinka mones muutos, uudistus ja parannus 04/2013. Näyttäis jakoketju muuttuneen silloin ja se on viimeisin päivitys tuohon jakopäähän.EPJBMW kirjoitti:Minä kun en ole näitä diesel juttujua juurikaan lueskellut, niin millaisilla kilometri määrillä noista on mennyt noita jakopäitä?masiaro kirjoitti:Toivottavasti kone ei ole yhtä sama kuin N47D20C jossa jakopää ei kestä.
Nimimerkki: Tulikohan tehtyä väärä valinta.
Tilasin nimittäin tämän vanhakorisen / -moottorisen X3:sen.
Ompa ruma keula, tavallinen on paljon parempi mun mielestä.Turbo kirjoitti:
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Kolmonen on jopa komeampi kuin vitonen. Nam.Turbo kirjoitti:Nyt X3 xDrive 20d:n 2,0-litrainen turbodiesel kehittää 5 kW ja 20 Nm enemmän kuin ennen eli 140 kW ja 400 Nm. Kiihtyvyys nollasta sataan sujuu 8,1 sekunnissa.
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/kaun ... ttu-bmw-x3" onclick="window.open(this.href);return false;
Pressi kitti:
https://www.press.bmwgroup.com/global/p ... node__4241" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Saksan hinnasto julkaistu:
http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/ ... 281082.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tuolla löytyy 360-visualisoija:
http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/x/x3/ ... blick.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksan hinnoissa muutoksia, 20d, 30d ja 35d kaikki +1000€.
http://www.bmw.de/dam/brandBM/marketDE/ ... 281082.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja tuolla löytyy 360-visualisoija:
http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/x/x3/ ... blick.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Saksan hinnoissa muutoksia, 20d, 30d ja 35d kaikki +1000€.
Ensivilkaisun tunnelmat samat kuin monella muullakin: Perusmallin päivitys todella onnistunut, yllättäen m-sport jää kakkoseksi. Keulaa tässä lähinnä arvostelen. M-sportin "sivureiät" on liian suuret muuhun keulaan nähden.
Kaikkien bemujen vikakoodinluku/livedata, koodaus , ohjelmistopäivitys.
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128
Retrofitit, esim navigaattorit, bluetooth/handsfree, vakionopeudensäätimet, aux-in jne.
Karttapäivitykset, CCC, MASK, CIC, NBT, NBT Evo.
BmWiz Oy, puh 0400-176128