Z4 saamassa 4-sylinteriset bensaturbot?
- Rooker
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 23
- Liittynyt: 21 Joulu 2010, 20:34
- Auto: BMW 520 iA -90, 520 dA -10, Z4 28iA -12
- Paikkakunta: BXL
No niin, nyt on Z:ta tallissa ... Tässä vaiheessa kun mittarissa noin 100 km positiivista on ennakko-odotuksia muhkeammat soundit niin pakoputkesta (mielipide) kuin hifi-paketistakin. Tehot ja väännöt tuntuisi "riittäviltä", tosin ei raaski vielä ulosmitata kaikkea kun sisäänajo ekat 2000 km 4500 rpm/max 160 km/h. Ja kyllähän se on livenäkin hyvännäköinen auto (mielipide), ei siitä mihinkään pääse. Miinuspuolelle menee ajotietokoneen ja muiden härpäköiden hallinta vanhahtavalla "käyttöliittymällä" radion kapeasta paneelista. Se aiheuttaa totuttelua F10:n i-Driven rinnalla. Olisi sen tähänkin saanut mutta aika suolaseen hintaan kun navigaattori on ympätty samaan. Mutta täytyy ajella vielä ja toivoa positiivisten kokemusten karttuvan...
Ja eiku onnittelut!
Tuollainen kaunokainen tänne suomen usvaiseen syksyyn...
Taitaa olla yksi ensimmäisistä uudella neloskoneella(28i)varustelluista Bemuista suomessa?
Eikös tuo ajotietokoneen käyttö onnistu myös viiksestä(auton)
Kuvia ehdottomasti tänne,on se senverran komia laitos.
Tuollainen kaunokainen tänne suomen usvaiseen syksyyn...
Taitaa olla yksi ensimmäisistä uudella neloskoneella(28i)varustelluista Bemuista suomessa?
Eikös tuo ajotietokoneen käyttö onnistu myös viiksestä(auton)
Kuvia ehdottomasti tänne,on se senverran komia laitos.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Aivan mahtavaa saada tällaisia herkkupaloja palstalaisille / palstalle. Koneesta odottelen kommentteja innolla, ja toki niitä kuvia myös. BMW Weltissä loppukesästä kuolasin Z4:ää - ja niin teki moni muukin. Yksi kiinalaisen näköinen kaveri heittäytyi tämän kuvassa olevan kaunottaren konepellille makaamaan valokuvattavaksi, ja minulla meinasi sydän pysähtyä. Todella hieno auto !
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
- Rooker
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 23
- Liittynyt: 21 Joulu 2010, 20:34
- Auto: BMW 520 iA -90, 520 dA -10, Z4 28iA -12
- Paikkakunta: BXL
Jees, kiitosta kiitos. Ulkoillaan vielä täällä Keski-Euroopassa työn takia lähes parisen vuotta, mutta sitten takaisin Suomeen. Ohessa yksi tänään napattu hätäinen otos paikallisen Ikean parkkipaikalta, täytyy vielä koittaa jokunen parempi saada otettua jossain vaiheessa. Oli vielä keliä ja pystyi katto auki ajeleen; huomasin, että suorituskyky ja äänimaailma kapeilla kaupunkikaduilla ei kannusta taloudelliseen ajotapaan... Kiihdytyksessä murisee alakierroksilla aikas jykevä basso ja moottorijarrutuksessa "röpöttää" putkessa mukavasti. Kaikkea ne insinöörit osaa...
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 643
- Liittynyt: 08 Tammi 2011, 20:23
- Auto: Bimmer
Onnittelua ja eikun kovaa ajoa:) MItenkäs melutaso kuullsotaa F10:n jälkeen tai alustan kovuuus mataluudesta johtuen?Rooker kirjoitti:No niin, nyt on Z:ta tallissa ... Tässä vaiheessa kun mittarissa noin 100 km positiivista on ennakko-odotuksia muhkeammat soundit niin pakoputkesta (mielipide) kuin hifi-paketistakin. Tehot ja väännöt tuntuisi "riittäviltä", tosin ei raaski vielä ulosmitata kaikkea kun sisäänajo ekat 2000 km 4500 rpm/max 160 km/h. Ja kyllähän se on livenäkin hyvännäköinen auto (mielipide), ei siitä mihinkään pääse. Miinuspuolelle menee ajotietokoneen ja muiden härpäköiden hallinta vanhahtavalla "käyttöliittymällä" radion kapeasta paneelista. Se aiheuttaa totuttelua F10:n i-Driven rinnalla. Olisi sen tähänkin saanut mutta aika suolaseen hintaan kun navigaattori on ympätty samaan. Mutta täytyy ajella vielä ja toivoa positiivisten kokemusten karttuvan...
BMW / Mini koodaukset E/F/G/I -sarjat. (DPF regenrointi, akku, video ajon aikana, start&stop pois, neliveto pois, Alpine -mittaristo ja muut näkymien muutokset mittaristoon, F/G-sarjan äänitehosteet, vakio ajoasetuksen muutos (Eco/Sport). ym. HKI
- Rooker
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 23
- Liittynyt: 21 Joulu 2010, 20:34
- Auto: BMW 520 iA -90, 520 dA -10, Z4 28iA -12
- Paikkakunta: BXL
Kiitosta. Katto päällä äänieristys tuntuu toimivan liiankin hyvin; tuntuu että koneen hyvät pörinät jää pääosin ulkona olevien iloksi. Rengasmelu karkealla asfaltilla kuuluu kuten F10:ssäkin, vaikka Zetassa istuskellaan aika lailla lähempänä takarattaita ero ei ole F10:iin huomattava. Alusta on tietty kova F10:iin verrattuna, 17" rengaskoon valinta tuntuu tällä kokemuksella ihan hyvältä ratkaisulta. Zetan alusta toimii näin ensivaikutelmien perusteella kuten roadsterissa tuleekin; mukulakivikadulla lähtee paikat hampaista, mutta tiukassa kurvissa hymy levenee...Kuudensuora kirjoitti:Onnittelua ja eikun kovaa ajoa:) MItenkäs melutaso kuullsotaa F10:n jälkeen tai alustan kovuuus mataluudesta johtuen?Rooker kirjoitti:No niin, nyt on Z:ta tallissa ... Tässä vaiheessa kun mittarissa noin 100 km positiivista on ennakko-odotuksia muhkeammat soundit niin pakoputkesta (mielipide) kuin hifi-paketistakin. Tehot ja väännöt tuntuisi "riittäviltä", tosin ei raaski vielä ulosmitata kaikkea kun sisäänajo ekat 2000 km 4500 rpm/max 160 km/h. Ja kyllähän se on livenäkin hyvännäköinen auto (mielipide), ei siitä mihinkään pääse. Miinuspuolelle menee ajotietokoneen ja muiden härpäköiden hallinta vanhahtavalla "käyttöliittymällä" radion kapeasta paneelista. Se aiheuttaa totuttelua F10:n i-Driven rinnalla. Olisi sen tähänkin saanut mutta aika suolaseen hintaan kun navigaattori on ympätty samaan. Mutta täytyy ajella vielä ja toivoa positiivisten kokemusten karttuvan...
- Rooker
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 23
- Liittynyt: 21 Joulu 2010, 20:34
- Auto: BMW 520 iA -90, 520 dA -10, Z4 28iA -12
- Paikkakunta: BXL
No juu, nyt voi sanoa, että mainoslause "ajamisen iloa" on lunastettu. Ei ole sitten ajokortin saamisen (ja siitä on aikaa...) ollut fiilistä, että pitää päästä ihan vaan ajeleen vaikkei mihinkään ole erityisemmin menossakaan... Sarjassamme miinuspuolia F10:iin verrattuna menee vakkarisäätimen toteutus erillisellä viiksellä ja se, että ratti-volumet on juuri toisella puolella kuin F10:ssä.japi2010 kirjoitti:On se hieno peli ja varmasti kiva päästellä!
- Vice
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 881
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 20:45
- Auto: ex - F11 520d M Sport A
Todella upea auto ja värikin sopii siihen mainiosti, hieno kuva!Markku J kirjoitti:Aivan mahtavaa saada tällaisia herkkupaloja palstalaisille / palstalle. Koneesta odottelen kommentteja innolla, ja toki niitä kuvia myös. BMW Weltissä loppukesästä kuolasin Z4:ää - ja niin teki moni muukin. Yksi kiinalaisen näköinen kaveri heittäytyi tämän kuvassa olevan kaunottaren konepellille makaamaan valokuvattavaksi, ja minulla meinasi sydän pysähtyä. Todella hieno auto !
Kerran olen Z4:n 35is:n kyydissä istunut ja miellyttävät kyydit auto tarjosi
Onnittelut Rooker hienosta autosta!
Viimeksi muokannut Vice, 12 Marras 2011, 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.