F06 BMW 6-sarja Gran Coupe julkistettu
INFO, KUVAT, VIDEOT
BMW 650i Gran Coupe (BMW 650i xDrive Gran Coupe)
- 450 hv @ 5,500 – 6 000 rpm
- 650 Nm @ 2,000 – 4,500 rpm
- 0 – 100 km/h: 4.6 s (4.5 s)
- 8.6 – 8.8 (9.2 – 9.4) l / 100 km
- 199 – 206 g/km (215 – 219 g/km)
BMW 640i Gran Coupe
- 320 hv @ 5,800 – 6 000 rpm
- 450 Nm @ 1,300 – 4,500 rpm
- 0 – 100 km/h: 5.4 s
- 7.7 – 7.9 l / 100 km
- 179 – 183 g/km
BMW 640d Gran Coupe
- 313 hv @ 4,400 rpm
- 630 Nm @ 1,500 – 2,500 rpm
- 0 – 100 km/h / 5.4 s
- 5.5 – 5.7 l / 100 km
- 146 – 149 g/km
BMW F06 6-Sarja Gran Coupe
BMW F06 6-Sarja Gran Coupe M-Sport
BMW F06 6-Sarja Gran Coupe sisusta
F06 BMW 6-sarja Gran Coupe julkistettu (info, kuvat, videot)
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
No onpas komea! Taitaa vaan olla hinnat alkaen 128 ke huhtikuusta alkaen.
Komia on!Kynäkauppias kirjoitti:No onpas komea! Taitaa vaan olla hinnat alkaen 128 ke huhtikuusta alkaen.
Uusi piristetty V8 kone myös esitelty samalla:4,4litraa-450hv-EU yhd.kulutus 8,6litraa satkulla!!!!
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
On se kyllä mahtava peli !
Olisko tämä nyt sitten kilpailija mersun CLS ja audi A7 luokkaan? CLS ja crancoupe ovat kyllä vahvat kilpailijat, tyylikkäitä molemmat! A7 ei kyllä pärjää näille, mielestäni A7 on aika ruma verrattuna näihin ja muutenkin audit tökkii meikäläisellä. Jonkun verran olen tuota CLS:ää himoinnut , mutta olen kovasti odotellut bemarilta kilpailijaa sille. Lähtöhinnoittelu tuossa on kyllä paljon kovempi verrattuna CLS:ään. Jos tulee 30 D koneella, niin sitten olis vertailupari CLS 350 CDI:lle. 30D:tä odotellessa. CLS:än saa jopa 250 CDI koneella. Nyt saatavilla koneilla crancoupe kyllä jää hinnaltaan budjettini ulkopuolelle .
Olisko tämä nyt sitten kilpailija mersun CLS ja audi A7 luokkaan? CLS ja crancoupe ovat kyllä vahvat kilpailijat, tyylikkäitä molemmat! A7 ei kyllä pärjää näille, mielestäni A7 on aika ruma verrattuna näihin ja muutenkin audit tökkii meikäläisellä. Jonkun verran olen tuota CLS:ää himoinnut , mutta olen kovasti odotellut bemarilta kilpailijaa sille. Lähtöhinnoittelu tuossa on kyllä paljon kovempi verrattuna CLS:ään. Jos tulee 30 D koneella, niin sitten olis vertailupari CLS 350 CDI:lle. 30D:tä odotellessa. CLS:än saa jopa 250 CDI koneella. Nyt saatavilla koneilla crancoupe kyllä jää hinnaltaan budjettini ulkopuolelle .
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Todella hieno auto taas Bemarilta. Upeita muotoiluyksityiskohtia täynnä. Olisi varmasti yksi mahtavimpia matka-autoja. Mutta hinta vuorenvarmasti rajaa minut pois tuon ostajakunnasta. Unelmoidaan siis vaan.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Vertaillen (klikkaamalla suuremmiksi).
Lähde: http://www.bmwblog.com/2011/12/11/photo ... -benz-cls/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.bmwblog.com/2011/12/11/photo ... -benz-cls/" onclick="window.open(this.href);return false;
AutoBild DE arvio Saksan hinnaksi alkaen n.80 000€,elikkäs sopivasti Coupen(74 700€) ja Caprion(83 300€) välissä.Markku J kirjoitti:Todella hieno auto taas Bemarilta. Upeita muotoiluyksityiskohtia täynnä. Olisi varmasti yksi mahtavimpia matka-autoja. Mutta hinta vuorenvarmasti rajaa minut pois tuon ostajakunnasta. Unelmoidaan siis vaan.
Suomen hintaerot Coupen ja Caprion eri mallien välillä vaihtelee n.13-15 000€, Alkaen 640dA:n 108 600€:sta.
Elikkäs 640dA GranCoupe vois olla 115 000€? Tai sitten ei!
Kyllä pistää sylettää noi Saksan hinnat...
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 538
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:41
- Auto: F16 30d + powerkit
Tilattu G30 - Paikkakunta: Oulu
^
Ja tuohon hilpeä 10 ja risat 1.4. lisää.
Ja tuohon hilpeä 10 ja risat 1.4. lisää.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Niimpä! Ja taas tuntuu siltä, että apinaa koijataan ! En tiedä itkeäkö vai nauraa tälle suomen hinnoittelupolitiikalle! Verot ja verot... pitäsköhän täältä muuttaa vaikka Saksaan .Kynäkauppias kirjoitti:^Ja tuohon hilpeä 10 ja risat 1.4. lisää.
Sain tarjouksen. MB CLS 250CDI tarkasti valitsemillani varusteilla (airmatic,nahka mantelinbeige, comand online-multimediajär.,tunnelmavalot ym. pientä). Hinta n.83 t€. 6 crancoupe (siis nyt saatavilla koneilla) ei ole kyllä hinnaltaan kilpailukykyinen kilpailijoidensa kanssa . Ensin odotin crancoupea kuin kuuta nousevaa, ja sitten tämmönen ylläri hintaan . Tosin köyhällehän kaikki on kallista .
Aaa, niinpäs onkin. Hyvä huomio.fifty kirjoitti:Joukkoon voisi lisätä vielä Porche Panameran.
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Bemun 6 -sarjaan ei kai sentään tule neloskoneita ? Kukapa tietää.... Mersun CLS:ään tuntuisi siihenkin 250 CDI nelarina hiukan alamittaiselta. Ihan vaan tyylin ja imagon asettamien oletusten suhteen. Omaan makuuni uuden CLS:n muoto on lähes ruma, mutta tämä menee taas makuasioihin.
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Neloskone Gran Coupessa saattaisi tosiaan tehdä hinnalle höpöä, mutta mitä se sitten tekisi mielikuville? Ihan en vielä olisi valmis laittamaan neloskonetta ko. auton keulille, mutta 30d saattaisi sinne jo mennäkin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Samaa mieltä. Hyvä että bemarilla Imago kulkee myyntilukujen edellä. Itsekin olen kutosien kannalla varsinkin tämän luokan malleissa, vaikkakin pyysin CLS tarjouksen nelosella. En odottanutkaan Gran coupeen mitään 25d konetta, mutta 30d moottorin olisin halunnut vaihtoehdoksi ihan siis hinnoittelun ja kilpailunkin kannalta ja voihan se vielä myöhemmin tullakin. Paljonko 30d ja 40d:en kesken on sitten hintaeroa niin se on toinen juttu se. Ei neloskoneet tämän luokan autoissa ole se mielikuvien kannalta paras vaihtoehto, enkä kyllä näe niitä 6- ja 7 sarjoihin sopiviksi. Mersullahan CLS ja ässän saa tuolla 250CDI neloskoneella ja molemmat mallit koeajaneena em. koneella ne kyllä liikkuivat silläkin ihan kivasti, mutta ei sopinut niinkään imagoon, toki ainahan saa mallimerkinnän poiston , mutta ei sillä omia tumtemuksiaan saa huijattua kun moottori ei muuksi muutu .Antinontoxic kirjoitti:Neloskone Gran Coupessa saattaisi tosiaan tehdä hinnalle höpöä, mutta mitä se sitten tekisi mielikuville? Ihan en vielä olisi valmis laittamaan neloskonetta ko. auton keulille, mutta 30d saattaisi sinne jo mennäkin.
Joka tapauksessa 6 Gran Coupe on kyllä mielestäni näiden kilpailijoidensa kesken se kaikkein tyylikkäin ja onnistunein auto ja ehdottomasti valintani näistä kolmesta.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tiesin jo toista vuotta sitten että tuollainen on tulossa mutta olin lentää perseelleni tuolistani nähdessäni tuon.
WAU!
WAU!
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Kun nyt on katsottu kuvat ja videot läpi ja otettu lisähappea, tuota jumaluutta voi jopa kommentoida.
Vanteet ovat vähintään 21" ja auto on kooltaan varmaan mahdoton Stadin normaaliin pyöritykseen.
Mitäköhän vielä keksisin kateuttani... Mutta auto on jumalaisen hyvännäköinen
Näin taas tänään uuden Mersun CLS:än ja se ei ole läheskään niin herkullinen kuin edeltäjänsä.
Mielestäni Mersu on muotoiluiltaan pahasti hakuteillä tai pakettiauto linjalla.
Possun Panamera on nätti ja Porschea ei voi eikä saa koskaan haukkua, sen verran hyviä ne ovat.
Myös uusi Audi A7 on herkullisen aito ja oikeasti hieno/hyvä Audi. (Mulla on ensi rakkaus Audi S Coupe' -71).
Mutta tämä uusi Bemari kyllä on supernamu ja yliverto!
Vanteet ovat vähintään 21" ja auto on kooltaan varmaan mahdoton Stadin normaaliin pyöritykseen.
Mitäköhän vielä keksisin kateuttani... Mutta auto on jumalaisen hyvännäköinen
Näin taas tänään uuden Mersun CLS:än ja se ei ole läheskään niin herkullinen kuin edeltäjänsä.
Mielestäni Mersu on muotoiluiltaan pahasti hakuteillä tai pakettiauto linjalla.
Possun Panamera on nätti ja Porschea ei voi eikä saa koskaan haukkua, sen verran hyviä ne ovat.
Myös uusi Audi A7 on herkullisen aito ja oikeasti hieno/hyvä Audi. (Mulla on ensi rakkaus Audi S Coupe' -71).
Mutta tämä uusi Bemari kyllä on supernamu ja yliverto!
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 381
- Liittynyt: 29 Tammi 2011, 20:51
- Auto: F10 LCI 520da M-Sport 2014
- Paikkakunta: Tampere
Gran Coupe on jumaluuden nelipyöräinen inkarnaatio.
Jos lotossa voittaisi(riippuen tietenkin siitä että kuinka paljon?),niin ei tarttis kauheasti miettiä että minkä sitä talliin ostaisi ///M5:sen Alpina B5 Biturbon lisäksi.
Jos lotossa voittaisi(riippuen tietenkin siitä että kuinka paljon?),niin ei tarttis kauheasti miettiä että minkä sitä talliin ostaisi ///M5:sen Alpina B5 Biturbon lisäksi.
Onhan tuo ihan sairaan hyvännäköinen laite. Ja noi Individual-sisukset, mitkä noissa ensimmäisissä pressikuvissa on..noo, ehkä hienoimpia auton sisustoja, mitä olen nähnyt! Kokonaisuutena lähellä täydellisyyttä, suapa nähdä miltä se M6 grancoupe tulee näyttämään! Haaveiluksi menee, ehkä jonain päivänä
Ja toi CLS, pakko yhtyä mielipiteeseen, aiempi oli paljon paremman näköinen! Tää nykyinen on jotenkin keulasta liian "raskas" ja perästä puuttuu jotain? Panamera taas... senkin auton takaosasta voi olla montaa mieltä
Ja toi CLS, pakko yhtyä mielipiteeseen, aiempi oli paljon paremman näköinen! Tää nykyinen on jotenkin keulasta liian "raskas" ja perästä puuttuu jotain? Panamera taas... senkin auton takaosasta voi olla montaa mieltä