Kuten olettaa sopii, hyvin samanlaiselta näyttää kuin F10:n sisusta...
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=382098" onclick="window.open(this.href);return false;
F12 - 2011 - BMW 6-sarja cabrio
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Julkistuspäivä lähenee ja teipit vähenee
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=393022" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=393022" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Valvoja
- Viestit: 1240
- Liittynyt: 28 Maalis 2010, 12:41
- Auto: 330e G20 ja VW Polo
- Paikkakunta: Tuusula
Aikalailla on keulassa sukunäköä F10:n tyyliin. Itselläni vieläkin hiukan on totutteluvaihe tuohon muotoon. Tämä eteen työntyvä konepellin etureuna tekee vielä jotenkin ristiriitaisen vaikutelman minulle. Ei ruma, mutta uusi juttu, ja vaatii totuttelua. Ei kuitenkan niin paljoa, kuin E60 tullessaan. Sen kanssa taisi mennä pari vuotta ennenkuin se alkoi omaan silmääni näyttää jopa omistamisen arvoiselta.
F10:n keula näyttää nyt niiiiin pitkältä ja dominoivalta. Tässä kuutosessa on maltillisempi.
Tähän vaihtaisin uunituoreen Audi A5 cabriolettini kyllä ihan samantien. On tyylikäs auto !
F10:n keula näyttää nyt niiiiin pitkältä ja dominoivalta. Tässä kuutosessa on maltillisempi.
Tähän vaihtaisin uunituoreen Audi A5 cabriolettini kyllä ihan samantien. On tyylikäs auto !
ex bemarit: E60 520dA Business 2007, E92 335CiA 2008, E70 X5 30d xDrive 2009, F30 335iA Sport 2012, F10 523iA 2010, G30 530e 2017
- Juke34
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 15
- Liittynyt: 07 Huhti 2010, 18:25
- Auto: E34 535i -91
E39 540i M-sport -00
^ Varmaan aika lähelle menee. Pari uutta kuvaa:
Ja lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=397899
Ja lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=397899
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Olen tätä uutta kutosta alkanut vakavasti pohtimaan. Esittelyhän on mahdollisesti jo Pariisissa, kuitenkin noin vuoden päästä tuollaiset ekat ovat maassa. Gran Coupe on hyvä, mutta sen julkaisuun taitaa mennä aikaa ja en sitten oikeastaan tiedä, tarvitsekin kuitenkaan juuri nyt neljää ovea.
Ajokilometrejä on taas kevään tultua kertynyt 1000-1500 km viikossa ja M-auton tankin saa täyttää kerta päivässä. Olisi kiva, jos nokalla olisi iso diesel, jolla rytkyttää sellainen tonni per tankki tahtia baanaa. Siihen kutonen kävisi hyvin. Tätä uutta mallia tullaan valmistamaan myös nelivetoisena = diesel-neliveto-automaatti pelaa!
Tutkiskelin nykyisen 6-sarjan varusteita. Ihmeekseni en löytänyt sieltä comfort-penkkejä ja istuinten ilmastointia, mitkä olin speksannut uuteen autoon. Miksiköhän kutoseen ei saa penkki-ilmastointia?? Kyllähän se olisi hyvä varuste, kun puhutaan todella long range GT-autosta. Muutoinhan tuohon autoon saa kaiken tarvittavan.
M6 voisi olla hieno, mutta nopeasti siinä tulee se fiilis mikä M5:ssä eli liikaa peltiä ympärillä. M3:ssa ei sitä ongelmaa ole, ainakaan yhtä pahana.
Ajokilometrejä on taas kevään tultua kertynyt 1000-1500 km viikossa ja M-auton tankin saa täyttää kerta päivässä. Olisi kiva, jos nokalla olisi iso diesel, jolla rytkyttää sellainen tonni per tankki tahtia baanaa. Siihen kutonen kävisi hyvin. Tätä uutta mallia tullaan valmistamaan myös nelivetoisena = diesel-neliveto-automaatti pelaa!
Tutkiskelin nykyisen 6-sarjan varusteita. Ihmeekseni en löytänyt sieltä comfort-penkkejä ja istuinten ilmastointia, mitkä olin speksannut uuteen autoon. Miksiköhän kutoseen ei saa penkki-ilmastointia?? Kyllähän se olisi hyvä varuste, kun puhutaan todella long range GT-autosta. Muutoinhan tuohon autoon saa kaiken tarvittavan.
M6 voisi olla hieno, mutta nopeasti siinä tulee se fiilis mikä M5:ssä eli liikaa peltiä ympärillä. M3:ssa ei sitä ongelmaa ole, ainakaan yhtä pahana.
Aika kummallista tosiaan ettei ole ilmastoituja istuimia nyky-kutosessa
Eikös tuo malli vielä päivitetty joskus 2 vuotta sitten, jolloin imastoidut istuimet oli jo saatavilla kaikkiin kalliimman luokan autoihin? Eikös X5:ssä ollut kanssa jokin ihme juttu, ettei saanut aktiivivakionopeudensäädintä tai jotain?
Lupaavalta tuo kyllä näyttää. Tosin salmiakkipakoputkista miinusta. Eivät omaan silmään näytä yhtään hyviltä. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta niiden takia en ostaisi esim. 550i:tä vaan 535i:n, jos ostaisi vitosen ilman hintarajaa.
Eikös tuo malli vielä päivitetty joskus 2 vuotta sitten, jolloin imastoidut istuimet oli jo saatavilla kaikkiin kalliimman luokan autoihin? Eikös X5:ssä ollut kanssa jokin ihme juttu, ettei saanut aktiivivakionopeudensäädintä tai jotain?
Lupaavalta tuo kyllä näyttää. Tosin salmiakkipakoputkista miinusta. Eivät omaan silmään näytä yhtään hyviltä. Voi kuulostaa tyhmältä, mutta niiden takia en ostaisi esim. 550i:tä vaan 535i:n, jos ostaisi vitosen ilman hintarajaa.
You can't get ahead while you're getting even
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Vielä tyhmempää, että noista kahdesta neliöpakoputkesta paistaa neljä pyöreää putkea...
... talvella 2011 pitäisi ensimmäisten cabrioiden omien tietojeni mukaan olla ajossa.
... talvella 2011 pitäisi ensimmäisten cabrioiden omien tietojeni mukaan olla ajossa.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Hyvää on, että tiettävästi tulee neliveto valikoimiin. Itse tykkään siitä, talvella tietenkin. Kesällä takaveto on jees. xDrive on ollut täällä suosittu monissa malleissa, uskon, että uusi kutonen tulee myymään paremmin kuin vanha. Se oli vähän....kokeilu. Hieno auto, mutta en tiedä. Mulla on sellainen hytinä, että uudessa kutosessa BMW on saanut vedettyä enemmän eroa 5/6 -sarjojen välille ja asiakkailla olisi mahdollisuus ostaa samalla rahalla enemmän erottuvuutta kuin E60/E63 -sarjoissa. Tämä vain ihan fiilispohjaisena ajatuksena ja miksei toiveenakinAntinontoxic kirjoitti:Vielä tyhmempää, että noista kahdesta neliöpakoputkesta paistaa neljä pyöreää putkea...
... talvella 2011 pitäisi ensimmäisten cabrioiden omien tietojeni mukaan olla ajossa.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Samaa mieltä, että uusi kutonen tulee olemaan ihan eri puusta veistetty kuin entinen. Neliveto on tulossa saataville useammankin moottorivaihtoehdon kanssa, oliko jopa dieseleidenkin yhteyteen, mutta ilmeisesti on ollut myös huhuja erilaisista laajemmista "varustepaketeista" joilla saataisiin samasta autosta GT- tai Sport-henkinen.
- Pitkis
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1060
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 21:42
- Auto: X5 30e -18
i8 -14
720S -18
GT3RS -16 - Paikkakunta: Etelä-Suomi
Kuulostaisi hyvältä ajatukselta. Pääasia, että valinnanvaraa on. Erikoista, jos huhu kovasta taittuvasta katosta kankaisen vaihtoehtona toteutuu?? Eli autoa voisi ostaa jommalla kummalla katolla.Antinontoxic kirjoitti:Samaa mieltä, että uusi kutonen tulee olemaan ihan eri puusta veistetty kuin entinen. Neliveto on tulossa saataville useammankin moottorivaihtoehdon kanssa, oliko jopa dieseleidenkin yhteyteen, mutta ilmeisesti on ollut myös huhuja erilaisista laajemmista "varustepaketeista" joilla saataisiin samasta autosta GT- tai Sport-henkinen.
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Uusia kuvia ja 10min video
Lähde: http://www.bmwblog.com/2010/08/09/2012- ... t-160-mph/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.bmwblog.com/2010/08/09/2012- ... t-160-mph/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Ei yllättävästi kutosen sisusta näyttää lähdes identtiseltä vitoseen verrattuna...
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=422666" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=422666" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
On se vaan iso auto...
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=446420" onclick="window.open(this.href);return false;
Lähde: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=446420" onclick="window.open(this.href);return false;
- Antinontoxic
- Valvoja
- Viestit: 3734
- Liittynyt: 27 Maalis 2010, 17:41
- Auto: R53 Cooper S '03
- Paikkakunta: Vantaa
Tuotantomalli julkistettu: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f=29&t=804" onclick="window.open(this.href);return false;