Valkoiset kärryt: F10 520d ja Nissan Juke Nismo RS

Käyttäjät esittelevät autojaan
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1450
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Päräytin ensimmäisen semi-kunnollisen kevätpesun kalustolle. On rautapilkkua ja kiveniskemää. Kohta täytyy paneutua paikkailuun, kunnon pesuun ja vahaukseen.

Nismo RS:ssä alla kesävanteet 18" ja maantielaivassa samat 17" läpi vuoden.
Liitteet
Autot.GIF
Autot.GIF (230.24 KiB) Katsottu 4670 kertaa
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1450
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Voihan perkele. Heti kun rupesi autoja tänne kuvailemaan niin VW jetta raapaisi F10:n takakulman mennessään. Syytön olen ja syyllisen vakutuksista menee, mutta vituttaa riesa silti :curse:
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

VolvostaBemariin kirjoitti:Voihan perkele. Heti kun rupesi autoja tänne kuvailemaan niin VW jetta raapaisi F10:n takakulman mennessään. Syytön olen ja syyllisen vakutuksista menee, mutta vituttaa riesa silti :curse:
Voi perseen suti :blink:

No jos tosta etsii yhtään hyviä puolia, niin hyvä ettei osunut kummankaan akselin kohdalle. Pellit saa hyvin kuntoon, mutta eteenkin keulalle osunut mälli joka vie renkaan paikoiltaan on todella vaikea saada enää entiseksi. Eli oli sulla onneakin tuossa mukana.

Mulla edellinen mälli on n. 1.5kk takaa. Mun päälle ajoi rattijuoppo (nousi Kehä I:n rampista kun olin ajamassa kehällä) ja olin perheen kolmosautolla liikkeellä (Smart Fortwo W451). Auto osui n. 60-70km/h suoraan mun kylkeen, jonka seurauksena auto heitti ensin pituussuunnassa ympäri ja sen jälkeen kaatui kyljellään. Kyljellään auto raahautui reilu 100m ennen kuin pysähtyi. Autoni meni luonnollisesti lunastukseen ja vastapuolelle syytteeksi törkeä rattijuopumus ja törkeä liikenteen vaarantaminen. Kyseinen naikkonen selvisi asiasta sakoilla! :curse:

Smartin Tridion turvarunko oli yllättävän kestävä, nimittäin runko säilyi suht suorana. Ohessa kuva autosta kun se on nostettu pystyyn. Osuma tuli oikealle taakse; huomaa että vasemman puolen vanne on irtonut ja haljennut! Itse selvisin pienillä naarmuilla incidentistä.
Kolari Kehä I
Kolari Kehä I
IMG_7251.JPG (96.4 KiB) Katsottu 4487 kertaa
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

VolvostaBemariin kirjoitti:Voihan perkele. Heti kun rupesi autoja tänne kuvailemaan niin VW jetta raapaisi F10:n takakulman mennessään. Syytön olen ja syyllisen vakutuksista menee, mutta vituttaa riesa silti :curse:
Tuliko AVK:lta vielä mitään tietoa korjataanko auto? Entä tuliko mitään henkilövahinkoja? Löytyykö sulla kuvia tuosta F10:n takakulmasta?
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1450
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

El Pantero kirjoitti: Kyseinen naikkonen selvisi asiasta sakoilla! :curse:
Vähän off topic, mutta tuo se vasta väärin onkin! Jos vaikkapa rahan paskan kanssa vähän koijaat niin linnaan laitetaan.

Itsellä oli tuuri siinä, että vauhtia ei juuri ollut. Perän helma menee vain uusiksi. Sisuskalut lienevät ehjät. Eli osui ihan juuri takakulmaan. Lamputkin jäivät ehjiksi. Vastapuolen jettasssa meni koko kuve sisään, joten se mennee lunastukseen.

Mutta pahintä tässä nyt on korjausrumba ja vaiva. Piti olla valmistaumassa auton kunnolliseen pesuun, vahaukseen ja kuvan tänne laittoon eikä korjaushässäkkään
Vastaa Viestiin