2016 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded

Käyttäjät esittelevät autojaan
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Nelosen facelift esiteltiin juuri ja siinä ei mitään kovinkaan ihmeellistä uutta tullut ulkonäköön. Sisällä autossa on kuitenkin itseni eniten odottamani uudistus, eli Digital Dash / Multifunction Display.

Muutama urhea sankari oli ulkomailla pystyneet pulttaamaan F10:n digitaalimittariston F30:een ja saaneet sen toimimaan, mutta se on vaatinut valtavan määrän duunia.

Millainenkohan operaatio tämän mittariston pulttaaminen kiinni autoon mahtaa olla? Plug & play? Mittaristo on kiinni vain muutamalla ruuvilla ja sen irroittaa muutamassa minuutissa.

Tälläisen kun vain autooni saisin... :drool:
Tälläisen kun vain saisi...
Tälläisen kun vain saisi...
4er_multifunktion.jpg (131.5 KiB) Katsottu 27121 kertaa
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Varmaan helpompi vaihtaa autoa kuin mittaristoa :-)
Avatar
hege
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 172
Liittynyt: 27 Loka 2012, 10:44
Auto: G30 530e Luxury Line
Paikkakunta: Espoo

El Pantero kirjoitti:Ainoa juttu mikä GoWashissa, ja samaa olen kuullut kavereilta, on kuivurien heikohko teho. GoWash käyttää Washtecin pesureita, joilla saa hyvän pesutuloksen, mutta noissa GoWashin laitteissa on vain yksi kuivuri ja olen nähnyt osassa GoWashin laitteista kaksi kuivuria.
Mulla kanssa Exclusive-jäsenyys, ja toistaiseksi olen käyttänyt autoa vain Espoonlahden pisteessä. Saman huomion tein, että kuivaustulos ei ollut kummoinen mutta viimeeksi kun käytin tuossa noin viikko sitten, huomasin kuivaustuloksen parantuneen. Kyselin GoWashilta tästä, niin he ovat muuttaneet kuivausvaihetta. Olen parantuneeseen kuivaustulokseen jo ihan tyytyväinen.
Ex: F10 530d M Sport, E90 LCI 320d
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

hege kirjoitti:
El Pantero kirjoitti:Ainoa juttu mikä GoWashissa, ja samaa olen kuullut kavereilta, on kuivurien heikohko teho. GoWash käyttää Washtecin pesureita, joilla saa hyvän pesutuloksen, mutta noissa GoWashin laitteissa on vain yksi kuivuri ja olen nähnyt osassa GoWashin laitteista kaksi kuivuria.
Mulla kanssa Exclusive-jäsenyys, ja toistaiseksi olen käyttänyt autoa vain Espoonlahden pisteessä. Saman huomion tein, että kuivaustulos ei ollut kummoinen mutta viimeeksi kun käytin tuossa noin viikko sitten, huomasin kuivaustuloksen parantuneen. Kyselin GoWashilta tästä, niin he ovat muuttaneet kuivausvaihetta. Olen parantuneeseen kuivaustulokseen jo ihan tyytyväinen.
Katos, täytynee käydä katsomassa Espoonlahdessa katsomassa jos siellä olisi parempi tilanne. Ainakin eilen Konalassa auton kuivaustulos ei ollut kovin hääppöinen. Siihen exclusive linjastoon olisi kyllä hyvä saada parempi kuivaus ja olisin valmis odottaman vaikka kuivurit vetäisi auton yli sen pari kertaa, vaikka autoja olisi useampi jonossa.
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

El Pantero kirjoitti:Nelosen facelift esiteltiin juuri ja siinä ei mitään kovinkaan ihmeellistä uutta tullut ulkonäköön. Sisällä autossa on kuitenkin itseni eniten odottamani uudistus, eli Digital Dash / Multifunction Display.

Muutama urhea sankari oli ulkomailla pystyneet pulttaamaan F10:n digitaalimittariston F30:een ja saaneet sen toimimaan, mutta se on vaatinut valtavan määrän duunia.

Millainenkohan operaatio tämän mittariston pulttaaminen kiinni autoon mahtaa olla? Plug & play? Mittaristo on kiinni vain muutamalla ruuvilla ja sen irroittaa muutamassa minuutissa.

Tälläisen kun vain autooni saisin... :drool:
4er_multifunktion.jpg
Niin se aika tekee näköjään tehtävänsä. Olin aiemmin vankkumaton anologisen mittariston kannattaja, mutta kelpaisi tuo digimittaristo myös omaan liteämmään. Joku oli ulkomailla onnistunut vaihtamaan M2:n mittariston ykkössarjaan, mutta tuon digitaalisen kanssa voi olla enempi töitä luvassa. Varmaankin Böntiltä saamme kuulla tästä myöhemmin.
Avatar
VeeMatti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 159
Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
Auto: F01 740D xDrive Individual
Paikkakunta: Espoo

hege kirjoitti: Mulla kanssa Exclusive-jäsenyys, ja toistaiseksi olen käyttänyt autoa vain Espoonlahden pisteessä. Saman huomion tein, että kuivaustulos ei ollut kummoinen mutta viimeeksi kun käytin tuossa noin viikko sitten, huomasin kuivaustuloksen parantuneen. Kyselin GoWashilta tästä, niin he ovat muuttaneet kuivausvaihetta. Olen parantuneeseen kuivaustulokseen jo ihan tyytyväinen.
Juu, hegen kanssa otettiin molempien F10:lle Exclusive jäsenyys Markukselta Joulun aikoihin kun toi Espoonlahti avautui.
Tyytyväinen olen ollut. Itse käytän pelkästään harjatonta vaihtoehtoa esipesulla ja hyvin toimii/pärjää.
Sitten lisäksi kerran pari kuukaudessa kunnollinen käsipesu, jotta saa pinttyneimmänkin likatahran maalipinnasta/vanteista pois.
Puhdas auto - parempi mieli :love:
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"

"Trust your instincts, be yourself"
phuksi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d

Toimiikos noi bemarin diginäytöt kylmässäkin hyvin ja pysyy terävänä? Mulla oli ajossa Jaguar XJ jokunen vuosi sitten ja se oli ihan mahdoton heti nollakelistä alaspäin. Kierroslukumittari puuroutui täysin ja huono oli nopeusmittarinkin luettavuus. Niissä vissiin oli jonkinsortin perinteinen nestekidenäyttö, siltä se ainakin vaikutti.

-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

phuksi kirjoitti:Toimiikos noi bemarin diginäytöt kylmässäkin hyvin ja pysyy terävänä? Mulla oli ajossa Jaguar XJ jokunen vuosi sitten ja se oli ihan mahdoton heti nollakelistä alaspäin. Kierroslukumittari puuroutui täysin ja huono oli nopeusmittarinkin luettavuus. Niissä vissiin oli jonkinsortin perinteinen nestekidenäyttö, siltä se ainakin vaikutti.
Kyllä uskon että ainakin nämä uudet toimii moitteettomasti. Onhan nytkin jo vähintään v. 2008 (F01) lähtien olleet osa näytöstä digitaalinen ja itsellänikin on F30:ssä 'laajennettu' näyttö. En ole kyllä missään vaiheessa huomannut siinä mitään lagia. Kaverin uudessa Q7 e-tronissa on virtual dash, eli se kokonaan digitaalinen kojetaulu ja sekin toimii perfect. Käyttiköhän sun ex-XJ jotain vanhemman teknologian näyttöä?
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

phuksi kirjoitti:Toimiikos noi bemarin diginäytöt kylmässäkin hyvin ja pysyy terävänä? Mulla oli ajossa Jaguar XJ jokunen vuosi sitten ja se oli ihan mahdoton heti nollakelistä alaspäin. Kierroslukumittari puuroutui täysin ja huono oli nopeusmittarinkin luettavuus. Niissä vissiin oli jonkinsortin perinteinen nestekidenäyttö, siltä se ainakin vaikutti.

-p
Toimii ainakin vielä -34 asteessa moitteettomasti :)
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viime päivityksestä on hetki aikaa. Talvella autoa on vaikea pitää autoa puhtaana ja keskittyminen on ollut pääasiassa töihin. Nyt onneksi alkaa taas kelit olemaan paremmat ja on aika kesäkauden 2017 ensimmäiselle päivitykselle!

First stop - Rengasnet, Helsinki Konala
TP-3 'aka Vader' kävi tänään pe 7.4.2017 ottamassa alleen uudet tassut. Alle tuli uudet non-runflat Continental SportContact 6:t ja talvirenkaat meni säilytykseen. Nyt on taas puolisen vuotta ajoaikaa ennen kuin tarvitsee käydä laittamassa kitkat alle (lokakuun alkupuolella).

Talvirenkaat alla, 19" 403M Nokian R2:lla. Talven aikana kilometrejä tuli 7306km ja kesto 6kk 2pv.
Talvirenkaat 19" 403M & Nokian R2 - auto menossa pesuun tämän jälkeen; järkyttävän likaisessa kunnossa, vaikka ajettu alle 2pv.
Talvirenkaat 19" 403M & Nokian R2 - auto menossa pesuun tämän jälkeen; järkyttävän likaisessa kunnossa, vaikka ajettu alle 2pv.
1 Rengasnet.JPG (550.43 KiB) Katsottu 25906 kertaa
Alle tuli uutukaiset Continental SportContact6 non-runflat renkaat; vanhat RFT Bridgestonet meni vaihdossa.
Kesärenkaat 19" 442M & Continental SportContact6 non-runflat
Kesärenkaat 19" 442M & Continental SportContact6 non-runflat
2 Uudet SportContact6.JPG (451.46 KiB) Katsottu 25906 kertaa
Second stop - Samiteippi, Helsinki Herttoniemi
Kun kesärenkaat oli alla, siirryin pesun kautta Samiteippiin teettämään keväthuollon kiveniskuteippaukselle. Pienet kuplat teipin reunoissa on hyvä käydä leikkauttamassa pois, ettei kalvo lähde irtoamaan enempää. Nyt kiveniskuteippaus on taas ympäri auton uutta vastaavassa kunnossa.
Tarkkaa puuhaa Samilta, kannattaa antaa ammattilaisen hoitaa. Työkalut olivat x-acto veitsi ja lämpöpuhallin.
Kiveniskuteipin pikkukorjausta
Kiveniskuteipin pikkukorjausta
3 Pikkukorjausta.JPG (444.12 KiB) Katsottu 25906 kertaa
Auton sivuhelmoissa olevat M Performance teipin alkoivat viikko-pari sitten näyttämään hieman kuluneilta eturengaskoteloista. M Performance teipit ovat pohjaväriltään valkoiset, ja kiveniskemät näkyvät todella selvästi.
Eturengaskotelosta M Performance teipistä lähtenyt väri pois - korjaukseen
Eturengaskotelosta M Performance teipistä lähtenyt väri pois - korjaukseen
4 Kiveniskema.JPG (603.45 KiB) Katsottu 25906 kertaa
Teipin puhdistamisen jälkeen tämä pieni kosmeettinen virhe korjattiin 3M:n mustalla teipillä molemmilta puolin. Tulen seuraavaan autoon ottamaan suoraan mustat teipit tuohon suojaksi.
Eturengaskotelon teipit korjattu mustalla 3M:n teipillä
Eturengaskotelon teipit korjattu mustalla 3M:n teipillä
5 Korjattu.JPG (566.89 KiB) Katsottu 25906 kertaa
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Ja ohessa vielä yksi fiilistelykuva. Nyt auto tarvitsee vielä kunnon pesun ja vahan ja kesäkausi voi alkaa! :thuup:
Samiteipillä
Samiteipillä
6 Samiteipillä.JPG (462.36 KiB) Katsottu 25905 kertaa
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1847
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Nyt kun kuvassa autosi on erittäin poikkeuksellisesti likaisena, huomaa että toinen pakoputkenpää on eri tavalla likaantunut. Onko toinen putkenpää feikki vai eikö savut ja lämpö päädy sinne muuten?
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Wonderi kirjoitti:Nyt kun kuvassa autosi on erittäin poikkeuksellisesti likaisena, huomaa että toinen pakoputkenpää on eri tavalla likaantunut. Onko toinen putkenpää feikki vai eikö savut ja lämpö päädy sinne muuten?
En ole pitänyt tarpeeksi sport -moodia päällä. Putkessa on butterfly -venttiili joka aukeaa, mutta itse ajelen 99.5% ajasta comfortilla (talvi) ja eco prolla (kesä). Eco prota ei tule käytettyä talvella, koska ikkunat lähtee huurtumaan. Sportilla tulee ajeltua vain silloin kun auto on hyvin lämmennyt ja haluaa silloin tällöin lähteä valoista kun hauki rannasta. :cools:

Ja kyllä, helman hiilikuituteippi sekä pakoputket tulevat saamaan huomioni kevätpesun yhteydessä. :)
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Sod-3
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 16 Joulu 2010, 16:17
Auto: G30 530e Msport

Kylläpä näyttää autosi erittäin hyvältä! Nuo 442-vanteet ovat nätit. Olisi sellaiset tarjolla. Pitäisiköhän..tehdä klooni eri värillä!
Avatar
VeeMatti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 159
Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
Auto: F01 740D xDrive Individual
Paikkakunta: Espoo

Mielellään kuulisin ensituntemuksiasi noiden Continental SportContact6:n suhteen, miltä tuntuvat alla?
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"

"Trust your instincts, be yourself"
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Sod-3 kirjoitti:Kylläpä näyttää autosi erittäin hyvältä! Nuo 442-vanteet ovat nätit. Olisi sellaiset tarjolla. Pitäisiköhän..tehdä klooni eri värillä!
Kiitoksia kiitoksia! Joo ja pidän kyllä noista 442:sta paljon, vaikka ne jonkin verran jakaakin mielipiteitä. Varttuneemmat harrastajat tuntuvat pitävän noita 403:ia ainoina oikeina, mutta makuasioitahan nämä ovat :)

Eihän sinun 330e "stripperistä" puutu kuin M Performance teipit ja vanteet 442:ksi, niin ulkonäkö alkaa olemaan aika lähellä samaa kuin minun. Muista kuitenkin noissa 442:ssa, että niitä on kahta eri väriä. Jokunen vuosi takaperin 442 vanteet olivat hopeisia ja faceliftin yhteydessä 442:t muuttuivat noiksi mitkä minulla on alla, eli ns. 'orbit gray' värisiksi, jossa vanteen sisäosat ovat tummanharmaat. :thuup:
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

VeeMatti kirjoitti:Mielellään kuulisin ensituntemuksiasi noiden Continental SportContact6:n suhteen, miltä tuntuvat alla?
Ehdin eilen ajamaan pääasiassa Kehä I:llä ruuhkassa sekä ydinkeskustassa tasan 60km, joten vielä en osaa sanoa ajomelusta ym. juuri mitään, mutta kyllä nuo hyviltä vaikuttaa. Ajotuntuma erittäin tasainen ja myös ajomelu on RFT renkaita matalampi. Renkaiden tartuntavoiman kyllä huomasi aivan heti rengashallista ulos ajettaessa. Rattia saa kääntää selvästi vahvemmin kuin mitä talvirenkaat alla (vaikka oli kitkat). Käyn viikonloppuna heittämässä pienen lenkin ja palaan asiaan, mutta ensituntuma on kyllä todella hyvä. :thuup:

Jos olet non-rft kesärenkaita hakemassa BMW:hen, niin ei voi mennä väärään jos valitsee Continentalin SportContact 6 tai Michelin Pilot Sport 4:t. Talvikitkoiksi ehdottomasti puolestaan Continentalin VikingContact 6 eli CVC6 jos kokoja löytyy (minun autoon ei löytynyt), muutoin Nokian R2. :)
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Onhan se kerrassaan näyttävä yksilö!
Vaikutat kaverilta, joka panostaa autonsa pesuihin ym. juttuihin mitä auton siistissä kunnossa pysymiseen tulee, niin mielenkiinnosta kysyn, mitä vahaa ja pesuaineita käytät? Itekin kun olen lähes neuroottinen auton puhtaana pitäjä niin asia kiinnostaa. Nykyään olen paljon käyttänyt Meguiarsin vahoja todeten ne erinomaisiksi, mitä tulee kiiltoon, kestoon ja työstettävyyteen. Tällä hetkellä mietin, mikä pinnoite olis paras tulevaan autooni? Olisko sulla suositusta?
Avatar
VeeMatti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 159
Liittynyt: 03 Joulu 2012, 21:03
Auto: F01 740D xDrive Individual
Paikkakunta: Espoo

El Pantero kirjoitti:
VeeMatti kirjoitti:Mielellään kuulisin ensituntemuksiasi noiden Continental SportContact6:n suhteen, miltä tuntuvat alla?
Ehdin eilen ajamaan pääasiassa Kehä I:llä ruuhkassa sekä ydinkeskustassa tasan 60km, joten vielä en osaa sanoa ajomelusta ym. juuri mitään, mutta kyllä nuo hyviltä vaikuttaa. Ajotuntuma erittäin tasainen ja myös ajomelu on RFT renkaita matalampi. Renkaiden tartuntavoiman kyllä huomasi aivan heti rengashallista ulos ajettaessa. Rattia saa kääntää selvästi vahvemmin kuin mitä talvirenkaat alla (vaikka oli kitkat). Käyn viikonloppuna heittämässä pienen lenkin ja palaan asiaan, mutta ensituntuma on kyllä todella hyvä. :thuup:

Jos olet non-rft kesärenkaita hakemassa BMW:hen, niin ei voi mennä väärään jos valitsee Continentalin SportContact 6 tai Michelin Pilot Sport 4:t. Talvikitkoiksi ehdottomasti puolestaan Continentalin VikingContact 6 eli CVC6 jos kokoja löytyy (minun autoon ei löytynyt), muutoin Nokian R2. :)
Kiitos, nykyiset on Michelin Pilot Sportit koossa 275-35/19 ja 245-40/19 ja uutta pitää saada tälle kesälle. Arvon just Contin ja Misukan välillä kumpaan vaaka kallistuu.
F01 740DA xDrive Individual
Exät:
F10 520DA, F10 520DA xDrive, F10 530DA
"Trust your instincts, be yourself"
Mopot:
Kawasaki H2SX SE "Kermit"

"Trust your instincts, be yourself"
Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 706
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

El Pantero kirjoitti:...Kun kesärenkaat oli alla, siirryin pesun kautta Samiteippiin teettämään keväthuollon kiveniskuteippaukselle. Pienet kuplat teipin reunoissa on hyvä käydä leikkauttamassa pois, ettei kalvo lähde irtoamaan enempää. Nyt kiveniskuteippaus on taas ympäri auton uutta vastaavassa kunnossa....
Missä kaikissa kohdissa on käytetty kiveniskusuojana teipppausta? Onko teippi läpinäkyvää, vai onko ulkoväri osittain teipillä aikaansaatua?
Vastaa Viestiin