G30 520dA xDrive luxury line business comfort -17

Käyttäjät esittelevät autojaan
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Lisää kuvia ja turinoita autosta nyt n.500km ajon jälkeen:

Kyllähän se saa aina mielen hyväksi kun tämän starttaa tallista ja lähtee baanalle. Uuden sisustan tuoksu kera nahkojen on kyllä lähes huumaava :cools: .
Tässä autossa on mulle kaikki tarpeellinen varuste mukana ja mitään ei tule äkkiseltään mieleen, mitä tarvisin lisää. No, ehkä kuutoskone..
Värimaailma on just mieleinen, neliveto ja vetokoukku on oltava.
DDC-alusta on aivan mahtava, iso Idrive-näyttö kera navin on kiva olla, Head-up kuuluu kategoriaan: miten sitä on osannutkaan olla ilman. Kameroita on joka suuntaan, Connected- ja Innovation-paketit toivat kaikkea kivaa varuste extraa. Uuden tyyppiset ambient valot pikkasen tyylikkäät :drool: .

Nyt olen auton saanut pestyä ja vahattua hyvin Megun Carnauba-vahalla. Varmaan ensimmäiset pienet pesunaarmutkin tuli maalipintaan( ei vaan voi välttää). Tilasin sitä BH Autofoamia ja onhan muuten huippu tavaraa. Tuoksuuki aika hyvälle :thup: .

Mökilläkin tuli jo käytyä tällä uudella ajokilla ja pitempää siivua tällä on kyllä kerrassaan mukava taittaa.
20170505_135658.jpg
20170505_105058.jpg
Viimeksi muokannut Mosku, 05 Kesä 2017, 15:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

.
Viimeksi muokannut Mosku, 05 Kesä 2017, 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Se piti vielä lisätä, että Navi ei toimi. Myyjä kertoi tästä heti ensitöikseen ennen luovutusta. Eivät olleet saaneeet aktivoitua navia jollain vaadittavalla koodilla luovutushuollossa. Saavat uuden aktivointikoodin ens viikolla ja keskiviikkona auto menee siis pajalle. Toivottavasti ei tule tavaksi..

Jooja sekin piti vielä lisätä että otin noita ylimääräisiä merkintöjä autosta pois ennen vahaamista. Eli siis luxury line-merkit kyljestä edestä ja takaa mallimerkintä sai lähteä.
Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä :conf: . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

Mosku kirjoitti:Se piti vielä lisätä, että Navi ei toimi. Myyjä kertoi tästä heti ensitöikseen ennen luovutusta. Eivät olleet saaneeet aktivoitua navia jollain vaadittavalla koodilla luovutushuollossa. Saavat uuden aktivointikoodin ens viikolla ja keskiviikkona auto menee siis pajalle. Toivottavasti ei tule tavaksi..
Yhden BMW:n luovutuksessa mulle sanottiin että koodin näppäilyssä pitää olla tarkkana sillä jos se menee kerrankaan väärin, niin uuden koodin joutuu tilata Saksasta ja siinä menee aikaa.
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Mosku kirjoitti: Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä :conf: . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
Taitaa ne kivet jäädä sinne vakoon kiinni.
Ainakin minulla on niitä jokunen siellä jumissa.

Jotenkin tuntuu että juuri tuon räppänän takaa oisi maalipinta puhtaampi kuin sen sivuilla. Mutta valkoisessa ei kulumat oikein näy.
Mustassa taas sen kyllä huomaa paremmin.
Luultavasti ilmaa siitä menee aika haipakka ohitse.

Kyllä kait sinne vois jonkun hyttysverkon saada asennettua renkaan taakse jos sen muoviin saisi jotenkin kiinni. Taitanee kulua aika äkkiä pois.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
japi2010
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1119
Liittynyt: 19 Heinä 2010, 09:58
Auto: BMW 220d Xdrive F46 ja BMW 120Da Xdrive F20lci.
Paikkakunta: Tuusula

Hienot on pelit ja vehkeet :-)
Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 706
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

Mosku kirjoitti:...Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä :conf: . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
Jos tossa aukon ulostulon kohdalla ei ole valmiiksi jo laitettu kivenisku suojateippausta, sellaista vois harkita siihen suojaamaan maalipintaa. Läpinäkyvänä ei erotu juuri mitenkään.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

///Marko kirjoitti:Yhden BMW:n luovutuksessa mulle sanottiin että koodin näppäilyssä pitää olla tarkkana sillä jos se menee kerrankaan väärin, niin uuden koodin joutuu tilata Saksasta ja siinä menee aikaa.
Juuri näin heillä oli päässyt käymään. Harmittava takaisku ja vaati ylimääräisen käynnin huollossa. Muutenkin on tämä viikko ammuttu täyteen menoja...
gestapo kirjoitti:
Taitaa ne kivet jäädä sinne vakoon kiinni.
Ainakin minulla on niitä jokunen siellä jumissa. Kyllä kait sinne vois jonkun hyttysverkon saada asennettua renkaan taakse jos sen muoviin saisi jotenkin kiinni. Taitanee kulua aika äkkiä pois.
Joo, näky tuolla räppänässä olevan pikku kiviä jemmassa. Jotain pitää kehitellä. Kuitenkaan tuon totaalinen tukkiminen esim. solukumilla ei kait kannatta?
japi2010 kirjoitti:Hienot on pelit ja vehkeet :-)
Kiitos . Kyllähän aikuisella miehellä leluja pitää olla :)
Havis kirjoitti:Jos tossa aukon ulostulon kohdalla ei ole valmiiksi jo laitettu kivenisku suojateippausta, sellaista vois harkita siihen suojaamaan maalipintaa. Läpinäkyvänä ei erotu juuri mitenkään.
no joo, ei huono ajatus. Auto menee ensi viikolla lasien tummennukseen, niin pitää kysyä olisko heillä mahdollisuutta asentaa kivenisku teippausta.
bfi1864
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Syys 2011, 07:12
Auto: F87 M2 LCI
Paikkakunta: Turku

Hieno G30 :thup:
Sisusta on upea!
Mikset tilannut ilman mallimerkintöjä?
Perusmusta on hieno, mutta kova homma siinä on, harvalla hermot kestää :mus:
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

bfi1864 kirjoitti:Hieno G30 :thup:
Sisusta on upea!
Mikset tilannut ilman mallimerkintöjä?
Perusmusta on hieno, mutta kova homma siinä on, harvalla hermot kestää :mus:
Kiitos!

Eikai kaikkea voi muistaa :mus: .
Mielestäni perusmusta on hienompi kuin metallimusta. Musta on oikeasti musta eikä harmaaseen taittava.
Mulla ei ole hermot olleet koetuksella mustan kanssa, kolmas jo menossa. Päinvastoin. Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Mosku kirjoitti:Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
[emoji106][emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
bfi1864
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 318
Liittynyt: 07 Syys 2011, 07:12
Auto: F87 M2 LCI
Paikkakunta: Turku

Mosku kirjoitti:
bfi1864 kirjoitti:Hieno G30 :thup:
Sisusta on upea!
Mikset tilannut ilman mallimerkintöjä?
Perusmusta on hieno, mutta kova homma siinä on, harvalla hermot kestää :mus:
Kiitos!

Eikai kaikkea voi muistaa :mus: .
Mielestäni perusmusta on hienompi kuin metallimusta. Musta on oikeasti musta eikä harmaaseen taittava.
Mulla ei ole hermot olleet koetuksella mustan kanssa, kolmas jo menossa. Päinvastoin. Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
Totta kyllä tuon sävyn kanssa, musta on musta metallimusta on johonkin muuhun sävyyn taittava. Mulla oli aikoinaan 2 perusmustaa ja 2 metallimustaa Bmw:tä, joten tuttu homma. Metallimustan naarmuttomana pitäminen vs. Perusmusta tuntui jopa helpolta :)
Ja pääasia että omistaja tykkää :thuup:
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

bfi1864 kirjoitti: Metallimustan naarmuttomana pitäminen vs. Perusmusta tuntui jopa helpolta :)
Ja pääasia että omistaja tykkää :thuup:
Niin ja pesutavalla on myös suurta vaikutusta naarmuuntumiseen. Jos pesee autoaan pelkästään harjakoneissa on tulos jotain järkyttävää. Perusmustassa varsinkin.
Itse jos käytän autoani joskus harvoin koneessa talvella on se aina harjatonpesu. Muuten pystyn pesemään autoni käsin omalla pihalla ja talvella töissä työaik....eiku työpäivän jälkeen :rolle: meidän kalusto-hallissa, jossa on virallinen pesupaikka.
Musta ei ole laiskan valinta. Nytkin kun vein entisen vaihtoon, niin myyjä kiitteli kovasti kun kerrankin asiakas tuo autonsa vaihtoriviin jo valmiiksi fixattuna hän kun tuntee minut jo vuosien takaa ja tietää minun pesuneuroosista :) . Pitihän se entinen pestä, vahata ja puunata vielä viimesen kerran ennen lähtöään tyrkylle uutta omistajaa etsimään .
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

.
Viimeksi muokannut Mosku, 05 Syys 2018, 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

Tottakai peukkuja! Terveys on todellakin tärkeintä, autot vain harrastus.
lnaukkar
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1202
Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023

Ikävä kuulla, mutta tervehtymisiä! Toivottavasti pian taas ajossa ja kuskin kunto kunnossa!
Avatar
JMV
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 305
Liittynyt: 15 Loka 2011, 18:15
Auto: G26 M440i xDrive Gran Coupe 2022

Tsemppiä Moskulle!
Vastaa Viestiin