Lisää kuvia ja turinoita autosta nyt n.500km ajon jälkeen:
Kyllähän se saa aina mielen hyväksi kun tämän starttaa tallista ja lähtee baanalle. Uuden sisustan tuoksu kera nahkojen on kyllä lähes huumaava .
Tässä autossa on mulle kaikki tarpeellinen varuste mukana ja mitään ei tule äkkiseltään mieleen, mitä tarvisin lisää. No, ehkä kuutoskone..
Värimaailma on just mieleinen, neliveto ja vetokoukku on oltava.
DDC-alusta on aivan mahtava, iso Idrive-näyttö kera navin on kiva olla, Head-up kuuluu kategoriaan: miten sitä on osannutkaan olla ilman. Kameroita on joka suuntaan, Connected- ja Innovation-paketit toivat kaikkea kivaa varuste extraa. Uuden tyyppiset ambient valot pikkasen tyylikkäät .
Nyt olen auton saanut pestyä ja vahattua hyvin Megun Carnauba-vahalla. Varmaan ensimmäiset pienet pesunaarmutkin tuli maalipintaan( ei vaan voi välttää). Tilasin sitä BH Autofoamia ja onhan muuten huippu tavaraa. Tuoksuuki aika hyvälle .
Mökilläkin tuli jo käytyä tällä uudella ajokilla ja pitempää siivua tällä on kyllä kerrassaan mukava taittaa.
G30 520dA xDrive luxury line business comfort -17
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Se piti vielä lisätä, että Navi ei toimi. Myyjä kertoi tästä heti ensitöikseen ennen luovutusta. Eivät olleet saaneeet aktivoitua navia jollain vaadittavalla koodilla luovutushuollossa. Saavat uuden aktivointikoodin ens viikolla ja keskiviikkona auto menee siis pajalle. Toivottavasti ei tule tavaksi..
Jooja sekin piti vielä lisätä että otin noita ylimääräisiä merkintöjä autosta pois ennen vahaamista. Eli siis luxury line-merkit kyljestä edestä ja takaa mallimerkintä sai lähteä.
Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
Jooja sekin piti vielä lisätä että otin noita ylimääräisiä merkintöjä autosta pois ennen vahaamista. Eli siis luxury line-merkit kyljestä edestä ja takaa mallimerkintä sai lähteä.
Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
- ///Marko
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1723
- Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
- Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport
Yhden BMW:n luovutuksessa mulle sanottiin että koodin näppäilyssä pitää olla tarkkana sillä jos se menee kerrankaan väärin, niin uuden koodin joutuu tilata Saksasta ja siinä menee aikaa.Mosku kirjoitti:Se piti vielä lisätä, että Navi ei toimi. Myyjä kertoi tästä heti ensitöikseen ennen luovutusta. Eivät olleet saaneeet aktivoitua navia jollain vaadittavalla koodilla luovutushuollossa. Saavat uuden aktivointikoodin ens viikolla ja keskiviikkona auto menee siis pajalle. Toivottavasti ei tule tavaksi..
Taitaa ne kivet jäädä sinne vakoon kiinni.Mosku kirjoitti: Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
Ainakin minulla on niitä jokunen siellä jumissa.
Jotenkin tuntuu että juuri tuon räppänän takaa oisi maalipinta puhtaampi kuin sen sivuilla. Mutta valkoisessa ei kulumat oikein näy.
Mustassa taas sen kyllä huomaa paremmin.
Luultavasti ilmaa siitä menee aika haipakka ohitse.
Kyllä kait sinne vois jonkun hyttysverkon saada asennettua renkaan taakse jos sen muoviin saisi jotenkin kiinni. Taitanee kulua aika äkkiä pois.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Jos tossa aukon ulostulon kohdalla ei ole valmiiksi jo laitettu kivenisku suojateippausta, sellaista vois harkita siihen suojaamaan maalipintaa. Läpinäkyvänä ei erotu juuri mitenkään.Mosku kirjoitti:...Sitten mietitystä herättää etulokasuojassa oleva ilma-aukko, se alaosassa oleva jossa on kromikoriste, että mitehän renkaasta lentävät kivet tai hiekka pääsee ilma-aukon kautta kuluttamaan kylkeä . Mulla kun tulee soralla ajettua n.10km suunta mökille mennessä. Saiskohan tuon aukon jotenkin tukittua?
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Juuri näin heillä oli päässyt käymään. Harmittava takaisku ja vaati ylimääräisen käynnin huollossa. Muutenkin on tämä viikko ammuttu täyteen menoja...///Marko kirjoitti:Yhden BMW:n luovutuksessa mulle sanottiin että koodin näppäilyssä pitää olla tarkkana sillä jos se menee kerrankaan väärin, niin uuden koodin joutuu tilata Saksasta ja siinä menee aikaa.
Joo, näky tuolla räppänässä olevan pikku kiviä jemmassa. Jotain pitää kehitellä. Kuitenkaan tuon totaalinen tukkiminen esim. solukumilla ei kait kannatta?gestapo kirjoitti:
Taitaa ne kivet jäädä sinne vakoon kiinni.
Ainakin minulla on niitä jokunen siellä jumissa. Kyllä kait sinne vois jonkun hyttysverkon saada asennettua renkaan taakse jos sen muoviin saisi jotenkin kiinni. Taitanee kulua aika äkkiä pois.
Kiitos . Kyllähän aikuisella miehellä leluja pitää ollajapi2010 kirjoitti:Hienot on pelit ja vehkeet :-)
no joo, ei huono ajatus. Auto menee ensi viikolla lasien tummennukseen, niin pitää kysyä olisko heillä mahdollisuutta asentaa kivenisku teippausta.Havis kirjoitti:Jos tossa aukon ulostulon kohdalla ei ole valmiiksi jo laitettu kivenisku suojateippausta, sellaista vois harkita siihen suojaamaan maalipintaa. Läpinäkyvänä ei erotu juuri mitenkään.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Kiitos!bfi1864 kirjoitti:Hieno G30
Sisusta on upea!
Mikset tilannut ilman mallimerkintöjä?
Perusmusta on hieno, mutta kova homma siinä on, harvalla hermot kestää
Eikai kaikkea voi muistaa .
Mielestäni perusmusta on hienompi kuin metallimusta. Musta on oikeasti musta eikä harmaaseen taittava.
Mulla ei ole hermot olleet koetuksella mustan kanssa, kolmas jo menossa. Päinvastoin. Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 1450
- Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
- Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020
[emoji106][emoji106]Mosku kirjoitti:Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 318
- Liittynyt: 07 Syys 2011, 07:12
- Auto: F87 M2 LCI
- Paikkakunta: Turku
Totta kyllä tuon sävyn kanssa, musta on musta metallimusta on johonkin muuhun sävyyn taittava. Mulla oli aikoinaan 2 perusmustaa ja 2 metallimustaa Bmw:tä, joten tuttu homma. Metallimustan naarmuttomana pitäminen vs. Perusmusta tuntui jopa helpoltaMosku kirjoitti:Kiitos!bfi1864 kirjoitti:Hieno G30
Sisusta on upea!
Mikset tilannut ilman mallimerkintöjä?
Perusmusta on hieno, mutta kova homma siinä on, harvalla hermot kestää
Eikai kaikkea voi muistaa .
Mielestäni perusmusta on hienompi kuin metallimusta. Musta on oikeasti musta eikä harmaaseen taittava.
Mulla ei ole hermot olleet koetuksella mustan kanssa, kolmas jo menossa. Päinvastoin. Autonpesu ja vahaaminen on mukaava ajan vietettä tallissa, myös terapiastakin se käy. Autohan pestään väh. kerraan viikossa. joskus myös useammin.
Ja pääasia että omistaja tykkää
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 749
- Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
- Auto: G30 520dA xDrive luxuryline
Niin ja pesutavalla on myös suurta vaikutusta naarmuuntumiseen. Jos pesee autoaan pelkästään harjakoneissa on tulos jotain järkyttävää. Perusmustassa varsinkin.bfi1864 kirjoitti: Metallimustan naarmuttomana pitäminen vs. Perusmusta tuntui jopa helpolta
Ja pääasia että omistaja tykkää
Itse jos käytän autoani joskus harvoin koneessa talvella on se aina harjatonpesu. Muuten pystyn pesemään autoni käsin omalla pihalla ja talvella töissä työaik....eiku työpäivän jälkeen meidän kalusto-hallissa, jossa on virallinen pesupaikka.
Musta ei ole laiskan valinta. Nytkin kun vein entisen vaihtoon, niin myyjä kiitteli kovasti kun kerrankin asiakas tuo autonsa vaihtoriviin jo valmiiksi fixattuna hän kun tuntee minut jo vuosien takaa ja tietää minun pesuneuroosista . Pitihän se entinen pestä, vahata ja puunata vielä viimesen kerran ennen lähtöään tyrkylle uutta omistajaa etsimään .