G30 520dA xDrive luxury line business comfort -17

Käyttäjät esittelevät autojaan
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Laitetaas nyt tänne esittely uudesta tulevasta kulkineesta.
Aiemmin en ole autojani täällä esitellyt, mutta nyt on kuume ja polte päästä uuden puikkoihin sen verran kova. Odotan tulevalta autolta paljon. Varusteitakin ruksin melko hövelisti eli en jäänyt miettimään niitä sen kummemmin järkiperusteilla, enemmänkin tunteella tässä mentiin. Nykyisessä autossa oli juuri päinvastoin ja siksikin varustelu on aika basic.

Jouluaatonaattona -16 tilattu auto menee viikko 13. tuotantoon ja siitä n. Kk pitäis auto olla jämyllä luovutuskunnossa. Sopivasti kesärengaskeleille.

Noniin, niitä varusteita:

-musta
-business comfort mm. Peruutuskamera, pdc, ratinlämmitys ym.
-luxury line, sis. Ambient, nahat (konjakki), puulistat fineline cove(vaalea matta) 18" vanteet ym.
-innovation paketti mm. Display key, adaptive led, head up, black panel ym.
-connected mm. pro.navi ym.
-sport istuimet edessä
-individual anthrasite sisäkatto
-4-zone ilmastointi
-sport ohjauspyörä
-hifi paketti, 12 kaiutinta
-DDC- säätyvä alusta

-Liike laittaa defan lämpöpaketin ja tummennukset laseihin, takalasi 20% kaikki sivut 35% sävyillä.
-Talveksi ostan sitten jotkut kivat tiheäpuolaset 18" vanteet Continental nastoilla.

Varmasti jäi jotain manitsematta, mutta lisäilen niitä sitten sitä mukaa kun muisti pelaa ja "ym"-merkintä varusteissa tarkoittaa juurikin muistin hetkellistä häiriötilaa :lol: . Hatun nosto heille, jotka muistavat pakettien sisällöt ulkoa.

Kuvia tulee kun saan auton kotiin, tutustutaan, käydään kylvyssä ja laitetaan hoitava vaha pintaan, kameran akun ladattua, säädöt kamerasta kohilleen, kuvauspaikan valittua, mukana tulevan pullon korkattua eli syötyä ja juotua, Aurinkokin pitäis paistaa jne. :lol:
gestapo
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1870
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 17:23
Auto: BMW i4 M50

Upea auto tulossa.
pitkä kuukausi edessä :)

Mutta kiinnitin tuohon mainitsemaasi Defan talvipakettiin huomiota. Onko tosiaan jo defalta tullut moottorilämmitin G30:en?
Ei vielä ainakaan sen sivustot mainitse asiasta mitään ja omastakin myyjäliikkeestä aikoivat ottaa heti yhteyttä kun se saatavilla on. Mutta lienevät unohtaneet ilmoittaa.

Calixilta löytyy jo se letkumallinen, jumalattoman kallis se on.
Ex: 2002/ E12 520/ E21 318i/ E34 518i/ E34 520i/ E46 316ti/ E87 116i/ E81 116i/ E84 X1/ F30 318dA/ F30 320iA xDrive/ F10 518dA/ F20 M135i xDrive/ F10 520dA xDrive/ G30 520dA xDrive/ G30 530e/ G20 330e xDrive/ i4 M50.
Wonderi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1847
Liittynyt: 20 Syys 2015, 00:39
Paikkakunta: Nokia

Ei kai G30 erilaista Defaa/Calixia tarvitse, sama moottorinlämmitin sopinee kuin muihinkin jossa on sama moottorimalli. Letkulämmitin sopii moottorin mallistakin riippumatta.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

gestapo kirjoitti:Upea auto tulossa.
pitkä kuukausi edessä :)

Mutta kiinnitin tuohon mainitsemaasi Defan talvipakettiin huomiota. Onko tosiaan jo defalta tullut moottorilämmitin G30:en?
Ei vielä ainakaan sen sivustot mainitse asiasta mitään ja omastakin myyjäliikkeestä aikoivat ottaa heti yhteyttä kun se saatavilla on. Mutta lienevät unohtaneet ilmoittaa.

Calixilta löytyy jo se letkumallinen, jumalattoman kallis se on.
Kiitos!

Tosiaan itse en edes hoksannut kysyä tuosta lämmittimestä että onko mallikohtanen. Selvitellään ja voihan se f10:n sama käydä?? Aika vähälle käytölle on nykyisessäkin lämmitin jäänyt. Joskus töissä ja mökillä olen piuhan tökännyt paikoilleen. Lämmintalli on hyvä.

-Sähkötoiminen vetokoukku jäi varustelistauksestani pois. Harrastukset vaatii koukun, pitää pystyä vetämään mönkkäreitä ja kelkkoja perässä.
Viimeksi muokannut Mosku, 28 Maalis 2017, 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1449
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Hienolta paketilta tuo vaikuttaa - onnea uudesta autosta / sen odotuksesta!
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

Onneksi olkoon tilauksesta! Värit pitäisi olla kohdillaan. Nuo mattapintaiset fineline cove sisälistat on varmasti hienot eivätkä naarmuunnu helposti ja konjakit nahat on ainakin suosittu väri. Musta passaa ulkoväriksi varmasti hyvin. Itse kannatan musta/musta comboa tällä hetkellä joka johtunee siitä että kaipaan exkolmosta.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Kiitos, kiitos!

Pitkään puntaroin noiden listojen kanssa. Ensin oli tarkotus ottaa valkoset nahat ja tummat lakatut puulistat. Tähän asti kaikki bemareideni sisälistat ovat olleet kiiltäviä, joten vaihtelun vuoksi nyt matat. vaihtoehdoista oli aika vaikea löytää esim. netistä kuvia saati että olis livenä päässyt näkemään
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Pari viikkoa vielä laskettuun aikaan :w00t:. Ei tämä mikkään vauva-foorumi silti oo :lol:
phuksi
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 883
Liittynyt: 03 Maalis 2012, 17:52
Auto: F07 530d GT5 xDrive
F12 640i Cabrio
E87 120d

Mosku kirjoitti: Ei tämä mikkään vauva-foorumi silti oo :lol:
Juu ei. Vauva-palstan aihe- ja tietomäärälle on paha pistää kampoihin :blink: se on aina googlen kärjessä.

-p
Menneet...
2012 - 2015 330dA xDrive
2005 - 2014 BMW X3 3.0iA
2006 - 2012 VW Passat 2.0 TFSI
2002 - 2005 BMW 318i Touring
1999 - 2002 Ford Focus 1.8 Trend
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

.
Viimeksi muokannut Mosku, 05 Kesä 2017, 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Ja jottei tämäkin foorumi menisi pelkäksi scheisseksi, niin pistetään infoa tulevasta autosta.
Eli siis luovutus tänään klo. 16.00. En malta odottaa. Tänään tai huomenna aamusta lähden sitten ajelemaan mökilleni. Mahtava päästä uudella autolla reisuun.
Sisälistat on luonnossa kyllä paljon tummemmat mitä konfiguraattorin kuvissa. Tässähän on Fineline Cove-listat vaikka näyttävätkin siltä tummalta puu vaihtoehdolta. Noo, ihan hyvän näinkin, vaikkakin odotin näitä paljon vaaleammiksi.
Renkaat on non rft Hankook humpuukit :wassat: . Saa nähä millaset ovat. Olishan ne Continentalit olleet enemmän mun mieleen, mutta toisaalta noita humpuukejakin on jossain kehuttu. Mene ja tiedä....
Viimeksi muokannut Mosku, 05 Kesä 2017, 15:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
lnaukkar
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1202
Liittynyt: 09 Marras 2015, 22:19
Auto: i4 M50 2023
iX1 xDrive30 2023

No johan on nurkkaan jemmanneet auton. Mitkä Hankookin renkaat tarkalleen?

Hyvältä näyttää muuten sisusta!
Sod-3
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 275
Liittynyt: 16 Joulu 2010, 16:17
Auto: G30 530e Msport

Muutamassa olen nähnyt ventus primea. Omilla kokemuksilla en keksi yhtään huonoa puolta kyseisen merkin renkaista.
Topicciin, komeat on värit!
314da
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 133
Liittynyt: 08 Tammi 2013, 09:27

Sod-3 kirjoitti:Muutamassa olen nähnyt ventus primea. Omilla kokemuksilla en keksi yhtään huonoa puolta kyseisen merkin renkaista.
Topicciin, komeat on värit!
Itselläkin ensimmäiset Hankookin Ventus Primet alla toki F31:ssä mutta ei varmasti viimeiset. Renkaat ovat olleet kyllä tosi positiivinen yllätys ovat hiljaiset ja eivät vetele syvissäkään urissa.
Bemmisti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 156
Liittynyt: 16 Helmi 2013, 16:30

Onnittelut Moskulle. Itse käyn huomenissa omani. Omani oli valmistunut 27.3.2017 eli tuliko meille samana päivänä kasatut autot? Hankookithan ovat todella hiljaiset.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

lnaukkar kirjoitti:Mitkä Hankookin renkaat tarkalleen?

Hyvältä näyttää muuten sisusta!
Kiitos! Sisustan värimaailmaan olen erittäin tyytyväinen. Musta sisäkatto on kyllä pakkovalinta seuraavissakin autoissa. Miksihän en ole aiemmin älynnyt tuon hienoutta aikasemmissa autoissa:conf: .

Renkaat on Ventus S1 evo. Ei nämä huonot ole. Mielestäni tosi hiljaiset (tärkeä seikka) ja suuntavakaat, mitä nyt olen autolla n.450km jo ajanut . Onneksi väite, ettei 80t€ autoon laiteta mitä tahansa sekundaa alle pitää siis paikkansa.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Sod-3 kirjoitti:Topicciin, komeat on värit!
Kiitos! Kuten sanoin, tykkään kovasti.
Bemmisti kirjoitti:Onnittelut Moskulle. Itse käyn huomenissa omani. Omani oli valmistunut 27.3.2017 eli tuliko meille samana päivänä kasatut autot? Hankookithan ovat todella hiljaiset.
Kiitos, kiitos! Mahtavaa :thuup: ! Eikö olekin kiva saada uusimalli alle ensimmäisten joukossa. Kohtahan näitä on jo liikenteessä kyllästymiseen asti.
Ja pitää paikkansa, 27.3 rullas tämäkin ulos tehtaalta.

Lisää kuvia autosta ja juttua kokemuksista tulee tässä lähipäivinä kun saan auton tänään pestyä ja vahattua: Autotallissahan on kiva viettää Lauantai päivä uuden auton kimpussa. Paljon on myös opiskeltavaa autossa kiitos monipuolisten säätöjen ja lisävarusteiden.
Bemmisti
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 156
Liittynyt: 16 Helmi 2013, 16:30

Mulle myyjä suositteli jotain Innokem Ceramic käsittelyä. Otin sen, olivat laittaneet sen pintaan ennen luovutusta. Kolmen vuoden takuu näytti lapussa olevan. Mutta olen vähän skeptinen noihin pinnoiteisiin.

Onhan se kieltämättä mukava ajella uudella Bemmillä. Eikä näitä vielä kyllä ihan joka nurkalla vastaan tule. Eli uutuusarvo säilyneen vielä tovin:).

Voisin kuvitella, että autosi on erittäin hiljainen rengasääniltään kun sulla norminakit ja DDC. Omassa DDC ja Pirellin p7 RFT 245/275 ja kohtuu hiljaista kyytiä tääkin antaa.
Havis
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 706
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 21:54

Mosku kirjoitti:
lnaukkar kirjoitti:Mitkä Hankookin renkaat tarkalleen?...
Renkaat on Ventus S1 evo. Ei nämä huonot ole. Mielestäni tosi hiljaiset (tärkeä seikka) ja suuntavakaat, mitä nyt olen autolla n.450km jo ajanut . Onneksi väite, ettei 80t€ autoon laiteta mitä tahansa sekundaa alle pitää siis paikkansa.
Varmaan siis S1 Evo2 (K117)? Eli tämä uudempi versio vanhasta S1 Evo:sta (K107). Hieman erilaine kuvio noissa.

Itsekin hankin omaan autooni S1 Evo2:t, ja hyvin toimii. Olivat uusimman Autobildin (6/2017) rengastestissä mukana. ja hyvin pärjäsivät siinäkin. Paremmin kuin esim Continental.
Mosku
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 749
Liittynyt: 08 Elo 2010, 09:34
Auto: G30 520dA xDrive luxuryline

Bemmisti kirjoitti:Mulle myyjä suositteli jotain Innokem Ceramic käsittelyä. Otin sen, olivat laittaneet sen pintaan ennen luovutusta. Kolmen vuoden takuu näytti lapussa olevan. Mutta olen vähän skeptinen noihin pinnoiteisiin.

Onhan se kieltämättä mukava ajella uudella Bemmillä. Eikä näitä vielä kyllä ihan joka nurkalla vastaan tule. Eli uutuusarvo säilyneen vielä tovin:).

Voisin kuvitella, että autosi on erittäin hiljainen rengasääniltään kun sulla norminakit ja DDC. Omassa DDC ja Pirellin p7 RFT 245/275 ja kohtuu hiljaista kyytiä tääkin antaa.
Joo, mulla oli kans edellisessä autossa ennen luovutusta laitettu joku keraaminen pinnoite, makso muistaakseni 300€ ja takuuta annettiin 2-3-vuotta. En pitänyt pinnoitetta sen kummempana kuin hyvää vahaa. Kesto ja kiilto oli samaa luokkaa kuin käyttämieni Meguiars-vahojen kanssa. Siispä tähän jäi pinnoite ottamatta. Kompensoin tuota puutetta vahaamalla autoni n.2kk välein tai useammin, jota kyllä tein edellisenkin kohdalla pinnoitteesta huolimatta.
Noita pinnoitteiden annettuja takuita myös epäilen. Jos menet liikkeeseen sanomaan: tää ei kiillä tai hyljeksi likaa kuten ennen, tuskin laittaavat uutta pintaa ihan noin vain.

Kyllä normikumit tekee myös paljon hiljaisuuteen. Myös DDC on aivan huippu!! Suosittelen ottamaan tämän varusteen jos tykkää mukavuudesta ja toisinaan haluaa alustalta sporttista jäykkyyttä. Säätö onnistuu nappia painamalla :) . Itse pidin M-sportillisen esittely vitosen alustaa epämielyttävän kovana. Makuasioita tottakai...
Havis kirjoitti:Varmaan siis S1 Evo2 (K117)? Eli tämä uudempi versio vanhasta S1 Evo:sta (K107). Hieman erilaine kuvio noissa.

Itsekin hankin omaan autooni S1 Evo2:t, ja hyvin toimii. Olivat uusimman Autobildin (6/2017) rengastestissä mukana. ja hyvin pärjäsivät siinäkin. Paremmin kuin esim Continental.
Juuri näin, eli Evo2- mallia nämä on. Hyvät ovat ja meikäläisen ennakkoluulot näistä karisi pois. Ensimmäiset Hankookit, muttei varmasti viimeisetkään. Hyvä juttu on myös että pistävät kampoihin jopa Conteille´.
Vastaa Viestiin