Edellisessä autossani (WV Scirocco) Eibachin jouset oli juuri se tarvittava muutos, millä sai ajettavuutta nostettua tason verran ylöspäin. Takavetomallissahan adaptiivinen alusta on 10-15 mm matalampi ja ymmärtääkseni erona on vain jouset. Tästä olen päätellyt, että progressiiviset jouset pienellä (se 15 mm) tiputuksella tekisi hyvää, saisi vähän massakeskipistettä samalla kohti maata.alpin_sport kirjoitti:Kyllä tuon hintaluokan auto ansaitsee myös kunnon alustan, mutta pelkät madallusjouset ei välttämättä juuri paranna ajettavuutta. Mitenkähän vakio adaptiivinen alusta toimii niiden kanssa?
Adaptiivisen alustan otin juuri sen takia, että kuvittelin että aavistuksen jämäkämpi sport-asento laittaisi kallistelun kuriin. Valitettavasti sitä se ei tehnyt. Muutenhan tuo on erittäin hyvä, muuta tosiaan sellainen pehmeä niiaaminen mutkissa olisi kiva saada pois.
Joo, mutta avoin olen muillekin ehdotuksille. Koko alustaa en kuitenkaan lähde uusimaan.