Juu, omaa typeryyttä, kun en selvittänyt tuota etukäteen. Oletin, että myös näissä on, kun Audissakin ollut jo kohta 10v.lnaukkar kirjoitti: ↑13 Maalis 2018, 19:33
Taitaa olla vasta näissä uusissa G-sukupolven autoissa tuo lämmitetty vakkarin tutka (ja kamerat).
Nelosesta ei ole näissä kokemusta, mutta edellinen vitosen xdrive meni omaan makuun kuin juna tuollaisissa ... Onko sulla muuten sattumoisin samat renkaat (koko ja malli) jolla vertailet? Tuollainen käytösero voi hieman riippua niistäkin.
Joo olin ehkä turhan kärkevä tuossa, siis kyllähän auto menee hyvin suurimpaan osaan verrattuna. Loskassa samaa tasoa haldex A3:n kanssa, paitsi tuossa vallin ylityksessä. Mutta torsen A4 silti selkästi vakaampi laitos, jotenkin vain odotin lähes samanlaista suoriutumista tältä.
Kun taas esim lumisessa mäkilähdössä tuo ZF+xdrive toimii todella mallikkaasti, huomattavasti A3 haldex+s-tronicia paremmin.
A3:n alla oli 225/40-18" Goodyearin nastat, A4:ssä on 225/55-16" Nokia Hakka 7 ja tässä Bemarissa nyt 225/45-18" Hakka 9.
Varmasti myös osaksi sitä, että olen tottunut tietyn tyyppiseen ajettavuuteen. Olen kirjaimellisesti aina ajanut(kohta 15V) quattro Audeilla, joten siirtymä tuottanee vähän vaikeuksia.