Muun merkkisten autojen yhteinen ketju

Käyttäjät esittelevät autojaan
Vollgas
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 244
Liittynyt: 29 Loka 2010, 19:12
Auto: 435i xDrive Cabriolet -15 & Audi Q7 -21

marko kirjoitti:Hieno on, eikä mielestäni mitenkään tylsä, vaikka itse en tämän tyyppisistä isoista autoista ensisijaisesti olekaan kiinnostunut. Samaa mieltä noista puulistoista. Mitä tarkoittaa tummat tuplaikkunat.
Tummat lasit jotka kaksinkertaiset ja laminoidut.
Eivät ole ihan helpolla rikottavissa ja eristävät ääntä todella hyvin.
masaf1
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 901
Liittynyt: 06 Heinä 2011, 09:11
Auto: Kia Proceed GT

Eihän siihe pakko niitä 90-lukulaisia puita oo valita, jotain mustaa hyvin tummaa jne ;) Mun mielestä Mersujen vakio/suht vakiosisustat on menneet ulkonäöllisesti huonompaan suuntaan 2010-> eteenpäin esitellyissä. Nojoo makuasioita ja pääasia, että on ostajalleen mieluinen.
VolvostaBemariin
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1450
Liittynyt: 09 Huhti 2011, 15:05
Auto: G05 45e 2020
F45 225xe 2020

Todella hieno peli toverilla Vollgas! Kyllä kelpaa maantietä (ja myös Autobahnia) tuolla niellä!
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Vollgas kirjoitti:Sisustasta tuli väkisinkin hiukan tylsä kun halusin tuuletetut penkit. Niitten kanssa ei saanut kuin ihan perusnahat -kaikki exclusive & AMG -jutut jäivät tällöin automaattisesti pois. Kun piti valita mukavuuden tai ulkonäön välillä niin mukavuus voitti.
Puiset koristelistat taas muutenkin pappamaiseen autoon olisivat olleet... jotenkin 90-lukua. Siksi nuo alumiinilistat.
Säädettävä tunnelmavalaistus (valkoinen/keltainen/sininen) sentään on jotain premiumia jota ei ihan joka kiposta löydy.
No, tylsä ja tylsä...minusta tuo on aikalailla sitä, mitä tuon segmentin auton tulee ollakin, eli henk.koht pidän kyllä.
Käyttöautoksihan tuo sinulla ilmeisesti on ajateltu ja siihen tuo on minun makuuni juuri oikea myös sisustaltaan. Aika samoin periaattein olen ruksinut omaan tilauksessa olevaan X5:seen sisätilavarustusta ja samat kriteerit oli aikanaan Cayenneen. Sitten taas Carreran ja 987:t määrittelin ihan toisenlaisin kriteerein - koska käyttötarkoituskin oli lähes 100%:sti sporttinen ajohuvittelu.

Komea peli ja minun makuuni oikein hyvällä maulla laitettu.
V__6
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Huhti 2016, 22:02

Vollgas, onnittelut upeasta Mesestä! Nautinnollisia kilometrejä!
Vastaa Viestiin