Tervehdys
Tulipa hankittua ensimmäinen BMW ja sen kunniaksi myös tunnukset tänne foorumille. Tähän asti tallissa on ollut ainoastaan VAG konsernin tuotteita, mutta nyt oli aika kokeilla jotain uutta
Auto on siis otsikon mukainen E91 LCI 320d Touring vuodelta 2011. Auto on ollut Saksassa yhdellä omistajalla ja mittariin kertynyt 122tkm. Kaikki huollot on tehty samassa BMW merkkiliikkeessä, josta auto on uutena ostettu. Auto on ns.fleet edition malli, eli tehoja tässä on 163hv/380Nm.
Ulkovärinä Individual Moonstone Metallic ja Individual tummennukset takalaseissa. Sisältä löytyy coral red nahkaverhoilu.
Varustepuolelta löytyy panoraamakattoa ja penkkien täyttä sähkösäätöä/muistipaikkoja lukuunottamatta lähes kaikki mitä tehtaalta on saanut.
Väri ei valitettavasti pääse kuvissa oikeuksiina, mutta tässäpä muutama heikkolaatuinen otos
BMW E91 LCI 320d M-sport
- Liitteet
-
- Sisä 3.JPG (111.75 KiB) Katsottu 9450 kertaa
-
- Sisä 2.JPG (103.83 KiB) Katsottu 9450 kertaa
-
- Sisä 1.JPG (113.68 KiB) Katsottu 9450 kertaa
-
- Ulko 2.JPG (120.28 KiB) Katsottu 9450 kertaa
-
- Ulko 1.JPG (120.82 KiB) Katsottu 9450 kertaa
- burtsi
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 107
- Liittynyt: 20 Tammi 2013, 19:51
- Auto: Audi :((
ex. E60 M5, F20, F30, E39 jne... - Paikkakunta: Kirkkonummi
Tyylikäs auto parhaalla sisustan värityksellä (noissa kuvissa ei kylläkään värisävy oikein pääse oikeuksiinsa). Onnittelut! Tässähän on N47 moottori eikö vain? Kannattaa tsekata jossain vaiheessa ettei jakopäästä vaan kuulu ylimääräisiä ääniä...
Kyllä vain, N47 moottori. Täysin identtinen tuon 135kW version kanssa. Itse asiassa auton tiedoissa VIN koodilla haettaessa näkyy 135kw, mutta tämä fleet edition on vastaavasti varustelistauksessa ja 120kW teho myös rekisteriotteessa.
Tämä Moonstone on livenä mielestäni todella upea väri, varsinkin auringossa. Coral red nahat jännitti alkuun, mutta olivat lopulta omaan makuun todella mieluisat.
Toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen!
Tämä Moonstone on livenä mielestäni todella upea väri, varsinkin auringossa. Coral red nahat jännitti alkuun, mutta olivat lopulta omaan makuun todella mieluisat.
Toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen!
Onneksi olkoon ja otan osaa: http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f= ... 7+moottori" onclick="window.open(this.href);return false;
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Sorry, ongelmat loppuvat 3/2011 valmistuneisiin, omani on 2/2012...Sejan kirjoitti:Kiitos! Näytämme olevan samassa veneessä Onneksi tuo pahin riskiryhmä taitaa olla näissä ennen 3/2009 valmistetuissa 177hv moottoreissa.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Pitää paikkansa, noita on muutamia kappaleita maailmalla lauennut tuon jälkeenkin valmistuneissa, mutta paikallinen merkkihuolto ei ole yhtään nähnyt / korjannut eikä käsittääkseni kukaan tällä foorumillakaan ole sellaisen kohteeksi joutunut, tai edes ketään tunne jolla tuo ongelma olisi tuon päivän jälkeen valmistuneessa autossa. Mutta eihän tuo tule läheskään kaikissa ennen tuota valmistuneissakaan.Sejan kirjoitti:Pikainen googletus paljastaa noita ongelmia olleen myös 3/2011 jälkeen valmistetuissa autoissa. Mutta ei tästä sen enempää , toivotaan huolettomia kilometrejä
Toivotaan ongelmattomia kilometrejä.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 287
- Liittynyt: 14 Tammi 2012, 10:47
- Auto: MB C300d 4Matic AMG -20
- Paikkakunta: Kainuu
On joutunut tälläkin foorumilla ja muutamia takseja tiedän, joissa on uusittu koko moottori. Nimenomaan vielä 03/2011 jälkeen valmistetuissa. Toki ne on olleet jo n. 150tkm ajettuja. Itsellä nyt remontin jälkeen ajettu kohta 40tkm eikä ainakaan vielä ole kahnuttava ääni uusiutunut. Harvinaista kai tässä minun tapauksessa oli, että jakopään remontti tehtiin jo 19tkm kohdalla!salmol kirjoitti:Pitää paikkansa, noita on muutamia kappaleita maailmalla lauennut tuon jälkeenkin valmistuneissa, mutta paikallinen merkkihuolto ei ole yhtään nähnyt / korjannut eikä käsittääkseni kukaan tällä foorumillakaan ole sellaisen kohteeksi joutunut, tai edes ketään tunne jolla tuo ongelma olisi tuon päivän jälkeen valmistuneessa autossa. Mutta eihän tuo tule läheskään kaikissa ennen tuota valmistuneissakaan.Sejan kirjoitti:Pikainen googletus paljastaa noita ongelmia olleen myös 3/2011 jälkeen valmistetuissa autoissa. Mutta ei tästä sen enempää , toivotaan huolettomia kilometrejä
Toivotaan ongelmattomia kilometrejä.
http://www.bmwforum.fi/viewtopic.php?f= ... 6&start=60 tuolta sivulta 8. viesti.