Terve kaikille! Uusi jäsen ilmoittautuu.
Tuli hankittua työpaikan vaihdoksen vaatiman työmatka-autoilun vuoksi toinen auto perheeseen. Pääasialliset ajot perheen kesken ajellaan Audi Q5 3.0TDI:llä, mutta nyt hankin ensimmäisen BMW:ni. Kun työpaikan vaihto selvisi, päätin, että haluan hankkia itselleni E92/E93 BMW:n. Aloitin kartoituksen Nettiautosta ja mobile.de:stä. Rajallisella budjetilla liikenteessä ollessa vaihtoehdot tietysti rajautuivat vähiin. Suomessa hintahaarukkaan sopivat potentiaaliset autot olivat joko 320/325-koneisia ja usein vielä 2,5-litraisia bensakoneita, jotka eivät näyttäneet varsinaisesti lentävän ulos autoliikkeeistä.
Vuosittaiset kilometrit tulevat olemaan sitä luokkaa, että bensiini vs. diesel ovat varmaan +- nolla kustannuseroltaan. Kutosdieselin vääntöön tottuneena diesel oli kuitenkin ykkösvaihtoehto. 320dA olisi ollut muuten passeli, mutta koneen potentiaaliset ja kalliit ongelmat pelottivat sen verran, että päätin jättää ko. koneen väliin. Siispä kutoskoneista autoa etsimään.
Saksassa budjettiin sopivat autot olivat järjestään ajettu 180tkm++, mikä oli ehkä vähän liikaa. Saksalainen kaverini jeesasi sopivien autojen kartoituksessa kun sakemannit eivät tuntuneet vastaavan edes saksaksi kirjoitettuihin sähköposteihin.
Yksi hieno Individual-varusteinen E93 330dA jouduttiin skippaamaan kolarointihistorian vuoksi, varsinkin kun myyjä ei tiennyt auton korjauksista ja tapahtuneista vahingoista yhtään mitään. Harmillista sinänsä.
Lopulta löysin mobile.de:n kautta Vilnassa, Liettuassa myynnissä olleen 335d coupen. Autossa oli täydellinen huoltohistoria BMW-merkkihuollon leimoilla ja myyjä vastaili kaikkiin kysymyksiini hyvin tarkasti ja erinomaisella englannilla. Lopulta menin tsekkaamaan auton Vilnaan ja tehtiin kaupat.
Auto on 2007-mallinen, mutta rekisteröity vasta 4/2008. Syynä tähän se, että auto on ollut saksalaisessa BMW-liikkeessä esittelyautona.
Auto on ostettu Liettuaan samasta liikkeestä 2012 ja nyt minä ostin auton tältä toiselta omistajalta Vilnasta. MIttarissa kilsoja 142tkm.
Tässä speksejä:
Color Spacegrau Metallic - A52
Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW
2R4 Lt/aly W. Star Spoke 230 W.mix.tyres
2XA Sports Leath.steering Wheel+gear
205 Automatic Transmission
217 Active Steering
226 Sports Suspension Settings
320 Model Designation, Deletion
4AS Fine-wood Trim Oplar Grain Grey
403 Glas Roof, Electric
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
441 Smokers Package
459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
493 Storage Compartment Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
5AC Autom. High-beam Headlights Control
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control (pdc)
520 Foglights
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
524 Adaptive Headlights
534 Automatic Air Conditioning
544 Cruise Control With Braking Function
548 Speedometer With Kilometer Reading
563 Lights Package
6AA Bmw Teleservices
609 Navigation System Professional
612 Bmw Assist
620 Voice Input System
633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.
676 Hifi Loudspeaker System
760 Individual High-gloss Satin Chrome
775 Individual Roof-lining Anthracite
8SM Vin, Visible From Outside
8SP Cop Control
801 Germany Version
818 Main Battery Switch
851 Language Version German
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
Talvirenkaina autossa on 17" BMW Style 32 vanteet Dunlopin kitkoilla.
Laitatin autoon sen Suomeen tuotuani Defan moottorilämmittimen sekä sisätilan pistokkeen & lämmittimen. Ihan perussettiä, en ruvennut kikkailemaan minkään Defa Linkien kanssa.
Jos autosta nyt puutteita etsii, niin se ei ole M Sport, mutta pystyn sen kanssa toistaiseksi elämään. Ja jos kovasti alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan, niin voihan sitä hankkia M korisarjan tai vaikkapa M3-tyyliset puskurit. Suurempana puutteena on pieni, mutta ärsyttävä puute speksissä: USB-liitin puuttuu keskikonsolista, joten musiikin soitto puhelimesta ei ole niin mukavaa kun joutuu soittelemaan AUXin kautta eikä pysty ohjaamaan soitinta iDriven kautta. Lisäksi en olisi laittanut pahakseni, jos autossa olisi ollut Logic7 / Individual -poppivehkeet, mutta Hifikin on parempi kuin perussetti. En ole kuullut noita parempia ja ihan mukavasti tuo Hifikin soi. Ei tosin niin hienosti kun Q5:ssani olevat B&O:t.
Joka tapauksessa olen erittäin tyytyväinen autoon, on kyllä todella makea ajaa näin hyvin pienellä kokemuksellakin. Olin todella yllättynyt kun keskikulutus välillä Vilna-Tallinna oli vain 5,1 litraa/100km. Tuossa Kehä 1:llä suhatessa menee 6.8-7 l/100km.
Talvi mennään tällä setupilla. Keväällä/kesällä sitten pientä tuunausta.
Tällaisia olen ajatellut:
- LED -sisävalaistus
- LED -rekisterivalot
- LED -ovivalot logoilla
- BMW M3 tai M Sport -ratti
- BMW Performance -kiiltomustat munuaiset
- BMW Performance II Carbon -takaspoileri tai M3-takalippa (mitä mieltä tästä - sopiiko normipuskureilla olevan auton tyyliin?)
- iPod -adapteri hanskalokeroon tai jos löytyy joku fiksu modi esim. USB-tikun saamiseksi systeemiin EDIT: USB-liittimen saamiseen löytyy retrofit: MULF2 High-moduuli + USB-liitin.
- roiskeläpät e+t (EDIT: EI TULE)
- moottorin optimointi (ehkä jossain vaiheessa)
Otan mielelläni vastaan ideoita siitä, mitä autolle voisi vielä tehdä...
07/08 E92 335dA
Hieno auto!
Onko nuo takasivulasit tummennetut, kuvassa ainakin siltä näyttää. Jos niin tummentaisin myös etusivulaseja, kontrasti noiden välillä sivuprofiilissa on liian iso, näyttää siltä että auto katkeaa keskeltä.
Sisustan puulistat pois ja tilalle kiiltomustat.
Roiskeläpillä älä ulkonäköä pilaa. Eivät sovi coupeen, varsinkaan taakse.
Pieni takalippa ok, mutta mieluummin korinväriin. Hiilikuitukuvioinen vaatis sitten muutakin hiilikuituosaa
Mustat munuaiset ilman muuta kun on mustat ikkunalistat. Niiden kanssa sopisi myös peilinkuorien maalautus kiiltomustaksi.
Onko nuo takasivulasit tummennetut, kuvassa ainakin siltä näyttää. Jos niin tummentaisin myös etusivulaseja, kontrasti noiden välillä sivuprofiilissa on liian iso, näyttää siltä että auto katkeaa keskeltä.
Sisustan puulistat pois ja tilalle kiiltomustat.
Roiskeläpillä älä ulkonäköä pilaa. Eivät sovi coupeen, varsinkaan taakse.
Pieni takalippa ok, mutta mieluummin korinväriin. Hiilikuitukuvioinen vaatis sitten muutakin hiilikuituosaa
Mustat munuaiset ilman muuta kun on mustat ikkunalistat. Niiden kanssa sopisi myös peilinkuorien maalautus kiiltomustaksi.
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
Hyvännäköinen coupe, yksi BMWn parhaista. Roiskeläpät on ehdottomat näissä Suomen kurakeleissä, kyljet paljon siistimpinä ja suojaavat hiekkapuhallukselta. se usb-tökkeli puuttuu munkin autosta mutten ole sitä juuri kaivannut.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 15 Marras 2015, 00:27
- Auto: F11 535dA xDrive
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Mielestäni sivulaseja ei ole tummennettu, jännästi ne noissa kuvissa näyttävät tummemmilta...
Sisustan poppelilistat vai mitä lienevätkään ovat tosiaan hieman "pappamaiset", alumiini tai pianomusta olisivat tyylikkäämmät (ja hiilikuitu tietty).
Roiskeläppiä olen suunnitellut juurikin siitä syystä, että pysyisivät kyljet puhtaampina. Q5:een ei saa niitä johtuen S-line korisarjasta ja sen johdosta auton kyljet on täynnä pikitahroja jne. jotka ei lähde edes konepesulla mihinkään. Niitä on sitten saanut hinkata Sonaxin puhdistussavella pois. Jos nuo kuralätkät edes vähän säästäisivät hinkkaamiselta niin olisi kova juttu.
Takaspoilerista:
Tämän mallinen
houkuttaisi, mutta onko liian reteä jo?
Tämä lippa
olisi tosiaan vähän hillitympi.
Sisustan poppelilistat vai mitä lienevätkään ovat tosiaan hieman "pappamaiset", alumiini tai pianomusta olisivat tyylikkäämmät (ja hiilikuitu tietty).
Roiskeläppiä olen suunnitellut juurikin siitä syystä, että pysyisivät kyljet puhtaampina. Q5:een ei saa niitä johtuen S-line korisarjasta ja sen johdosta auton kyljet on täynnä pikitahroja jne. jotka ei lähde edes konepesulla mihinkään. Niitä on sitten saanut hinkata Sonaxin puhdistussavella pois. Jos nuo kuralätkät edes vähän säästäisivät hinkkaamiselta niin olisi kova juttu.
Takaspoilerista:
Tämän mallinen
houkuttaisi, mutta onko liian reteä jo?
Tämä lippa
olisi tosiaan vähän hillitympi.
- henripit
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
- Auto: e90 330dA -06
- Paikkakunta: Vantaa
Hieno auto! Pesuhifistelijän korvaan särähti tuo konepesu ja savella hinkkaaminen. Pikitahrat saat helposti pois esim http://www.biltema.fi/fi/Autonhoito/Pes ... 000033768/, tai tärpätillä. Savella hinkkaamalla naarmutat vain maalipintaa. Toki savea pitää ennen myllytystä, mutta ei mielellään muuten.kailinds kirjoitti:
Roiskeläppiä olen suunnitellut juurikin siitä syystä, että pysyisivät kyljet puhtaampina. Q5:een ei saa niitä johtuen S-line korisarjasta ja sen johdosta auton kyljet on täynnä pikitahroja jne. jotka ei lähde edes konepesulla mihinkään. Niitä on sitten saanut hinkata Sonaxin puhdistussavella pois. Jos nuo kuralätkät edes vähän säästäisivät hinkkaamiselta niin olisi kova juttu.
- Vähempi parempi -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 15 Marras 2015, 00:27
- Auto: F11 535dA xDrive
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Kiitos tuosta puhdistusvinkistä!
Joo, konepesussa on tullut autoja käytettyä kun ei yksinkertaisesti ole aikaa (eikä viitseliäisyyttä) pestä niitä käsin joka kerta kun pitäisi. Käsinpesut rajoittuvat lähinnä kevääseen ja kesään.
P*skaa jälkeähän nuo harjapesut tekee ja varsinkin vanteet pitää itse pestä painepesurilla joka tapauksessa. Keksin tuon saven käytön Tekniikan Maailman viime kesän numerosta, jossa käsiteltiin auton pesemistä. Luulin, että kun savella hinkkaa märkää pintaa, niin se ei naarmuuntuisi, mutta hyvä että tässä vaiheessa tuli parempaa tietoa. Pitääpä käydä piipahtamassa Biltemassa joku päivä.
Joo, konepesussa on tullut autoja käytettyä kun ei yksinkertaisesti ole aikaa (eikä viitseliäisyyttä) pestä niitä käsin joka kerta kun pitäisi. Käsinpesut rajoittuvat lähinnä kevääseen ja kesään.
P*skaa jälkeähän nuo harjapesut tekee ja varsinkin vanteet pitää itse pestä painepesurilla joka tapauksessa. Keksin tuon saven käytön Tekniikan Maailman viime kesän numerosta, jossa käsiteltiin auton pesemistä. Luulin, että kun savella hinkkaa märkää pintaa, niin se ei naarmuuntuisi, mutta hyvä että tässä vaiheessa tuli parempaa tietoa. Pitääpä käydä piipahtamassa Biltemassa joku päivä.
- kokkopa1
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 331
- Liittynyt: 05 Elo 2014, 19:41
- Auto: X1 xDrive25d TwinPwr Tbo A M-Sport 2012
- Paikkakunta: Uusimaa
Hieno auto ja hyvä väri
Suosittelen pienpoistoon http://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2m-tar-1-l. Jos käyttää vaan helmoihin, niin riittää varmaan vuoden päiviksi. Paras olisi laittaa vasta pesun jälkeen, jolloin voi hiekkavapaaseen pintaan vaikka vähän mikrokuiturättiä näyttää levittämiseen ja huuhtaista pois. Ennen konepesua, kun suihkauttaa ja antaa vaikuttaa muutaman minuutin, niin tämä tehoaa liukkaria paremmin eikä vie vahoja pois!
Suosittelen pienpoistoon http://www.autonhoitokauppa.fi/gyeon-q2m-tar-1-l. Jos käyttää vaan helmoihin, niin riittää varmaan vuoden päiviksi. Paras olisi laittaa vasta pesun jälkeen, jolloin voi hiekkavapaaseen pintaan vaikka vähän mikrokuiturättiä näyttää levittämiseen ja huuhtaista pois. Ennen konepesua, kun suihkauttaa ja antaa vaikuttaa muutaman minuutin, niin tämä tehoaa liukkaria paremmin eikä vie vahoja pois!
- Ricracing
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 2954
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 20:02
- Auto: Jotain ihan muuta
- Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa saitille kailinds!
E92 on ehdottomasti yksi kauneimmista Bemareista!
Ja tuo yksilö on vielä erityisen nätti ja varusteitakin tuntuu oleman.
Unohda ne roiskeläpät heti alkuunsa!
E92 on ehdottomasti yksi kauneimmista Bemareista!
Ja tuo yksilö on vielä erityisen nätti ja varusteitakin tuntuu oleman.
Unohda ne roiskeläpät heti alkuunsa!
Ex. '68 1800 NK, '78 E12 518, '81 E12 520, '87 E30 316, '88 E30 LCI 320iA, '90 K1, '95 E36 316i Compact, '97 E36 LCI 320i, '99 E46 320Ci, '01 E46 325Ci, '01 E39 LCI 525iA, '04 E60 525iA, '05 E60 525iA, '08 E60 LCI 520dA, '10 F10 520dA ja '14 F21 116iA.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 15 Marras 2015, 00:27
- Auto: F11 535dA xDrive
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Kiitos onnitteluista ja tervetulotoivotuksista!
Ensimmäinen retrofit-modaus hankittu (eBaysta): 4AE Adjustable Armrest.
Tammikuussa ajattelin hankkia itselleni synttärilahjana kiiltomustat munuaiset maskiin.
AJTechin tai Motorbitin moottorioptimointi on alkanut kovasti kiinnostamaan. Pitää katsoa, josko sen hoitaisi kesällä. Samoin kun on tullut luettua BTCF-foorumin kavereiden modailuja, niin M3 look puskurit ja helmat kuumottavat jonkin verran. Pitää kysellä tosin, että mitä noiden osien maalauttaminen maksaisi, niin tietäisi, että mikäli olisi kokonaiskustannus tuollaiselle setille.
Toinen asia tietty on, että viitsiikö tuohon lähteä. Normipuskureilla auto on klassisen kaunis coupe. Ei tietty näytä miltään räyhäkkäältä, tulta syöksevältä katuraaserilta, mutta kun kuskillakin on ikää lähes 40 vuotta, niin ei välttämättä tarvitsekaan.
Joo, kyllä ne roiskeläpät jää pois, käytetään sitten noita litkuja pikip*skan putsaamiseen.
Ensimmäinen retrofit-modaus hankittu (eBaysta): 4AE Adjustable Armrest.
Tammikuussa ajattelin hankkia itselleni synttärilahjana kiiltomustat munuaiset maskiin.
AJTechin tai Motorbitin moottorioptimointi on alkanut kovasti kiinnostamaan. Pitää katsoa, josko sen hoitaisi kesällä. Samoin kun on tullut luettua BTCF-foorumin kavereiden modailuja, niin M3 look puskurit ja helmat kuumottavat jonkin verran. Pitää kysellä tosin, että mitä noiden osien maalauttaminen maksaisi, niin tietäisi, että mikäli olisi kokonaiskustannus tuollaiselle setille.
Toinen asia tietty on, että viitsiikö tuohon lähteä. Normipuskureilla auto on klassisen kaunis coupe. Ei tietty näytä miltään räyhäkkäältä, tulta syöksevältä katuraaserilta, mutta kun kuskillakin on ikää lähes 40 vuotta, niin ei välttämättä tarvitsekaan.
Joo, kyllä ne roiskeläpät jää pois, käytetään sitten noita litkuja pikip*skan putsaamiseen.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 38
- Liittynyt: 12 Tammi 2015, 12:07
- Auto: BMW E92 335cix 2008
Sisustan poppelilistat vai mitä lienevätkään ovat tosiaan hieman "pappamaiset", alumiini tai pianomusta olisivat tyylikkäämmät (ja hiilikuitu tietty).
Itselläni taitaa olla samat listat ja tosiaan ei istu parhaalla tavalla muuhun autoon. Omassani vielä alcantara penkit niin sointuu ehkä vielä vähemmän kuin nahat.
Itselläni taitaa olla samat listat ja tosiaan ei istu parhaalla tavalla muuhun autoon. Omassani vielä alcantara penkit niin sointuu ehkä vielä vähemmän kuin nahat.
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 15 Marras 2015, 00:27
- Auto: F11 535dA xDrive
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Lion Tuningilla olis tällainen hiilikuitulista-setti n. 550€:
http://liontuning-carparts.de/Carbon+In ... -4736.html
Olisi aika paljon edullisempi kuin BMWn oma. Laadusta toki vaikea sanoa mitään.
Schmiedmannilta sais mustat listat 546€. Ehkä näissäkin asioissa eBay on ystävä...
Mites muuten, onko kellään kokemusta näistä "CSL" takaspoilereista tai kokonaisista takaluukuista:
Niissä kokonaisissa luukuissa (ainakin lasikuituisissa) on ilmeisesti ollut istuvuusongelmia ja niitä on jouduttu muokkailemaan.
Kuituversiosta en ole juttuja lukenut. Tuossa pelkässä takaspoilerissa - joka olisi tietty paljon edullisempi - minua hieman häiritsee sen "irrallisuus", joka näkyy tästä kuvasta hyvin:
http://liontuning-carparts.de/Carbon+In ... -4736.html
Olisi aika paljon edullisempi kuin BMWn oma. Laadusta toki vaikea sanoa mitään.
Schmiedmannilta sais mustat listat 546€. Ehkä näissäkin asioissa eBay on ystävä...
Mites muuten, onko kellään kokemusta näistä "CSL" takaspoilereista tai kokonaisista takaluukuista:
Niissä kokonaisissa luukuissa (ainakin lasikuituisissa) on ilmeisesti ollut istuvuusongelmia ja niitä on jouduttu muokkailemaan.
Kuituversiosta en ole juttuja lukenut. Tuossa pelkässä takaspoilerissa - joka olisi tietty paljon edullisempi - minua hieman häiritsee sen "irrallisuus", joka näkyy tästä kuvasta hyvin:
Jos noita sisälistoja haluaa vaihtaa niin eBaysta tosiaan löytyy noita listasettejä kun jaksaa selailla. Sulla näyttää olevan iDrive niin sen verran kannattaa katsoa että iDriven ohjaimelle löytyy reikä tuosta keskikonsolin listasta.
Yksi vaihtoehto tietenkin on myös teipata/teippauttaa nuo listat niin saa sellaiset kuin haluaa.
Yksi vaihtoehto tietenkin on myös teipata/teippauttaa nuo listat niin saa sellaiset kuin haluaa.
- henripit
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 315
- Liittynyt: 28 Maalis 2011, 18:38
- Auto: e90 330dA -06
- Paikkakunta: Vantaa
Sisälistojen vaihtamisen sijaan itse teippaisin/teippauttaisin ne. Harvoin market osat istuu kunnolla. Takakontin päälle ostaisin vain sellaisen ihan pienen lipan.
Esim: http://www.ebay.com/ulk/itm/371244382716
Tuo oli ensimmäinen vastaantullut, noita saa suoraan korinväriin maalattuna. Joskus tilannut ja maalattuna ja toimitettuna maksoin n 50€. Tulee kaksipuoleisella teipillä kiinni (mukana paketissa), joten mitään ruuveja ei tarvitse peltiin porata.
Esim: http://www.ebay.com/ulk/itm/371244382716
Tuo oli ensimmäinen vastaantullut, noita saa suoraan korinväriin maalattuna. Joskus tilannut ja maalattuna ja toimitettuna maksoin n 50€. Tulee kaksipuoleisella teipillä kiinni (mukana paketissa), joten mitään ruuveja ei tarvitse peltiin porata.
- Vähempi parempi -
-
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 40
- Liittynyt: 15 Marras 2015, 00:27
- Auto: F11 535dA xDrive
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
No niin, Tulli muisti joululahjalla eli autoverolapulla. Aikaa meni noin kuukausi selvityksen lähettämisestä.
Summa olikin vähän yläkanttiin siitä, mitä olin ajatellut: 6060 euroa - ihanan kallista.
Näyttää siltä, että meikä joutui vähän tällaiseen välikäteen. About saman verran ajetuista 2007- ja 2008-mallisista on otettu veroja n. 5400€. Mutta koska 2007-mallissa on CO2-päästöt 200g ja 2008-mallissa ne on 177g, niin mulla lasketaan 2008-mallisten mukaan korkeammalla veroprosentilla, josta siunaantuu 600€ lisäkustannus. :(
Kiva. Tuolla rahalla olisi voinut vaikka laitatuttaa AJTechillä moottorioptimoinnin tai jotain.
Summa olikin vähän yläkanttiin siitä, mitä olin ajatellut: 6060 euroa - ihanan kallista.
Näyttää siltä, että meikä joutui vähän tällaiseen välikäteen. About saman verran ajetuista 2007- ja 2008-mallisista on otettu veroja n. 5400€. Mutta koska 2007-mallissa on CO2-päästöt 200g ja 2008-mallissa ne on 177g, niin mulla lasketaan 2008-mallisten mukaan korkeammalla veroprosentilla, josta siunaantuu 600€ lisäkustannus. :(
Kiva. Tuolla rahalla olisi voinut vaikka laitatuttaa AJTechillä moottorioptimoinnin tai jotain.
- alpin_sport
- Rekisteröitynyt käyttäjä
- Viestit: 188
- Liittynyt: 01 Maalis 2015, 17:55
- Auto: 320i E90
- Paikkakunta: Lohja
CSL-luukku paljolti makuasia. Olen harkinnut tuohon omaan E90iin joko erillistä spoileria tai koko luukkua.
Tässä vähän turhan reteä versio: Pistä sellainen mistä itse tykkäät.
Tässä vähän turhan reteä versio: Pistä sellainen mistä itse tykkäät.
Todella kaunis coupé, onnittelut kun olet noin nätin yksilön löytänyt!
Auto näyttää niin hyvältä, että itse en tekisi muuta kuin mustat munuaiset maskiin ja ehkä mustat sisälistat.
Liikkuva kyynärnoja tuo ilman muuta lisää mukavuutta jota en tullut ajatelleeksi. Nuo puiset sisälistat eivät omaan makuuni näytä ollenkaan hassummalta. Mielestäni keventävät ohjaamon ilmettä eikä näytä niin synkältä kuin kokomusta sisusta.
Mutta auto pitäisi nähdä livenä, että voisi lopullisen mielipiteensä kertoa.
Hieno auto ja ilo silmälle!
Auto näyttää niin hyvältä, että itse en tekisi muuta kuin mustat munuaiset maskiin ja ehkä mustat sisälistat.
Liikkuva kyynärnoja tuo ilman muuta lisää mukavuutta jota en tullut ajatelleeksi. Nuo puiset sisälistat eivät omaan makuuni näytä ollenkaan hassummalta. Mielestäni keventävät ohjaamon ilmettä eikä näytä niin synkältä kuin kokomusta sisusta.
Mutta auto pitäisi nähdä livenä, että voisi lopullisen mielipiteensä kertoa.
Hieno auto ja ilo silmälle!