2016 BMW F30 Sedan 330e A Business

Käyttäjät esittelevät autojaan
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

toukopouko kirjoitti:Kun tässäkin ketjussa on auton toimitusta seurattu tarkkaan, niin näkeekö sen toimituksen statuksen jostain netistä suoraan, vai onko ne tiedot haettu aina jälleenmyyjältä? Eli onko bemmillä joku saitti josta voin VIN-koodilla katsoa missä se oma pulkka luuhaa? :)
Muissa maissa voi, mutta Suomessa joutuu kysymään suoraan myyjältä.
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Janisema
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 88
Liittynyt: 31 Touko 2016, 14:29
Auto: BMW 330e M-Sport -16 *myyty*

Liityin tänne tuon uuden tulevan kotteron vuoksi, juhannuksen jälkeen saapuu valkoinen 330e m-sport 403M-vanteilla :love:

Hienoja m-sportteja teillä, perusteluja väreille sekä varusteille on ollut myös mukava lukea. Itse päädyin valkoiseen lukuisten mustien jälkeen ja avokki tykkäsi valkoisesta. M-sportin vakio sportti-sisusta oli itselleni selvä valinta, niin lähellä täydellistä (ainakin muistoissa) E30 sporttipenkkiä. Vaikeata on tuota e-merkintää auto perässä vieläkin katsoa kun nuorena tottui E30 325e(tana) malliin.

Pari kysymystä olisi:
Mistä löydän madallusjouset tähän? H&R tai eibach ei ainakaan löydy. :conf:
Onko kukaan tilannu ebaysta ei oem m-per. etuliparetta? Laatu ja istuvuus kiinnostaa, ei uskalla heti ostaa oem kun pelkään katukivetys osumaa. Ei oem tuotetta voisi melkein pari rikkoa samalla hinnalla :dumb:
545e M-Sport -21
ex: 330e M-Sport -16
Avatar
ssalmela
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 646
Liittynyt: 29 Elo 2010, 12:53
Auto: Mini Electric, Audi e-tron Sportback 55 (tilattu).

Janisema kirjoitti: Mistä löydän madallusjouset tähän? H&R tai eibach ei ainakaan löydy. :conf:
Hmm.. Tiedossani ei ole että 330e:n alusta poikkeaisi muiden F30 LCI-mallien alustasta. Eikös siihen luulisi käyvän samat kuin esim. 330i:hin? Painojakaumassa on toki pieni ero, mutta ei paria matkalaukkua kummempaa.
ex-BMW: E87 (116i), E90 (320d), F10 (520d), F20 (116i), F30 (328i), F22 (220i, M235i), F30 LCI (330e)
TomA
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 14 Syys 2015, 14:25

Janisema kirjoitti:Liityin tänne tuon uuden tulevan kotteron vuoksi, juhannuksen jälkeen saapuu valkoinen 330e m-sport 403M-vanteilla :love:

Hienoja m-sportteja teillä, perusteluja väreille sekä varusteille on ollut myös mukava lukea. Itse päädyin valkoiseen lukuisten mustien jälkeen ja avokki tykkäsi valkoisesta. M-sportin vakio sportti-sisusta oli itselleni selvä valinta, niin lähellä täydellistä (ainakin muistoissa) E30 sporttipenkkiä. Vaikeata on tuota e-merkintää auto perässä vieläkin katsoa kun nuorena tottui E30 325e(tana) malliin.

Pari kysymystä olisi:
Mistä löydän madallusjouset tähän? H&R tai eibach ei ainakaan löydy. :conf:
Onko kukaan tilannu ebaysta ei oem m-per. etuliparetta? Laatu ja istuvuus kiinnostaa, ei uskalla heti ostaa oem kun pelkään katukivetys osumaa. Ei oem tuotetta voisi melkein pari rikkoa samalla hinnalla :dumb:

BMW on äärimmäisen tarkka mm. jousivalinnan suhteen. Esim. autoon valitut lisävarusteet vaikuttavat heti tehtaalla jousien valintaan. On siis suuri määrä ns. perusjousia automalliin, riipuen sen varustetasosta. 330e on sikäli haasteellinen, kun auton oma massa on huomattavasti kasvanut esim 328i versioon, jolloin tarvikejousia/ iskareita joutuu ehkä odottamaan, jos valmistavat. Mulla on org. M performance alusta, joka on luotettava valinta. En tiedä saako sitä esim. 330e malliin.
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

ssalmela kirjoitti:
Janisema kirjoitti: Mistä löydän madallusjouset tähän? H&R tai eibach ei ainakaan löydy. :conf:
Hmm.. Tiedossani ei ole että 330e:n alusta poikkeaisi muiden F30 LCI-mallien alustasta. Eikös siihen luulisi käyvän samat kuin esim. 330i:hin? Painojakaumassa on toki pieni ero, mutta ei paria matkalaukkua kummempaa.
Janisema, onneksi olkoon hyvästä ostoksesta ja tervetuloa foorumille! :)

Auto tuli vasta myyntiin, joten eiköhän tuohon jos jonkinnäköistä viriosaa löydy jo syksyllä. Onko kenelläkään tiedossa onko jousien osanumerot samat 330e:ssä ja i:ssä?
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
TomA
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 14 Syys 2015, 14:25

El Pantero kirjoitti:
ssalmela kirjoitti:
Janisema kirjoitti: Mistä löydän madallusjouset tähän? H&R tai eibach ei ainakaan löydy. :conf:
Hmm.. Tiedossani ei ole että 330e:n alusta poikkeaisi muiden F30 LCI-mallien alustasta. Eikös siihen luulisi käyvän samat kuin esim. 330i:hin? Painojakaumassa on toki pieni ero, mutta ei paria matkalaukkua kummempaa.
Janisema, onneksi olkoon hyvästä ostoksesta ja tervetuloa foorumille! :)

Auto tuli vasta myyntiin, joten eiköhän tuohon jos jonkinnäköistä viriosaa löydy jo syksyllä. Onko kenelläkään tiedossa onko jousien osanumerot samat 330e:ssä ja i:ssä?
Jousien Osanumerot vaihtelee jo saman mallin eri varustetasojen yhteydessä. BMW on varsinainen veijari kuten yllä manitsin, joten 330e jouset ei missään tapauksessa vastaa 330i jousia.
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Tänään piti olla päivä jolloin käyn noutamassa autoni Espoon Laakkoselta. Logistiikka kuitenkin petti ja Samiteippi pääsee paikalle teippaamaan autoa vasta maanantaina, joten saan noudettua auton vasta tiistaina klo 10.00. Tämän jälkeen auto siirtyy TCW autodetailingin hoiviin. Ajoon saan auton vasta keskiviikkona 8.6 klo 10.00.

Valitettavasti autodetaililingin Jari Pullilla on melkoinen työmaa auton kanssa. Kun kävin Laakkosella noutamassa muutaman osan, näin autoni ensimmäistä kertaa auringonvalossa. Laakkonen oli pessyt auton kertaalleen, ilmeisesti hiekkapaperilla. Lakkapinta oli aivan täynnä pieniä naarmuja, ja niitä oli joka pinnalla. Edellinen autoni, musta Mersun E-sarjalainen, ei ollut missään vaiheessa noin huonossa kunnossa vaikka sitä oli pesty ca. 100 kertaa. Uskomatonta toimintaa, saatana .. :dumb:
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
///Marko
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1723
Liittynyt: 01 Huhti 2010, 11:43
Auto: X3 35d M-sport
530iA E39 M-sport

El Pantero kirjoitti: Valitettavasti autodetaililingin Jari Pullilla on melkoinen työmaa auton kanssa. Kun kävin Laakkosella noutamassa muutaman osan, näin autoni ensimmäistä kertaa auringonvalossa. Laakkonen oli pessyt auton kertaalleen, ilmeisesti hiekkapaperilla. Lakkapinta oli aivan täynnä pieniä naarmuja, ja niitä oli joka pinnalla. Edellinen autoni, musta Mersun E-sarjalainen, ei ollut missään vaiheessa noin huonossa kunnossa vaikka sitä oli pesty ca. 100 kertaa. Uskomatonta toimintaa, saatana .. :dumb:
Käyttääköhän ne aina konepesussa noita uusia autoja? Vaikka omakin auto pitäisi olla aina käsinpesty, niin onhan siinä naarmuja. Ihme touhua, etkö nimenomaan kieltänyt liikettä pesemästä autoa? Ei kyllä ole paljoa pyydetty ja luulisi olevan tässä tapauksessa helppoa toteuttaa asiakkaan tahto.
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

El Pantero kirjoitti: Valitettavasti autodetaililingin Jari Pullilla on melkoinen työmaa auton kanssa. Kun kävin Laakkosella noutamassa muutaman osan, näin autoni ensimmäistä kertaa auringonvalossa. Laakkonen oli pessyt auton kertaalleen, ilmeisesti hiekkapaperilla. Lakkapinta oli aivan täynnä pieniä naarmuja, ja niitä oli joka pinnalla. Edellinen autoni, musta Mersun E-sarjalainen, ei ollut missään vaiheessa noin huonossa kunnossa vaikka sitä oli pesty ca. 100 kertaa. Uskomatonta toimintaa, saatana .. :dumb:
Miksi otat auton vastaan jos se ei ole virheetön??
Ne kerrat kun olen uuden auton ottanut vastaan, on se käyty yhdessä myyjäosapuolen kanssa tarkasti läpi ja havaitut virheet korjattu.
Eihän tuossa ole mitään järkeä että otat tuotteen vastaan johon et ole tyytyväinen/joka ei ole virheetön ja viet sen heti luovutuksesta kunnostettavaksi????
Emppu
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 51
Liittynyt: 29 Huhti 2014, 19:39
Paikkakunta: Pk-seutu

El Pantero, mitkä osat autosta aiot teippauttaa?
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

jva kirjoitti:
El Pantero kirjoitti: Valitettavasti autodetaililingin Jari Pullilla on melkoinen työmaa auton kanssa. Kun kävin Laakkosella noutamassa muutaman osan, näin autoni ensimmäistä kertaa auringonvalossa. Laakkonen oli pessyt auton kertaalleen, ilmeisesti hiekkapaperilla. Lakkapinta oli aivan täynnä pieniä naarmuja, ja niitä oli joka pinnalla. Edellinen autoni, musta Mersun E-sarjalainen, ei ollut missään vaiheessa noin huonossa kunnossa vaikka sitä oli pesty ca. 100 kertaa. Uskomatonta toimintaa, saatana .. :dumb:
Miksi otat auton vastaan jos se ei ole virheetön??
Ne kerrat kun olen uuden auton ottanut vastaan, on se käyty yhdessä myyjäosapuolen kanssa tarkasti läpi ja havaitut virheet korjattu.
Eihän tuossa ole mitään järkeä että otat tuotteen vastaan johon et ole tyytyväinen/joka ei ole virheetön ja viet sen heti luovutuksesta kunnostettavaksi????
Katotaan tiistaina asiaa lisää kun luovutushetki koittaa. Laakkonen kertoi että auto on heillä vasta vain painepesty, eli naarmut ovat tulleet ilmeisesti Assistorilla. Oujee. Kyllä Jarikin sanoi, että lähes jokaisessa uudessa autossa on jotain virheitä, mutta perusjantterit eivät niitä huomaa, harrastajat kylläkin. Uskon että tuosta autosta tulee kuitenkin virheetön Jarin käsittelyn jälkeen.
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Emppu kirjoitti:El Pantero, mitkä osat autosta aiot teippauttaa?
Ohessa lista jotka tulee 3M optisesti täysin kirkkaalla kiveniskuteipillä:
  • etupuskurin kalvotus (myöhemmin kun uusi puskuri tulee)
  • etuvalot (lähi-, kauko- ja sumuvalot)
  • ovikotelot
  • helmat (helmoihin tulee M Performance teippi + muualle kirkas teippi)
  • kahvojen kuppiosat
  • B pilarit
  • lastaussuoja
Tämän lisäksi takapuskurin harmaa alaosa (M Sportissa) tullaan teippaamaan high gloss carbon fiber -teipillä, jotta se sointuu kivasti CF takasiipeen ja mirror capseihin.
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

El pantero ajattelin vain että kun asiakkaana olet ostanut uuden tuotteen, on sinun kohtuullista odottaa että saat virheettömän tuotteen vastineeksi rahoillesi.
Näinollen näkisin että jos et ole tuotetta vastaanottaessasi tyytyväinen, on väärin jos laitat tuotteen omaan piikkiisi kuntoon.
Maalipintavirheet ovat mielestäni kuitenkin selkeä virhe, jota asiakkaan ei tarvitse hyväksyä.
Olen itsekin melko tarkka autoni maalipinnasta jne, sinä ehkä vieläkin tarkempi, mutta se tarkkuus ei ole meidän ongelmamme - se on tuotteen luovuttajan ongelma. Uuden tuotteen voinee odottaa olevan virheetön :)
salmol
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 4227
Liittynyt: 18 Loka 2012, 19:33
Paikkakunta: Helsinki

Jva, mikään ei ole virheetöntä ja autoa ei voi olla vastaanottamatta naarmujen takia. Myyjä voi sen myllyttää tai jotain vastaavaa. Ja kuka nyt haluaa puolen vuoden odottamisen jälkeen odottaa uudet puoli vuotta uutta autoa. Nämä ovat nyt autoja vaan, jäitä vähän hattuun.
Ex: BMW F36 420dA xDrive, BMW F30 320dA, BMW R 850 R, Volvo C30 2.0dA, Volvo S80 2.9, Opel Vectra 1.6 S, Peugeot 309 1.6
Avatar
ssalmela
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 646
Liittynyt: 29 Elo 2010, 12:53
Auto: Mini Electric, Audi e-tron Sportback 55 (tilattu).

Jep. Malttia nyt.

Kaikissa tuotteissa on virheitä, kyse on vain toleranssista. Jos maalipinta on normaalia huonommassa kunnossa, Laakkonen laittaa sen varmasti kuntoon. Autoja on tarkoitettu käytettävän tieliikenteessä missä lentelee kaiken maailman koppakuoriaisia ja pikkukiviä, joten pikkunaarmuja alkaa tulla ensimmäisestä päivästä alkaen.

Musta väri on aivan armottoman paljastava pienille naarmuille joten niistä ei oikeasti kannata murehtia, saa vain suotta vatsahaavan. Vaha pintaan ja pikkunaarmut ovat taas poissa. :)

Minulla tuli äsken ensimmäiset - mutta ei varmasti viimeiset naarmut Piano Black koristelistaan takaovessa. Kun kyse on mustasta ja kiiltävästä pinnasta naarmut näkyvät varmasti. Ainut tapa käsitellä tätä ilmiötä on mielestäni olankohautus - kulumisen jälkiä ei voi välttää ellei autoa säilytä vitriinissä.
ex-BMW: E87 (116i), E90 (320d), F10 (520d), F20 (116i), F30 (328i), F22 (220i, M235i), F30 LCI (330e)
Juha
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 1336
Liittynyt: 20 Tammi 2012, 10:40
Auto: BMW 740 Le x-drive G12
Ford Ranger Wildtrak
Paikkakunta: Kaarina

Salmolilta ja ssalmelalta tämän topikin järkevimmät kommentit pitkään aikaan. Aika shöy jostain kolmosen pesunaarmuista. Oliko näitä liikenteessä tarkoitus mahdollisesti käyttää...?
Ex:
F11 530dA XD M-Sport, E46 325i cabrio, F11 525 dA XD, F10 530dA XD M-Sport, E91 320xdA, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA, e61 530dA LCI M-Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dAT, e39 523iAT, e30 320i
jva
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 316
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:28
Auto: 530e M-sport, ex. X5 40e

Jos kuvaus on "on kuin hiekkapaperilla pesty" niin äkkiseltään se kuulostaa juuri siltä kuin se kuulostaa.
Toki se on kielikuva ja jokaisen mielikuva siitä on erilainen. "Hiekkapaperilla pesty" ei kuulosta virheettömältä niillä toleransseilla joilla minä suostun ottamaan melko sievoisen summan maksavan tuotteen vastaan.
Toki tuskinpa minulle sellaista tarjotaankaan - eikä itseasiassa ole taidettu tarjota El Panterollekaan. Autoahan ei ole vielä hänelle käsittääkseni luovutettu?!
Siinä mielessähän koko case on pelkkää spekulointia. Ja jos sitä jatketaan, niin tuossa täysin hypoteettisessa tilanteessa jossa autossa olisi virheellinen maalipinta, niin ei kai kukaan ole uutta autoa tilalle esittämässäkään. Ainoastaan virheen korjaamista - tuotteen toimittajan asia ja oikeus on valita menetelmä/tapa jolla se virhe korjataan.
TomA
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 14 Syys 2015, 14:25

El Pantero kirjoitti:Tänään piti olla päivä jolloin käyn noutamassa autoni Espoon Laakkoselta. Logistiikka kuitenkin petti ja Samiteippi pääsee paikalle teippaamaan autoa vasta maanantaina, joten saan noudettua auton vasta tiistaina klo 10.00. Tämän jälkeen auto siirtyy TCW autodetailingin hoiviin. Ajoon saan auton vasta keskiviikkona 8.6 klo 10.00.

Valitettavasti autodetaililingin Jari Pullilla on melkoinen työmaa auton kanssa. Kun kävin Laakkosella noutamassa muutaman osan, näin autoni ensimmäistä kertaa auringonvalossa. Laakkonen oli pessyt auton kertaalleen, ilmeisesti hiekkapaperilla. Lakkapinta oli aivan täynnä pieniä naarmuja, ja niitä oli joka pinnalla. Edellinen autoni, musta Mersun E-sarjalainen, ei ollut missään vaiheessa noin huonossa kunnossa vaikka sitä oli pesty ca. 100 kertaa. Uskomatonta toimintaa, saatana .. :dumb:

Aikas moinen autofoorumi tää 330e. Uskoisin, että Laakkonen on myynyt muutaman muunkin BMW:n. Osaavat varmasti hommansa, eikä naarmuttele hiekkapaperilla ajankuluksi uusia, asiakkaalle luovutettavia autoja. Käyttöön moni ostaa kulkupelinsä, joten ei muuta kuin ajamisen iloa. :o)
Avatar
El Pantero
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 430
Liittynyt: 30 Tammi 2016, 18:04
Auto: 2016 BMW F30 Sedan 330e iPerformance M Sport
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

No johan syntyi keskustelu, ja kerrankin oli niin päin että minulla ei mennyt kuppi nurin vaan muutamalla threadin seuraajalla :lol:

Tarkennan missä kunnossa auto on. Auton maalipinta ei varjossa ole pahan näköinen, mutta auringonvalossa peilaamalla pinnassa näkee erittäin hienoja naarmuja ja niitä tosiaan on joka pinnassa. Pahin paikka pikaisesti katsottuna oli takapuskurin yläosa, jossa on sivuttaisnaarmuja hyvinkin paljon. Hiusnaarmut näyttävät olevan sienellä tehtyjä, ei koneella, pesukadulla tms. Noita naarmuja syntyy kun käyttää vanhaa sientä ja näin tässäkin tapauksessa oli varmasti käynyt.

Onni onnettomuudessa on se, että naarmut eivät ole syviä, vaan ne saa myllyttämällä pois ja sitten kun siihen pintaan laittaa hyvän sealantin ja jälkikäsittelyn tekee 2 vuoden välein, niin pinta on pitkään hyvä. Pakko sanoa, että tottakai tuollainen ottaa aivoon, mutta kun olin jo auton tilaamisen jälkeen sopinut TCW:n kanssa että auto menee sinne käsittelyyn, niin homma on ihan hyvä ja en lähde tuosta mitään korvauksia tms. hakemaan. Ainoa paikka josta voi aidosti tulla sanomista on B -pilarit. Kyseisten pilarien high-gloss osat ovat aivan järkyttävän herkät ja jos niissä on naarmuja vielä kiveniskuteippauksen jälkeen (peittää osan hiusnaarmuista), niin pitäähän ne siinä tapauksessa vaihtaa.

Olen sellainen autoharrastaja, että pidän auton maalipinnasta huolta. En ole niin absoluuttinen kuin suurin osa Pesukintaan foorumilaisista (http://www.pesukinnas.com), mutta normaaliin harrastajaankin nähden olen erittäin, erittäin tarkka. Autopesussa kahden ämpärin tekniikka käytettäessä yritetään nimenomaan varoa kaikkia mahdollisia naarmuja, että auton pinta saadaan pidettyä peilimäisenä. Nuorempana oli viikonloppuja, jossa auton pesuun ja meikkaukseen meni helposti kuusikin tuntia vahaamisen kanssa ja auto tuli pestyä lähes joka toinen päivä.

Ohessa pari esimerkkiä

Ex-mersuni konepelti - virheetön myös ilman vahaa, kuten koko auto: (autossa oli AINA pesukielto päällä huoltojen yhteydessä)
Ex-mersuni konepelti - virheetön myös ilman vahaa
Ex-mersuni konepelti - virheetön myös ilman vahaa
Mersu_konepelti.jpg (285.04 KiB) Katsottu 10489 kertaa
Olen jokusen kerran meikannut myös kavereideni autoja. Viime kesänä meikkasin yksiä häitä varten kaverin Audi S8:n. Autossa oli melko paljon sekä sellaisia pieniä naarmuja kuin tulevassa 330e:ni mutta tämän lisäksi syvempiä naarmuja. Meikkauksella tuli ihan hyvä ja jos ei tiedä että autoon on vedetty Glymin punainen + kulta päälle, niin voisi uskoa pinnan olevan uutta vastaavassa kunnossa:
Audi S8 - meikattu. Katso esim. konepellin heijastus / mänty.
Audi S8 - meikattu. Katso esim. konepellin heijastus / mänty.
IMG_6564.JPG (987.09 KiB) Katsottu 10489 kertaa
Kaverini sanoi autonsa nähdessään, että "se ei ole ikinä näyttänyt niin hyvältä" ja hehkutti että "koko maalipinta on kuin lasia!". Noh, hyvä että kelpasi :)

Olen käyttänyt lähes yksinomaan Auto Glymin tuotteita viimeiset 20 vuotta, mutta käytän nykyisin myös Chemical Guys:n tuotteita. Eri kemikaaleja, applikaattoreita, harjoja ym. on paljon.
Osa Auto Glym tuotteista
Osa Auto Glym tuotteista
IMG_6520.JPG (572.63 KiB) Katsottu 10489 kertaa
Itseasiassa tänään tuli juuri hieman päivitystä pesukalustoon, kuva ohessa. Eniten odotan että pääsen kokeilemaan tuota Chem Guysin geelipohjaista rengaskiiltoa... oujee :cools:
Edessä pesukintaat auton pesuun, harmaa liina kuivaukseen, violetti sisätiloihin ym ym.
Edessä pesukintaat auton pesuun, harmaa liina kuivaukseen, violetti sisätiloihin ym ym.
ChemicalGuys_small.jpg (570.3 KiB) Katsottu 10489 kertaa
Sen kyllä sanon, että jos joku apina tulee edes auton lähelle normaalin pesusienen kanssa luovutuksen jälkeen, niin silloin alkaa läski tummua. :w00t:
'16 BMW F30 LCI 330e iPerformance M Sport /// Black Sapphire Metallic & Black Dakota /// Fully loaded
TomA
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 126
Liittynyt: 14 Syys 2015, 14:25

:mus:
Vastaa Viestiin