Projekti!! Mutta ei BMW??!

Käyttäjät esittelevät projektejaan
EPJBMW
Rekisteröitynyt käyttäjä
Rekisteröitynyt käyttäjä
Viestit: 764
Liittynyt: 17 Syys 2010, 18:49
Auto: F25 X3 xDrive20d
Paikkakunta: Jyväskylä

Onkohan tämä sopivaakaan!! :tong: Mutta näin Vapun kunniaksi jos saisi anteeksi??! :blush: Kun tämä projekti ei kosketa BMW:tä muuta kuin siten, että perheessä on Bemarikin?? :blush:
Meillä on perheessä tuo kakkos auto tuolta Itäpuolelta (Skoda) ja kyselin aikoinaan miten saisi paikattua kojelautaa. Erinäisten sevittylelyjen jälkeen sain tietää, että Jyväskyllässäkin tehdään moisia korjauksia ja jälkikin olisi ollut todennäköisesti aika hyvää, mutta kun hinta oli hiukan kovahko ja kun tuon Sodan realihinta on mitä on, päätin koettaa itse.
No lähtökohtahan oli tämä:
alkuvaurio.jpg
alkuvaurio.jpg (26 KiB) Katsottu 36176 kertaa
Eikä tällä lopputulokselllakaan voi kehuskella, mutta onhan se jotain, ettei se huonotunutkan.
vaurio_nyt.jpg
vaurio_nyt.jpg (25.2 KiB) Katsottu 36176 kertaa
Projekti muutuikin niin paljon, että editoidaanpas tätä loppua ihan enemmälti.
Skodaan oli tarkoitus massauttaa helmojen näkymätön osa ja tummentaa nuo B-pilarit.
Kun kuljettaja puoleista helmaa alettiin puhdistaa, alkoi fiksaukselle tulla hintaa. Alkoi löytyä tällaista jälkeä ja lopulta kävi ilmi, että kuskin puolen helma menee vaihtoon.
Koteloprojekti2.jpg
Koteloprojekti2.jpg (23.27 KiB) Katsottu 36061 kertaa
Autohan oli jo pajalla, ja ennen kuin kuulin korjauskustannusten noususta, olin kerennyt just tilata uudet renkaat ja vanteet. Tomasonin TN3 musta / kromi
TN3_vanne.jpg
TN3_vanne.jpg (27.18 KiB) Katsottu 36061 kertaa
ja tuumaa isommat renkaat kuin alkuperäiset. Nyt vain sitten kauhulla odotellaan, jääkö peltiremontin jälkeen enää pätäkkää lunastaa nuo vanteet.
:blink:

Nyt on kyllä pakko sanoa, että tällä rojektila ei oikei ole tuuria.
Kävin jo autolla kotipihassa, mutta piti palauttaa korjaamolle.
Nättihän se on nyt ja kun kuulin mitä kaikkea sieltä helmasta oli löytynyt, niin hyvä, että se tuli nyt korjattua kunnolla. Siellä oli ollut Blastic Baddingista, Sikafleksiin ja lasikuitukittiin. Kunhan oli saatu jollakin muoto, mihin voi ruiskuttaaa pohjamassaa. :curse:
Se miksi jouduin palauttamaan auton pajalle, ei toki ollut iso vika. Autoa oli vai jouduttu purkamaan sen verran, että vasemmanpuolen kaiuttimet olivat lakanneet soimasta, enkä itse kerennyt tänään muuta kuin palauttaa auton takaisin korjaamolle ja haku jää maanantaille. Samalla lupasivat ladata akkuakin viikonlopun yli, kun oli aikas tyhjäksi päässyt.
Rengastuskaan ei mene aivan puikkoihin, kun vanteet olisi jo kaupungissa, mutta renkaat on kai Hangon satamassa. :blink: No eipähän noita sitten viellä tämän viikonloppuna tarvitsekkaan. :lol:
Jouduin sitten palauttamaan toisenkin kerran tuon ajokin pajalle ja nyt oli heidän työn jäljestä kyse.
Se millaiseksi tuo auto jäi, korjausten jälkeenkin, riittää kylä tämän hintaiseen ajokkiin, mutta en kylläkään enää hehkuta heidän taitojaan, niin kuin tein tuolla muiden merkkien ketjussa ja harkitsisin kyllä uudemman ajokin vientiä heille. Mutta kaiken kaikkiaan tällainen siitä tuli ja minä olen tyytyväinen. :)
Rojekti.png
Rojekti.png (764.44 KiB) Katsottu 36011 kertaa
Tai oikeastaan minun on oltava tyytyväinen, koska alkujaan tämä oli vaimon auto, mutta nyt kun hän joutui remontin aikana opettelemaan Bemarin automaatin, niin tästä taisikin tulla minun auto. :tong: