e30 325i turbo "rumilus"
Lähetetty: 18 Kesä 2010, 07:22
Laitoin tännekkin tämän projektin.
325i alkuperäinen suomi auto. Varustelista sen mukainen eli siis kääntyvät etupyörät. Ei älkää pelätkö en raiskannut tätä vaan tämä oli jo minulle tullessa raiskattu. Harmi kun en ottannut kuvia minulle tulo vaiheessa, mutta ensimmäisen korjauksen jälkeen on jo kuvakin.
Tässähän oli lasikuitu puskurit ja itse tehty kojetaulu joka oli maalattu korin väriin
Tässä nyky hetkessä.
Muutoksia edelliseen on turbo, megasquirt, edessä alusta Bilstein USD ja H&R jouset, takana toistaiseksi vakio mutta e39 säädettävät takatolpat on jo tallissa ja odottavat sopivaa päivää kun jaksaisi ruveta modaamaan paikoilleen. Sisusta kaksi kpl kuppijakkaroita ja alumiini kojetaulu.
Autohan on rakennettu kaikkien tuning miesten kiusaksi. Ei aina tarttee kiilottaa ja eikä aina tarvitse laittaa sitä sinistä silikooni letkua ahtoletkuiksi
Nyt on sitten painittu voiman siirron ongelmien kanssa mm.kytkin ja vaihteisto. Vetarien katkeilu loppu jostain syystä
Kuvia päivitellään ja penkkilappuja kunhan saan uuden ahtimen.
spec:
m20b25 vakio
KKK 35
400 suuttimet
Megasquirt'n'spark
IC jonkun kokonen
Hukkis 50mm
Joku pienen pieni dumppi
Putkisto 3" ja yksi vaimennin
240 getrak
Kytkin palanut uutta kokonaan panoa mietitään
4,25 typ 168 ykkönen on muuten turha vaihde
Numeroiden mukaan 165hp niin ainakin tuossa rek.otteessa sanotaan
325i alkuperäinen suomi auto. Varustelista sen mukainen eli siis kääntyvät etupyörät. Ei älkää pelätkö en raiskannut tätä vaan tämä oli jo minulle tullessa raiskattu. Harmi kun en ottannut kuvia minulle tulo vaiheessa, mutta ensimmäisen korjauksen jälkeen on jo kuvakin.
Tässähän oli lasikuitu puskurit ja itse tehty kojetaulu joka oli maalattu korin väriin
Tässä nyky hetkessä.
Muutoksia edelliseen on turbo, megasquirt, edessä alusta Bilstein USD ja H&R jouset, takana toistaiseksi vakio mutta e39 säädettävät takatolpat on jo tallissa ja odottavat sopivaa päivää kun jaksaisi ruveta modaamaan paikoilleen. Sisusta kaksi kpl kuppijakkaroita ja alumiini kojetaulu.
Autohan on rakennettu kaikkien tuning miesten kiusaksi. Ei aina tarttee kiilottaa ja eikä aina tarvitse laittaa sitä sinistä silikooni letkua ahtoletkuiksi
Nyt on sitten painittu voiman siirron ongelmien kanssa mm.kytkin ja vaihteisto. Vetarien katkeilu loppu jostain syystä
Kuvia päivitellään ja penkkilappuja kunhan saan uuden ahtimen.
spec:
m20b25 vakio
KKK 35
400 suuttimet
Megasquirt'n'spark
IC jonkun kokonen
Hukkis 50mm
Joku pienen pieni dumppi
Putkisto 3" ja yksi vaimennin
240 getrak
Kytkin palanut uutta kokonaan panoa mietitään
4,25 typ 168 ykkönen on muuten turha vaihde
Numeroiden mukaan 165hp niin ainakin tuossa rek.otteessa sanotaan